Toch zeker in het FOK!woordenboek?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt na SST vast opgenomen in de Dikke van Dale
Goedzo en als ik Gerard was ging ik ook laat ze dan maar lekker met de meest saaie mensen aanmodderen. En als gerard er donderdag uitmoet kan zijn vrouw denk ik wel nagaan of het eerlijk is gegaan want die is ook notaris en dat is een apart wereldje onderling kunnen ze elkaar wel denk ik.quote:
Staat het daar nog niet in?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch zeker in het FOK!woordenboek?
Over de spelling zijn we het nog niet helemaal eens, maar is een geaccepteerd woord hierquote:
Caps uitzettenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PeterNB het volgende:
MONIQUE..............GA BIJ HET ZWEMBAD ZITTEN.......DE AFVOER KAN JE GEJANK NIET MEER AAN
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef rico80 het volgende:
Gatver Flip vindt het de verdiende loon van Gerard. Sinds donderdag is t zo'n kwal, denkt helemaal dat ie goed bezig is terwijl hij onterecht is veiliggesteld.
En kan iemand die botoxsnol eindelijk eens uitleggen dat het geen bekstekken maar backstabben is. Als je iemand ergens van beschuldigd zorg dan wel dat je weet hoe je het uitspreekt. Doos.
Hij is nog gekker dan ik dacht dit willen de progammamakers wel laten zien voor de kijkcijfers en het is Hummie die gecast heeft dat zegt toch genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Ireth het volgende:
Plip: "Dit is niet de gouden kooi, mensen willen dit niet zien!"
Oke, tnx, die was me ontgaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef danilel het volgende:
Servio zei dus tegen Mo;
Meisje je bent het gemeenste, jij bent een dictator, jij moet maar een wijntje drinken zodat het thuis beter overkomt......
Volgens mij jankt ze helemaal niet hoor.....(wil je meer kijkcijfers?)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PeterNB het volgende:
MONIQUE..............GA BIJ HET ZWEMBAD ZITTEN.......DE AFVOER KAN JE GEJANK NIET MEER AAN
Ja hè, dat is haar enige angst. Labiel kind. Alsof iemand alleen van je kan houden als zijn pik erin kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef Flow3r het volgende:
Als Maik weggaat, gaat Mo met hem mee.
( stel je voor dat ie dan dat andere meisje opzoekt)
Zullen we aftellen???quote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij jankt ze helemaal niet hoor.....(wil je meer kijkcijfers?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |