Op zich is het niet vreemd dat er berichten worden klaargezet. Zo gebeurt het soms dat mensen als overleden in t nieuws komen. Lijkt me stug dat dat dan ook allemaal gescript is.;)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Kijk nog even naar de cap van het te vroeg geplaatste artikel.....
Het was sowieso de bedoeling om vandaag de boeien los te hebben.
Nu denken ze dat de sanctie naar Gerard genoeg verontwaardiging gaat geven dat er meer mensen gaan bellen voor Gerard.....
Eh, Gerardquote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef ABundy het volgende:
[..]
Denk dat hij bij zijn nieuwe vriend Stervio zit
Maik geeft duidelijk aan dat ie eigenlijk alleen maar lol wil en zich nu min of meer gevangen voelt, hij wilde ook zijn bisexualiteit verder ontwikkelen en heeft ook nog een meisje buiten het programma, Mo claimt hem helemaal en daar zit ie niet op te wachtenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef Darakka het volgende:
Volgens mij wil Monique echt echt met Maik verder terwijl Maik volgens mij na SS, of als hij definitief eruit ligt, niets meer met Monique wil hebben..
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Op zich is het niet vreemd dat er berichten worden klaargezet. Zo gebeurt het soms dat mensen als overleden in t nieuws komen. Lijkt me stug dat dat dan ook allemaal gescript is.;)
Soort zoekt soort?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
En waarom ligt alles sympathiek te doen bij die RAET?
het hele huis zit daar vol met raettenquote:
Sucking up..... Nu willen ze helemaal niet in het verkeerde daglicht komen bij haar omdat is gebleken dat zij de meeste privileges heeft en duidelijk een stem heeft in hoe de show moet verlopen....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
Lekker barebackstacken met een man of 8quote:Ik denk dat ie na het programma gezellig met Servio naar die gayclubs wil gaan
soort zoekt soortquote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
Volgens mij denkt dat hele clubje dat ze sterk in hun schoenen staan en ze daarom maar aansluiten bij die grote groep. Wil het niet dat team EINDBAAS , voor zover er sprake is van team nog heulemaal bovenaan staat. Laat de nominaties maar komen!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
omdat zij het voor elkaar krijgt om de BAAS te spreken .... de bange scheiterds kruipen nu voor derquote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef versabommie het volgende:
dat idee heb ik dus ook, en volgens mij is hij echt zat van mootjequote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef stormiot het volgende:
Weet Maik het geheim van Mo? het nomet haar zo uitdrukkelijk "slimpie"
Waarom medelijden? Zij klampt zich aan hem vast.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef danilel het volgende:
Ik heb medelijden met Mo dat ze zo verliefd (lijkt/) is op Maik.....
Wat ziet ze toch in hem........?
Mo heeft ooit gezegd dat ie niet zo dom moet doen en toen noemde hij haar slimpiequote:Op zondag 20 maart 2011 13:35 schreef stormiot het volgende:
Weet Maik het geheim van Mo? het noemt haar zo uitdrukkelijk "slimpie"
ze claimt hem volledig, hij kan met niemand anders lol maken, alleen met haarquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom medelijden? Zij klampt zich aan hem vast.
Klopt, daarom heb ik medelijden met haar.........quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waarom medelijden? Zij klampt zich aan hem vast.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
ik mag zo hopen dat gerard eruit gaat donderdag
ben zo klaar met dit programma
en wil mn andere saaie leven terug!!
Je mag ook wel naar mijn webcam kijken hoor www.justin.tv/peternbquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Zo had ik het nooit gezien eigenlijk. Misschien maar beter om een excuus te hebben om te stoppen voor onsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Wees sterk, en keer het programmam dan nu de rug toequote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Hij mág met niemand anders lol maken, en echt lol zie ik ze niet hebben, alleen dat oeverloze gezeik van Mo.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze claimt hem volledig, hij kan met niemand anders lol maken, alleen met haar
Ik ook maar aan de andere kant gun ik het de RAT niet dan voelt ze zich helemaal de koningin van sst. Ze heeft de stem al in haar macht en andersom.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
neen laat maar, daar staat alles zeker met Capsquote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag ook wel naar mijn webcam kijken hoor www.justin.tv/peternb
Is ook ERRUG boeiend
Je hebt ook een uitknop op je computer zitten he?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
Ik ook, best slap dat ie blijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
Ik had eik gisteren al gehoopt dat hij er zo uit zou lopen
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:30 schreef versabommie het volgende:
Stel Gerard valt weg donderdag ... dan hou je dus een hok vol mensen gedomineerd en gestuurd door Joanna en Servio over want die nemen direct de overhand. Ik ben dus iig per direct dan klaar met kijken. Ik ga niet naar dat walgelijke achterbakse zootje kijken dan nog al die weken.
Heb je gelijk in..........quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij mág met niemand anders lol maken, en echt lol zie ik ze niet hebben, alleen dat oeverloze gezeik van Mo.
ja en op de tvquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt ook een uitknop op je computer zitten he?
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef voxy317 het volgende:
Als Gerard eruit is ben ik ook klaar met kijken, zullen m'n kinderen en man ook blij mee zijn want dan krijgen ze ook weer eens te eten en schone kleding.
Goh wij hebben hetzelfde syndroomquote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef voxy317 het volgende:
Als Gerard eruit is ben ik ook klaar met kijken, zullen m'n kinderen en man ook blij mee zijn want dan krijgen ze ook weer eens te eten en schone kleding.
Wie doet deze wetenschappelijke uitspraak?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef Niki.P het volgende:
Meisjes met eetstornissen tussen de 12 en 18 zijn wel te vertrouwen..
Vergeet vooral niet dat ze weer op de pc kunnenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:39 schreef voxy317 het volgende:
mwah, valt nog mee hier.....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet dat ze weer op de pc kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |