Alex had met die meisjes gewerkt en zei dat die te vertrouwen waren en wou niet met gedetineerde werken omdat hij bang was ze niet te kunnen vertrouwen (volgens mij zijn ze beide niet te vertrouwen maar de meisjes misschien wel minder te vertrouwen)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie doet deze wetenschappelijke uitspraak?
Dit is het moment waarop ik verbaasd moet zijn, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef danilel het volgende:
[..]
mwah, valt nog mee hier.....
PC is van mijnnnnnnn
ze blíjft ook maar manipulatief lullen en lullen omdat ze bang is dat Maik weg wilquote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef rico80 het volgende:
Mo is heel open zegt ze. Dat weten we mo, we hebben het allemaal kunnen zien. Niet zo slim hè mootje
neuhhhhquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop ik verbaasd moet zijn, toch?
Oja, Alex heeft mensenkennisquote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alex had met die meisjes gewerkt en zei dat die te vertrouwen waren en wou niet met gedetineerde werken omdat hij bang was ze niet te kunnen vertrouwen (volgens mij zijn ze beide niet te vertrouwen maar de meisjes misschien wel minder te vertrouwen)
Meisjes van die leeftijd met een eetstoornis zijn over het algemeen goed te vertrouwen. Zijn erg angstig en bang voor de eetstoornis waardoor ze in een omgeving als een kliniek vaak te vertrouwen zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Alex had met die meisjes gewerkt en zei dat die te vertrouwen waren en wou niet met gedetineerde werken omdat hij bang was ze niet te kunnen vertrouwen (volgens mij zijn ze beide niet te vertrouwen maar de meisjes misschien wel minder te vertrouwen)
Nee meisjes met eetstoornis liegen juist heel veelquote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef Mevrouwtje20 het volgende:
[..]
Meisjes van die leeftijd met een eetstoornis zijn over het algemeen goed te vertrouwen. Zijn erg angstig en bang voor de eetstoornis waardoor ze in een omgeving als een kliniek vaak te vertrouwen zijn.
ja ze zeggen bijv dat ze te dik zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee meisjes met eetstoornis liegen juist heel veel
Te vertrouwen in welke zin? Nee hoor, ik heb echt niet overgegeven?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:43 schreef Mevrouwtje20 het volgende:
[..]
Meisjes van die leeftijd met een eetstoornis zijn over het algemeen goed te vertrouwen. Zijn erg angstig en bang voor de eetstoornis waardoor ze in een omgeving als een kliniek vaak te vertrouwen zijn.
Jo kan ook niet tegen andere levende organismen met een eigen wil in haar buurt!quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jo kan ook niet tegen andere levende organismen met een eigen wil in haar buurt!
R tot the A to the motherfakking beckstekking E to the T dan nog he?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef versabommie het volgende:
RAETTEN zijn het!!! R to the A to the motherfucking E to the T
Die nu ook enorm van de ladder getieft die vieze Jo-lover.. een raet is het hoor je me? Een RAET!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef Greys het volgende:
Joanna
Zo, da's eigenlijk alles dat ik er op te zeggen heb.
En Laura dondert weer keihard naar beneden op mijn lijstje.
Het enige dat leuk aan haar was de laatste dagen was Karim
psies! Ik zeg we gooien de hele palingmafia erin!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:45 schreef Greys het volgende:
[..]
R tot the A to the motherfakking beckstekking E to the T dan nog he?
Heeft hij Gerard volledig laten vallen en kust hij Jo d'r voeten?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die nu ook enorm van de ladder getieft die vieze Jo-lover.. een raet is het hoor je me? Een RAET!
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:41 schreef versabommie het volgende:
Even mijn ik ben er klaar mee lijstje nu Mo ook nog Jo en Flip oké heeft genoemd:
Monique
Servio
Alex
Gerard
Maik
Karim
Sharon
Joanna
Aafke
Joanna
Philip
Laura
BEM!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef Kliertje41 het volgende:
JO mag blij zijn dat 1940-45 voorbij is anders kwam ze kaal uit het huis
En ik dans nu. Hoor het gewoon.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef versabommie het volgende:
RAETTEN zijn het!!! R to the A to the motherfucking E to the T
Een emmer met pis schijnt wel te helpen tegen vlekken!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Ik zeg we gooien de hele palingmafia erin!
Klopt, liegen is iets wat alleen de mens doet.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te vertrouwen in welke zin? Nee hoor, ik heb echt niet overgegeven?
Ik heb die uitspraak overigens eerder gelezen, maar is klinkklare onzin. Eerlijk zijn is namelijk niet aan een stoornis gekoppeld.
Ik luister met verbazing ; alles wat je thuis hebt opgegeven.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef suzi1 het volgende:
probeer philip opnieuw te leren kennen?!?! rare mo
Ik ben bang het tweede. Vanmorgen aan het zwembad kon hij Gerard niet eens recht in de ogen kijken en antwoord geven. Jullie staan tenminste nog achter me toch? Lange lange stilte bij Karim!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft hij Gerard volledig laten vallen en kust hij Jo d'r voeten?
Of is het gewoon een beetje 'ja ik begrijp jou óók wel'?
Of echt een overloperttttt?
Hè alles is nog mogelijk, kan ze ook gewoon zwemmen. "me haar, me haar, hè water wat goor"quote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef Kliertje41 het volgende:
JO mag blij zijn dat 1940-45 voorbij is anders kwam ze kaal uit het huis
ja is goedquote:Op zondag 20 maart 2011 13:48 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Ben het helemaal met je eens. is ook mijn lijstje dan? delen?
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:26 schreef Flow3r het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat Maik een beetje klaar is met Mo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |