ADO en Ajax speelde met rouwbanden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelen
nou enquote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ADO en Ajax speelde met rouwbanden.
Ja, ik vind het ook overdreven. Maar daarnet speelde ze er ook mee. Maar dat is schijnbaar omdat:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
waarom wel? zo kan je elke week wel met een rouwband spelen
quote:
Zoals eerder genoemd, het was om dat ajax weer geen kampioen gaat worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook overdreven. Maar daarnet speelde ze er ook mee. Maar dat is schijnbaar omdat:
[..]
Is het heus!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
KNVB had geen decreet opgesteld.
[..]
Een tegenstander had bijna zijn schedel verbrijzeld...
Hij had een schedelbasisfractuur door een botsing met Stephen Hunt (en vooral de knie van Hunt)quote:
Je meent het.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij had een schedelbasisfractuur door een botsing met Stephen Hunt (en vooral de knie van Hunt)
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:04 schreef Einthovuh het volgende:
Twente ook nog op 0-0 zie ik. Blijft toch lastig Excelsior uit.
De grapjes over Manolev en de keeper van Chelsea namen meer ruimte in beslag.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:05 schreef LudoSanders het volgende:
Er is een speciaal topic voor streamgeneuzel toch?
1 meter voor het doel, mist iequote:Op zondag 20 maart 2011 15:08 schreef Cara het volgende:
kijk nandere wedstrijd wat was er nou weer met berg
Alsnogquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 15:11 schreef Bombvis het volgende:
Pingel Roda, wat overdreven gefloten. Mulder stopt hem, lekker bezig
Ja, ik had ook niet verwacht dat uit de corner meteen 2-0 zou worden gemaaktquote:
Belgische arbiters (m.u.v. Frank De Bleeckere) kunnen er inderdaad niets van.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef starla het volgende:
Kutbelg fluit continu voor de verdedigende partij, maakt het een saaie wedstrijd.
Pro League? Dat is dus net iets beter dan de Jupiler League van hier?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Belgische arbiters (m.u.v. Frank De Bleeckere) kunnen er inderdaad niets van.
Kijk gerust een dagje Jupiler Pro League, je plast in je broek van het lachen...
Ben er bang voor. Had al lang 1-0 moeten staan natuurlijk. Bergquote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Geo3kant het volgende:
Ben blij dat manolev terug is![]()
Als dit maar niet weer zo'n wedstrijd als PSV - Groningen of PSV - Ado wordt
Hij was ook lekker cynisch op radio 1quote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef Bombvis het volgende:
F. de Boer was wel lekker optimistisch in z'n perspraatje, als je hem zo hoorde lijkt het net alsof die morgen de handdoek gaat werpen
Hopelijk verwacht hij niet dat Verhoeven hem vangtquote:Op zondag 20 maart 2011 15:27 schreef Bombvis het volgende:
F. de Boer was wel lekker optimistisch in z'n perspraatje, als je hem zo hoorde lijkt het net alsof die morgen de handdoek gaat werpen
Klopt.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Pro League? Dat is dus net iets beter dan de Jupiler League van hier?
verander alsjeblieft die PI van je als je ooit serieus genomen wilt wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Doei Kampioenschap dankzij verdediging en Pizza
Inderdaad! En nu doordrukkenquote:
jankbalquote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
verander alsjeblieft die PI van je als je ooit serieus genomen wilt worden
Utrecht moet winnen, dat eis ik van ze.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:21 schreef Ragboer het volgende:
Utreg, alstublieft neem een puntje mee naar huis.
Held is het!quote:Op zondag 20 maart 2011 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Manolev met een goede voorzet, dat word maandag weer smullen bij VI
Smullen met Gijpoquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Manolev speelt wel echt heel goed de laatste tijd
Duidelijk aan het groeienquote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Ik zie 'm gewoon de hele tijd voorin staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:46 schreef aight1 het volgende:
Het is een gemankeerde rechtsbuitenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie 'm gewoon de hele tijd voorin staan.
Nah hij kreeg een beste kans. schot mistte het doel op een haar naquote:
Daar heb je kans van ja, volgende week met Twente-psv zal ajax waarschijnlijk wel inlopen (of dat moet gelijk worden en Heracles moet stunten bij ajax)quote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Dodelijk als PSV en Twente beiden winnen lijkt me. Al loopt Ajax volgende week wel weer in natuurlijk.
Laat ons hopen dat Utreg nog even scoortquote:Op zondag 20 maart 2011 15:49 schreef Zwansen het volgende:
Dodelijk als PSV en Twente beiden winnen lijkt me. Al loopt Ajax volgende week wel weer in natuurlijk.
Heracles is in bloedvorm, die kunnen het Ajax behoorlijk lastig gaan makenquote:Op zondag 20 maart 2011 15:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daar heb je kans van ja, volgende week met Twente-psv zal ajax waarschijnlijk wel inlopen (of dat moet gelijk worden en Heracles moet stunten bij ajax)
Denk het nietquote:
Graagquote:
Dit was niet echt een faal. Vooral een goede redding van Vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |