quote:Op zondag 20 maart 2011 14:17 schreef San_Andreas het volgende:
pagina 825 van TT ververst ook zo lekker, dahct dat het 1 - 0 stond, staat het al 3 - 2. KANSLOOS
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:21 schreef Schanulleke het volgende:
De cornervlag opzoeken alsof ze de CL-finale aan het spelen zijn. Wat een droeftoeters zijn het toch ook.
En Twente.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Swomp het volgende:
ik zie Psv eigenlijk ook wel verliezen vandaag !
Ditquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou... hopen dat PSV en Twente hetzelfde doen
Utrecht uit is dramatisch, mag geen probleem zijn voor psv. Ik hoop alleen dat Feyenoord wint, een mooie 1-2 overwinning ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Swomp het volgende:
ik zie Psv eigenlijk ook wel verliezen vandaag !
quote:
fail.. het is .. PSV - FC Utrechtquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Utrecht uit is dramatisch, mag geen probleem zijn voor psv. Ik hoop alleen dat Feyenoord wint, een mooie 1-2 overwinning ofzo
Fail van jou dus. Utrecht uit is dramatisch, daarmee bedoel ik dus als Utrecht uit speelt, dus nu in Eindhoven..quote:
Hij zegt toch Utrecht uitquote:
thuis tegen Utrecht zeg je dan in goed Nederlandsquote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fail van jou dus. Utrecht uit is dramatisch, daarmee bedoel ik dus als Utrecht uit speelt, dus nu in Eindhoven..
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja en hij zegt dat Utrecht uit dramatisch speelt, fail...
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fail van jou dus. Utrecht uit is dramatisch, daarmee bedoel ik dus als Utrecht uit speelt, dus nu in Eindhoven..
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe dom ben je.
Utrecht is uit dramatisch.
quote:
i lol'dquote:
Beide zullen winnen denk ik, vooral nu ze weten dat Ajax verloren heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 14:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou... hopen dat PSV en Twente hetzelfde doen
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:25 schreef Rickazio het volgende:
[..]
thuis tegen Utrecht zeg je dan in goed Nederlands
Zegt al genoeg denk ikquote:
die zitten allemaal ik de andere 3 topics die zijn geopendquote:Op zondag 20 maart 2011 14:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Wat is het rustig hier? Ik mis de rakkers die keihard roepen dat PSV calimero gedrag vertoond, dat Twente en PSV onverdiend winnen, dat Ajax gewoon kampioen word, dat Ajax het beste voetbal van de competitie speelt.
Ow wacht, mijn excuses, die zitten nog zeker allemaal in het uitvak in Den Haag
behalve de verdediging en keeperquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Elusive het volgende:
Ajax speelde gewoon een geweldige wedstrijd, voor hun doen.
toch ?
terecht, krijg je als je international het Nederlandse voetbal belachelijk maaktquote:
Ben benieuwd hoe Jack vanavond is bij Studio Voetbalquote:Op zondag 20 maart 2011 14:28 schreef Elusive het volgende:
voetbalzone is niet overblast maar ze hebben gewoon de webserver offline gezetajax falers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |