Laat ik nou denken dat Nederland donderdag al wakker begon te wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef suzi1 het volgende:
slimme mo: na dit feest is nederland wakker
Gerard is nu met Joanne aan het praten over koetje en kalfjes..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef itsme het volgende:
Beseft Gerard eigenlijk dat het hele huis nu over hem aan het roddelen is en ze allemaal tegen hem zijn?
Heb geen zin om de streams aan te horen.
Ja wij ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:51 schreef PinkDream het volgende:
[..]
iedereen zijn mening
ik vind Joanne dom en smerig en psychopaat
Als mijn vriend het bij mij doe GRAAG!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Jij houdt blijkbaar erg van kontlikkers
niets is wat het lijktquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef ABundy het volgende:
Gerard durft naast de RAET te zitten? Ik snap het niet meer
Je neemt me in de maling!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Gerard is nu met Joanne aan het praten over koetje en kalfjes..
wat een lulletje lampekap dan weer zwak hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij heeft zich al weer om laten lullen
Vindt Gerard niet erg, vindt hij zelfs heel goed. Hij denkt als een goede schaker niet een zet vooruit, maar meerdere.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:52 schreef itsme het volgende:
Beseft Gerard eigenlijk dat het hele huis nu over hem aan het roddelen is en ze allemaal tegen hem zijn?
Heb geen zin om de streams aan te horen.
zou zo maar kunnen iddquote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef voxy317 het volgende:
Het zou trouwens wel een enorme grap zijn al Gerard en Jo alles in scène hebben gezet.
Dat Joanna's echte naam Fenneke is, bedoel je?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef voxy317 het volgende:
Het zou trouwens wel een enorme grap zijn al Gerard en Jo alles in scène hebben gezet.
Als die twee het niet gedaan hebben dan de programma makers wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef voxy317 het volgende:
ik vergeef het hem, hij móet wel anders krijgt ie die hysterische kenau over zich heen, maar na het programma is alles anders , wedden?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een lulletje lampekap dan weer zwak hoor
quote:
Dat ze het programma goed heeft opgezet?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:56 schreef suzi1 het volgende:
en wat heeft joanana over zichzelf geleerd?
Gaat niet op voor Joanna, eieren geldt alleen voor de plebs in huis....quote:
En dat alles omgeven door licht en camera's 24/7. KAN gewoon niet goed gaanquote:Op zondag 20 maart 2011 13:57 schreef bazb het volgende:
[..]
Gemixed met wat Stanford-gevangenisexperiment
weet jequote:Op zondag 20 maart 2011 13:58 schreef danilel het volgende:
Jo; ik denk ik denk...
Volgens mij ; je weet je weet.....
Ben ik ff blij dat die er geen 2 heeft......quote:
ja je bent de enigequote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Darakka het volgende:
Ben ik de enige die Servio, Stervio, Servia echt niet kan uit staan? Wat een vieze vent is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |