Is de fuckering uit?quote:
geer heeft zich losgetrokken uit de boeienquote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Schiet mij maar lek! Joanna wil niet meer de handboeien vastdoen en Gerard krijgt hiervoor een sanctie?
uhm jij mist stukjes.............quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Schiet mij maar lek! Joanna wil niet meer de handboeien vastdoen en Gerard krijgt hiervoor een sanctie?
Uiteraard...... Joanna heeft nog nooit wat verkeerd gedaan toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Je hebt de brainwash en groepsdruk niet gezien van Jo en aanhang. De waarheid verdraaien en alles, dan breekt ook de sterkste.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze heeft ook gevraagd HAAR alleen te mogen spreken....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef voxy317 het volgende:
Tuurlijk werd Jo rustiger in de kvdw want ze gingen immers haar moeder (de baas) bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |