dat dus!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, woorden als 'kanker en tyfuslijer' gebruiken is een keuze. Misschien stoer in je vriendenclubbie, maar niet bij mij.
Het hele boeien en de bijbehorende spanningen heeft het beeld voor enkelen vertroebeld......quote:Op zondag 20 maart 2011 13:10 schreef suzi1 het volgende:
zo weer helemaal bijgelezen en hoor laura nu achter jo staan. hoe fout
zij heeft respect voor jo???
Nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Mocht Captain er zelf één (willen) openen mag deze onmiddelijk dicht.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef delfse het volgende:
Laura staat volledig achter Joanna..
Laura is een type wat bij het beste kind van de klas wil horen in dit geval denkt ze dat Jo heel populair is dus kiest ze voor Jo .
Was omdat je gisteren schreef dat je de moeite niet meer neemt om er één te openen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon doorgaan hiermee
En op het forum maar zeggen wat is laura leuk met Karim wat een leuk stel nu komt de ware Laura naar bovenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
En karim is haar ook tegen gevallen na 12u pff
Net als ik verwachttequote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
En Laura stort weer terug naar haar oude niveau!
nee, vond ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef suzi1 het volgende:
ben ik overigens de enige die vanacht vond/zag dat het complete nephuilerij was van joanna?!!?
tuurlijk, heeft nog lang geduurd vind ikquote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef voxy317 het volgende:
En flip gaat gelijk zijn gesprekje met Gerard weer doorbrieven aan zijn bazinnetje.
dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef voxy317 het volgende:
En flip gaat gelijk zijn gesprekje met Gerard weer doorbrieven aan zijn bazinnetje.
Heb er een paar geopend, en kreeg te horen dat de lapo niet meer hoefde te openen en dat de eerste gewoon opendequote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was omdat je gisteren schreef dat je de moeite niet meer neemt om er één te openen.
Kijk naar deze twee..... Flip en Joquote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze beksteppen allemaal, zij die eerlijkheid zo hoog in het vaandel dragen.
Wil aangeven dat ik je niet voor je neus wilde stoten.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb er een paar geopend, en kreeg te horen dat de lapo niet meer hoefde te openen en dat de eerste gewoon opende
Dan wacht ik wel even
Eigenlijk wil ik daar wel beelden van zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft dus gezegd tegen flip dat Jo zich heel anders gedroeg in de KVDW........
(goh dat weten wij toch al lang;))
No offence takenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil aangeven dat ik je niet voor je neus wilde stoten.
Hoe vaak is Jo al in de kvdw geweest de stem moet beloond worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft dus gezegd tegen flip dat Jo zich heel anders gedroeg in de KVDW........
(goh dat weten wij toch al lang;))
Het is een Rat ook, een R A E T !, zeg ik jequote:Op zondag 20 maart 2011 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
snap laura ook ff niet. ze hadden de grootste lol zij en karim, en omdat hij zich los wou maken omdat hij wou laten zien dat je zelf de baas bent over je keuzes, valt hij erg tegen![]()
ze was steeds aan het schreeuwen : NEE IK GA ME NIET LOSMAKEN, HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN !!! IK GEEF NIET OP
nope, ze speelt ook een heel vuil spel!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef suzi1 het volgende:
ben ik overigens de enige die vanacht vond/zag dat het complete nephuilerij was van joanna?!!?
Dat schreef gisteren iemand en was ik het zó mee eens, zij spiegelt zich aan een ander; als een ander leuk is zij leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef itsme het volgende:
Ben blij dat Laura los is van karim. Hoef ik niet continu te lezen hoe leuk ze wel niet is samen met karim.Als je een ander nodig hebt om leuk te zijn? Gerard zou moeten weten dat Flip niet te vertrouwen is en helemala op het poezelige gulzige handje van Joanne dus niet slim.
Is karim ook op de hand van onschuldige Jo? net als Alex.
Is de fuckering uit?quote:
geer heeft zich losgetrokken uit de boeienquote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Schiet mij maar lek! Joanna wil niet meer de handboeien vastdoen en Gerard krijgt hiervoor een sanctie?
uhm jij mist stukjes.............quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Schiet mij maar lek! Joanna wil niet meer de handboeien vastdoen en Gerard krijgt hiervoor een sanctie?
Uiteraard...... Joanna heeft nog nooit wat verkeerd gedaan toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Je hebt de brainwash en groepsdruk niet gezien van Jo en aanhang. De waarheid verdraaien en alles, dan breekt ook de sterkste.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze heeft ook gevraagd HAAR alleen te mogen spreken....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef voxy317 het volgende:
Tuurlijk werd Jo rustiger in de kvdw want ze gingen immers haar moeder (de baas) bellen.
Toch zeker in het FOK!woordenboek?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt na SST vast opgenomen in de Dikke van Dale
Goedzo en als ik Gerard was ging ik ook laat ze dan maar lekker met de meest saaie mensen aanmodderen. En als gerard er donderdag uitmoet kan zijn vrouw denk ik wel nagaan of het eerlijk is gegaan want die is ook notaris en dat is een apart wereldje onderling kunnen ze elkaar wel denk ik.quote:
Staat het daar nog niet in?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch zeker in het FOK!woordenboek?
Over de spelling zijn we het nog niet helemaal eens, maar is een geaccepteerd woord hierquote:
Caps uitzettenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PeterNB het volgende:
MONIQUE..............GA BIJ HET ZWEMBAD ZITTEN.......DE AFVOER KAN JE GEJANK NIET MEER AAN
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef rico80 het volgende:
Gatver Flip vindt het de verdiende loon van Gerard. Sinds donderdag is t zo'n kwal, denkt helemaal dat ie goed bezig is terwijl hij onterecht is veiliggesteld.
En kan iemand die botoxsnol eindelijk eens uitleggen dat het geen bekstekken maar backstabben is. Als je iemand ergens van beschuldigd zorg dan wel dat je weet hoe je het uitspreekt. Doos.
Hij is nog gekker dan ik dacht dit willen de progammamakers wel laten zien voor de kijkcijfers en het is Hummie die gecast heeft dat zegt toch genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Ireth het volgende:
Plip: "Dit is niet de gouden kooi, mensen willen dit niet zien!"
Oke, tnx, die was me ontgaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef danilel het volgende:
Servio zei dus tegen Mo;
Meisje je bent het gemeenste, jij bent een dictator, jij moet maar een wijntje drinken zodat het thuis beter overkomt......
Volgens mij jankt ze helemaal niet hoor.....(wil je meer kijkcijfers?)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PeterNB het volgende:
MONIQUE..............GA BIJ HET ZWEMBAD ZITTEN.......DE AFVOER KAN JE GEJANK NIET MEER AAN
Ja hè, dat is haar enige angst. Labiel kind. Alsof iemand alleen van je kan houden als zijn pik erin kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef Flow3r het volgende:
Als Maik weggaat, gaat Mo met hem mee.
( stel je voor dat ie dan dat andere meisje opzoekt)
Zullen we aftellen???quote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij jankt ze helemaal niet hoor.....(wil je meer kijkcijfers?)
Niet te geloven. Dat mensen zich zo door domheid laten beinvloeden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef danilel het volgende:
Maik was dus teleurgesteld in Mo dat ze een wijntje dronk.
Mo heeft dus uitgelegd dat ze omdat Servio zo tegen haar deed, ze een wijntje heeft genomen....
Moet je de Stem vragen, er waren SLquote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen misschien dat iemand dit weet:
Okay Gerard heeft een sanctie gehad omdat hij de handboeien los had. Raar want Joanna wilde dit zo graag dus hij deed het voor haar. Maar goed...
Nu opeens heeft iedereen de handboeien niet meer om. Waarom zijn opeens alle handboeien los? Was dat zo bedoelt of komt dat door de actie van Joanna (waar Gerard de schuld van krijgt?).
moi wa!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:26 schreef Flow3r het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat Maik een beetje klaar is met Mo
ze moesten een uur geleden allemaal naar de rode bank en mocht iedereen losquote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay Gerard heeft een sanctie gehad omdat hij de handboeien los had. Raar want Joanna wilde dit zo graag dus hij deed het voor haar. Maar goed...
Nu opeens heeft iedereen de handboeien niet meer om. Waarom zijn opeens alle handboeien los? Was dat zo bedoelt of komt dat door de actie van Joanna (waar Gerard de schuld van krijgt?).
Ze moesten vanmiddag plaatsnemen op de bank, streamlock, en daarna waren ze los.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
Komt het je nog niet vreemd voor dat geen enkele actie van Joanna een waarschuwing of sanctie krijgt?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
NEE IK HEB EIGENLIJK WEL ZIN OM TE RELLENquote:
Verkeerde RLSquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
NEE IK HEB EIGENLIJK WEL ZIN OM TE RELLEN![]()
![]()
KOM MAAR, KOM MAAR,
KOM MAAR!!!! JE MOEDER! JE MOEDER! JE MOEDER!
ja ik vind er geen snars van kloppen! zei heeft als eerste geweigert de boeien weer om te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Komt het je nog niet vreemd voor dat geen enkele actie van Joanna een waarschuwing of sanctie krijgt?
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay kortom: opeens zijn alle handboeien weer los, eerder dan de bedoeling was. Dan moet SS toegeven dat het te lang duurde en dat Gerards actie terecht was.
tempban +1quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
KOM MAAR, KOM MAAR,
ze zijn 60u geboeid geweest, denk dat het sowieso de bedoeling was, anders waren ze gisteravond nog wel losgekomenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay kortom: opeens zijn alle handboeien weer los, eerder dan de bedoeling was. Dan moet SS toegeven dat het te lang duurde en dat Gerards actie terecht was.
Oh jee dus toch een relnicht :pquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
KOM MAAR, KOM MAAR,
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef muzas het volgende:
Heb net alles teruggelezen, maar wat is Joanna een tiefushoer zeggadverdamme.
U doet mij een voorstel?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja da's waar. Nou zullen we op de bank gaan liggen dan?
Kijk nog even naar de cap van het te vroeg geplaatste artikel.....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef meneertje1972 het volgende:
En dan gerard een sanctie, omdat ie dat achterlijke wijf strontzat was... Omdat ZIJ zo achterlijk liep te doen.quote:
Waarom reken je Gerard er op af dat hij het gedrag van Joanna heeft gespiegeld?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef syllys het volgende:
Ik heb vannacht ook een stukje gezien en eerlijk waar als ik aan Gerard had vastgezeten had ik hem ook een dreun gegeven, Joanne was wel, een beetje terecht, boos. Ik heb verschrikkelijk gelachen om hem, natuurlijk! Zo treiteren/het bloed onder de nagels bij haar vandaan halen hahahaha. En die Servus maar dictator spelen met zijn sleutels en dom praten met iedereen. Erg vermakelijk![]()
Hebben jullie Philip vannacht ook gezien? Griezelig ventje, was helemaal geobsedeerd door Jo en liet Sharon aan haar lot over
datquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Stel Gerard valt weg donderdag ... dan hou je dus een hok vol mensen gedomineerd en gestuurd door Joanna en Servio over want die nemen direct de overhand. Ik ben dus iig per direct dan klaar met kijken. Ik ga niet naar dat walgelijke achterbakse zootje kijken dan nog al die weken.
En Dat!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Stel Gerard valt weg donderdag ... dan hou je dus een hok vol mensen gedomineerd en gestuurd door Joanna en Servio over want die nemen direct de overhand. Ik ben dus iig per direct dan klaar met kijken. Ik ga niet naar dat walgelijke achterbakse zootje kijken dan nog al die weken.
nog erger, ze wil er kinderen mee etcquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Darakka het volgende:
Volgens mij wil Monique echt echt met Maik verder terwijl Maik volgens mij na SS, of als hij definitief eruit ligt, niets meer met Monique wil hebben..
zonder EINDBAAS , geen SST .quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Ow nee, helemaal niet. Het was prachtig van Gerard, heb me wezenloos gelachen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waarom reken je Gerard er op af dat hij het gedrag van Joanna heeft gespiegeld?
Wat denk je van andersom je zal maar aan die verschrikkelijke Jo vast zitten met haar dwangmatige gedoe de hele dag. Het is gewoon een verwende RAT. O dat mag je niet zeggen dat is erger dan wat Servio voor ziektes eruit gooit. En Jo was ook constant het bloed onder Gerard zijn nagels aan het halen 2 dagen lang maar Gerard kon daar best vaak wel mee omgaan met een beetje humor erbij.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef syllys het volgende:
Ik heb vannacht ook een stukje gezien en eerlijk waar als ik aan Gerard had vastgezeten had ik hem ook een dreun gegeven, Joanne was wel, een beetje terecht, boos. Ik heb verschrikkelijk gelachen om hem, natuurlijk! Zo treiteren/het bloed onder de nagels bij haar vandaan halen hahahaha. En die Servus maar dictator spelen met zijn sleutels en dom praten met iedereen. Erg vermakelijk![]()
Hebben jullie Philip vannacht ook gezien? Griezelig ventje, was helemaal geobsedeerd door Jo en liet Sharon aan haar lot over
Denk dat hij bij zijn nieuwe vriend Stervio Gerard zitquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef PeterNB het volgende:
Waar is VALServio eigenlijk? Boekje lezen bij zijn vrienden?
Aan het chillen met Gerardquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef PeterNB het volgende:
Waar is VALServio eigenlijk? Boekje lezen bij zijn vrienden?
Op zich is het niet vreemd dat er berichten worden klaargezet. Zo gebeurt het soms dat mensen als overleden in t nieuws komen. Lijkt me stug dat dat dan ook allemaal gescript is.;)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk nog even naar de cap van het te vroeg geplaatste artikel.....
Het was sowieso de bedoeling om vandaag de boeien los te hebben.
Nu denken ze dat de sanctie naar Gerard genoeg verontwaardiging gaat geven dat er meer mensen gaan bellen voor Gerard.....
Eh, Gerardquote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef ABundy het volgende:
[..]
Denk dat hij bij zijn nieuwe vriend Stervio zit
Maik geeft duidelijk aan dat ie eigenlijk alleen maar lol wil en zich nu min of meer gevangen voelt, hij wilde ook zijn bisexualiteit verder ontwikkelen en heeft ook nog een meisje buiten het programma, Mo claimt hem helemaal en daar zit ie niet op te wachtenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Darakka het volgende:
Volgens mij wil Monique echt echt met Maik verder terwijl Maik volgens mij na SS, of als hij definitief eruit ligt, niets meer met Monique wil hebben..
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op zich is het niet vreemd dat er berichten worden klaargezet. Zo gebeurt het soms dat mensen als overleden in t nieuws komen. Lijkt me stug dat dat dan ook allemaal gescript is.;)
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
En waarom ligt alles sympathiek te doen bij die RAET?
het hele huis zit daar vol met raettenquote:
Sucking up..... Nu willen ze helemaal niet in het verkeerde daglicht komen bij haar omdat is gebleken dat zij de meeste privileges heeft en duidelijk een stem heeft in hoe de show moet verlopen....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
Lekker barebackstacken met een man of 8quote:Ik denk dat ie na het programma gezellig met Servio naar die gayclubs wil gaan
soort zoekt soortquote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij denkt dat hele clubje dat ze sterk in hun schoenen staan en ze daarom maar aansluiten bij die grote groep. Wil het niet dat team EINDBAAS , voor zover er sprake is van team nog heulemaal bovenaan staat. Laat de nominaties maar komen!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
omdat zij het voor elkaar krijgt om de BAAS te spreken .... de bange scheiterds kruipen nu voor derquote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
dat idee heb ik dus ook, en volgens mij is hij echt zat van mootjequote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef stormiot het volgende:
Weet Maik het geheim van Mo? het nomet haar zo uitdrukkelijk "slimpie"
Waarom medelijden? Zij klampt zich aan hem vast.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef danilel het volgende:
Ik heb medelijden met Mo dat ze zo verliefd (lijkt/) is op Maik.....
Wat ziet ze toch in hem........?
Mo heeft ooit gezegd dat ie niet zo dom moet doen en toen noemde hij haar slimpiequote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef stormiot het volgende:
Weet Maik het geheim van Mo? het noemt haar zo uitdrukkelijk "slimpie"
ze claimt hem volledig, hij kan met niemand anders lol maken, alleen met haarquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom medelijden? Zij klampt zich aan hem vast.
Klopt, daarom heb ik medelijden met haar.........quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom medelijden? Zij klampt zich aan hem vast.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
ik mag zo hopen dat gerard eruit gaat donderdag
ben zo klaar met dit programma
en wil mn andere saaie leven terug!!
Je mag ook wel naar mijn webcam kijken hoor www.justin.tv/peternbquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Zo had ik het nooit gezien eigenlijk. Misschien maar beter om een excuus te hebben om te stoppen voor onsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Wees sterk, en keer het programmam dan nu de rug toequote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Hij mág met niemand anders lol maken, en echt lol zie ik ze niet hebben, alleen dat oeverloze gezeik van Mo.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze claimt hem volledig, hij kan met niemand anders lol maken, alleen met haar
Ik ook maar aan de andere kant gun ik het de RAT niet dan voelt ze zich helemaal de koningin van sst. Ze heeft de stem al in haar macht en andersom.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
neen laat maar, daar staat alles zeker met Capsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag ook wel naar mijn webcam kijken hoor www.justin.tv/peternb
Is ook ERRUG boeiend
Je hebt ook een uitknop op je computer zitten he?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Ik ook, best slap dat ie blijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
Ik had eik gisteren al gehoopt dat hij er zo uit zou lopen
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Heb je gelijk in..........quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij mág met niemand anders lol maken, en echt lol zie ik ze niet hebben, alleen dat oeverloze gezeik van Mo.
ja en op de tvquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt ook een uitknop op je computer zitten he?
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef voxy317 het volgende:
Als Gerard eruit is ben ik ook klaar met kijken, zullen m'n kinderen en man ook blij mee zijn want dan krijgen ze ook weer eens te eten en schone kleding.
Goh wij hebben hetzelfde syndroomquote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef voxy317 het volgende:
Als Gerard eruit is ben ik ook klaar met kijken, zullen m'n kinderen en man ook blij mee zijn want dan krijgen ze ook weer eens te eten en schone kleding.
Wie doet deze wetenschappelijke uitspraak?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef Niki.P het volgende:
Meisjes met eetstornissen tussen de 12 en 18 zijn wel te vertrouwen..
Vergeet vooral niet dat ze weer op de pc kunnenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef voxy317 het volgende:
mwah, valt nog mee hier.....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat ze weer op de pc kunnen
Alex had met die meisjes gewerkt en zei dat die te vertrouwen waren en wou niet met gedetineerde werken omdat hij bang was ze niet te kunnen vertrouwen (volgens mij zijn ze beide niet te vertrouwen maar de meisjes misschien wel minder te vertrouwen)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie doet deze wetenschappelijke uitspraak?
Dit is het moment waarop ik verbaasd moet zijn, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef danilel het volgende:
[..]
mwah, valt nog mee hier.....
PC is van mijnnnnnnn
ze blíjft ook maar manipulatief lullen en lullen omdat ze bang is dat Maik weg wilquote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef rico80 het volgende:
Mo is heel open zegt ze. Dat weten we mo, we hebben het allemaal kunnen zien. Niet zo slim hè mootje
neuhhhhquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop ik verbaasd moet zijn, toch?
Oja, Alex heeft mensenkennisquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alex had met die meisjes gewerkt en zei dat die te vertrouwen waren en wou niet met gedetineerde werken omdat hij bang was ze niet te kunnen vertrouwen (volgens mij zijn ze beide niet te vertrouwen maar de meisjes misschien wel minder te vertrouwen)
Meisjes van die leeftijd met een eetstoornis zijn over het algemeen goed te vertrouwen. Zijn erg angstig en bang voor de eetstoornis waardoor ze in een omgeving als een kliniek vaak te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alex had met die meisjes gewerkt en zei dat die te vertrouwen waren en wou niet met gedetineerde werken omdat hij bang was ze niet te kunnen vertrouwen (volgens mij zijn ze beide niet te vertrouwen maar de meisjes misschien wel minder te vertrouwen)
Nee meisjes met eetstoornis liegen juist heel veelquote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef Mevrouwtje20 het volgende:
[..]
Meisjes van die leeftijd met een eetstoornis zijn over het algemeen goed te vertrouwen. Zijn erg angstig en bang voor de eetstoornis waardoor ze in een omgeving als een kliniek vaak te vertrouwen zijn.
ja ze zeggen bijv dat ze te dik zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee meisjes met eetstoornis liegen juist heel veel
Te vertrouwen in welke zin? Nee hoor, ik heb echt niet overgegeven?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef Mevrouwtje20 het volgende:
[..]
Meisjes van die leeftijd met een eetstoornis zijn over het algemeen goed te vertrouwen. Zijn erg angstig en bang voor de eetstoornis waardoor ze in een omgeving als een kliniek vaak te vertrouwen zijn.
Jo kan ook niet tegen andere levende organismen met een eigen wil in haar buurt!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jo kan ook niet tegen andere levende organismen met een eigen wil in haar buurt!
R tot the A to the motherfakking beckstekking E to the T dan nog he?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef versabommie het volgende:
RAETTEN zijn het!!! R to the A to the motherfucking E to the T
Die nu ook enorm van de ladder getieft die vieze Jo-lover.. een raet is het hoor je me? Een RAET!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef Greys het volgende:
Joanna
Zo, da's eigenlijk alles dat ik er op te zeggen heb.
En Laura dondert weer keihard naar beneden op mijn lijstje.
Het enige dat leuk aan haar was de laatste dagen was Karim
psies! Ik zeg we gooien de hele palingmafia erin!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
R tot the A to the motherfakking beckstekking E to the T dan nog he?
Heeft hij Gerard volledig laten vallen en kust hij Jo d'r voeten?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die nu ook enorm van de ladder getieft die vieze Jo-lover.. een raet is het hoor je me? Een RAET!
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
Even mijn ik ben er klaar mee lijstje nu Mo ook nog Jo en Flip oké heeft genoemd:
Monique
Servio
Alex
Gerard
Maik
Karim
Sharon
Joanna
Aafke
Joanna
Philip
Laura
BEM!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef Kliertje41 het volgende:
JO mag blij zijn dat 1940-45 voorbij is anders kwam ze kaal uit het huis
En ik dans nu. Hoor het gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef versabommie het volgende:
RAETTEN zijn het!!! R to the A to the motherfucking E to the T
Een emmer met pis schijnt wel te helpen tegen vlekken!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik zeg we gooien de hele palingmafia erin!
Klopt, liegen is iets wat alleen de mens doet.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te vertrouwen in welke zin? Nee hoor, ik heb echt niet overgegeven?
Ik heb die uitspraak overigens eerder gelezen, maar is klinkklare onzin. Eerlijk zijn is namelijk niet aan een stoornis gekoppeld.
Ik luister met verbazing ; alles wat je thuis hebt opgegeven.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef suzi1 het volgende:
probeer philip opnieuw te leren kennen?!?! rare mo
Ik ben bang het tweede. Vanmorgen aan het zwembad kon hij Gerard niet eens recht in de ogen kijken en antwoord geven. Jullie staan tenminste nog achter me toch? Lange lange stilte bij Karim!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft hij Gerard volledig laten vallen en kust hij Jo d'r voeten?
Of is het gewoon een beetje 'ja ik begrijp jou óók wel'?
Of echt een overloperttttt?
Hè alles is nog mogelijk, kan ze ook gewoon zwemmen. "me haar, me haar, hè water wat goor"quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef Kliertje41 het volgende:
JO mag blij zijn dat 1940-45 voorbij is anders kwam ze kaal uit het huis
ja is goedquote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ben het helemaal met je eens. is ook mijn lijstje dan? delen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:26 schreef Flow3r het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat Maik een beetje klaar is met Mo
Laat ik nou denken dat Nederland donderdag al wakker begon te wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef suzi1 het volgende:
slimme mo: na dit feest is nederland wakker
Gerard is nu met Joanne aan het praten over koetje en kalfjes..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef itsme het volgende:
Beseft Gerard eigenlijk dat het hele huis nu over hem aan het roddelen is en ze allemaal tegen hem zijn?
Heb geen zin om de streams aan te horen.
Ja wij ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef PinkDream het volgende:
[..]
iedereen zijn mening
ik vind Joanne dom en smerig en psychopaat
Als mijn vriend het bij mij doe GRAAG!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jij houdt blijkbaar erg van kontlikkers
niets is wat het lijktquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef ABundy het volgende:
Gerard durft naast de RAET te zitten? Ik snap het niet meer
Je neemt me in de maling!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gerard is nu met Joanne aan het praten over koetje en kalfjes..
wat een lulletje lampekap dan weer zwak hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij heeft zich al weer om laten lullen
Vindt Gerard niet erg, vindt hij zelfs heel goed. Hij denkt als een goede schaker niet een zet vooruit, maar meerdere.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef itsme het volgende:
Beseft Gerard eigenlijk dat het hele huis nu over hem aan het roddelen is en ze allemaal tegen hem zijn?
Heb geen zin om de streams aan te horen.
zou zo maar kunnen iddquote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef voxy317 het volgende:
Het zou trouwens wel een enorme grap zijn al Gerard en Jo alles in scène hebben gezet.
Dat Joanna's echte naam Fenneke is, bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef voxy317 het volgende:
Het zou trouwens wel een enorme grap zijn al Gerard en Jo alles in scène hebben gezet.
Als die twee het niet gedaan hebben dan de programma makers wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef voxy317 het volgende:
ik vergeef het hem, hij móet wel anders krijgt ie die hysterische kenau over zich heen, maar na het programma is alles anders , wedden?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een lulletje lampekap dan weer zwak hoor
quote:
Dat ze het programma goed heeft opgezet?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:56 schreef suzi1 het volgende:
en wat heeft joanana over zichzelf geleerd?
Gaat niet op voor Joanna, eieren geldt alleen voor de plebs in huis....quote:
En dat alles omgeven door licht en camera's 24/7. KAN gewoon niet goed gaanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef bazb het volgende:
[..]
Gemixed met wat Stanford-gevangenisexperiment
weet jequote:Op zondag 20 maart 2011 13:58 schreef danilel het volgende:
Jo; ik denk ik denk...
Volgens mij ; je weet je weet.....
Ben ik ff blij dat die er geen 2 heeft......quote:
ja je bent de enigequote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Darakka het volgende:
Ben ik de enige die Servio, Stervio, Servia echt niet kan uit staan? Wat een vieze vent is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |