Niet te geloven. Dat mensen zich zo door domheid laten beinvloeden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef danilel het volgende:
Maik was dus teleurgesteld in Mo dat ze een wijntje dronk.
Mo heeft dus uitgelegd dat ze omdat Servio zo tegen haar deed, ze een wijntje heeft genomen....
Moet je de Stem vragen, er waren SLquote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
Mag ik iets vragen misschien dat iemand dit weet:
Okay Gerard heeft een sanctie gehad omdat hij de handboeien los had. Raar want Joanna wilde dit zo graag dus hij deed het voor haar. Maar goed...
Nu opeens heeft iedereen de handboeien niet meer om. Waarom zijn opeens alle handboeien los? Was dat zo bedoelt of komt dat door de actie van Joanna (waar Gerard de schuld van krijgt?).
moi wa!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:26 schreef Flow3r het volgende:
ik heb zo het vermoeden dat Maik een beetje klaar is met Mo
ze moesten een uur geleden allemaal naar de rode bank en mocht iedereen losquote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay Gerard heeft een sanctie gehad omdat hij de handboeien los had. Raar want Joanna wilde dit zo graag dus hij deed het voor haar. Maar goed...
Nu opeens heeft iedereen de handboeien niet meer om. Waarom zijn opeens alle handboeien los? Was dat zo bedoelt of komt dat door de actie van Joanna (waar Gerard de schuld van krijgt?).
Ze moesten vanmiddag plaatsnemen op de bank, streamlock, en daarna waren ze los.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
Komt het je nog niet vreemd voor dat geen enkele actie van Joanna een waarschuwing of sanctie krijgt?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:25 schreef meneertje1972 het volgende:
NEE IK HEB EIGENLIJK WEL ZIN OM TE RELLENquote:
Verkeerde RLSquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
NEE IK HEB EIGENLIJK WEL ZIN OM TE RELLEN![]()
![]()
KOM MAAR, KOM MAAR,
KOM MAAR!!!! JE MOEDER! JE MOEDER! JE MOEDER!
ja ik vind er geen snars van kloppen! zei heeft als eerste geweigert de boeien weer om te doenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Komt het je nog niet vreemd voor dat geen enkele actie van Joanna een waarschuwing of sanctie krijgt?
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay kortom: opeens zijn alle handboeien weer los, eerder dan de bedoeling was. Dan moet SS toegeven dat het te lang duurde en dat Gerards actie terecht was.
tempban +1quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
KOM MAAR, KOM MAAR,
ze zijn 60u geboeid geweest, denk dat het sowieso de bedoeling was, anders waren ze gisteravond nog wel losgekomenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Okay kortom: opeens zijn alle handboeien weer los, eerder dan de bedoeling was. Dan moet SS toegeven dat het te lang duurde en dat Gerards actie terecht was.
Oh jee dus toch een relnicht :pquote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
KOM MAAR, KOM MAAR,
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef muzas het volgende:
Heb net alles teruggelezen, maar wat is Joanna een tiefushoer zeggadverdamme.
U doet mij een voorstel?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh ja da's waar. Nou zullen we op de bank gaan liggen dan?
Kijk nog even naar de cap van het te vroeg geplaatste artikel.....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:27 schreef meneertje1972 het volgende:
En dan gerard een sanctie, omdat ie dat achterlijke wijf strontzat was... Omdat ZIJ zo achterlijk liep te doen.quote:
Waarom reken je Gerard er op af dat hij het gedrag van Joanna heeft gespiegeld?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef syllys het volgende:
Ik heb vannacht ook een stukje gezien en eerlijk waar als ik aan Gerard had vastgezeten had ik hem ook een dreun gegeven, Joanne was wel, een beetje terecht, boos. Ik heb verschrikkelijk gelachen om hem, natuurlijk! Zo treiteren/het bloed onder de nagels bij haar vandaan halen hahahaha. En die Servus maar dictator spelen met zijn sleutels en dom praten met iedereen. Erg vermakelijk![]()
Hebben jullie Philip vannacht ook gezien? Griezelig ventje, was helemaal geobsedeerd door Jo en liet Sharon aan haar lot over
datquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Stel Gerard valt weg donderdag ... dan hou je dus een hok vol mensen gedomineerd en gestuurd door Joanna en Servio over want die nemen direct de overhand. Ik ben dus iig per direct dan klaar met kijken. Ik ga niet naar dat walgelijke achterbakse zootje kijken dan nog al die weken.
En Dat!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Stel Gerard valt weg donderdag ... dan hou je dus een hok vol mensen gedomineerd en gestuurd door Joanna en Servio over want die nemen direct de overhand. Ik ben dus iig per direct dan klaar met kijken. Ik ga niet naar dat walgelijke achterbakse zootje kijken dan nog al die weken.
nog erger, ze wil er kinderen mee etcquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Darakka het volgende:
Volgens mij wil Monique echt echt met Maik verder terwijl Maik volgens mij na SS, of als hij definitief eruit ligt, niets meer met Monique wil hebben..
zonder EINDBAAS , geen SST .quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Ow nee, helemaal niet. Het was prachtig van Gerard, heb me wezenloos gelachen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Waarom reken je Gerard er op af dat hij het gedrag van Joanna heeft gespiegeld?
Wat denk je van andersom je zal maar aan die verschrikkelijke Jo vast zitten met haar dwangmatige gedoe de hele dag. Het is gewoon een verwende RAT. O dat mag je niet zeggen dat is erger dan wat Servio voor ziektes eruit gooit. En Jo was ook constant het bloed onder Gerard zijn nagels aan het halen 2 dagen lang maar Gerard kon daar best vaak wel mee omgaan met een beetje humor erbij.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef syllys het volgende:
Ik heb vannacht ook een stukje gezien en eerlijk waar als ik aan Gerard had vastgezeten had ik hem ook een dreun gegeven, Joanne was wel, een beetje terecht, boos. Ik heb verschrikkelijk gelachen om hem, natuurlijk! Zo treiteren/het bloed onder de nagels bij haar vandaan halen hahahaha. En die Servus maar dictator spelen met zijn sleutels en dom praten met iedereen. Erg vermakelijk![]()
Hebben jullie Philip vannacht ook gezien? Griezelig ventje, was helemaal geobsedeerd door Jo en liet Sharon aan haar lot over
Denk dat hij bij zijn nieuwe vriend Stervio Gerard zitquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef PeterNB het volgende:
Waar is VALServio eigenlijk? Boekje lezen bij zijn vrienden?
Aan het chillen met Gerardquote:Op zondag 20 maart 2011 13:31 schreef PeterNB het volgende:
Waar is VALServio eigenlijk? Boekje lezen bij zijn vrienden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |