dat dus!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, woorden als 'kanker en tyfuslijer' gebruiken is een keuze. Misschien stoer in je vriendenclubbie, maar niet bij mij.
Het hele boeien en de bijbehorende spanningen heeft het beeld voor enkelen vertroebeld......quote:Op zondag 20 maart 2011 13:10 schreef suzi1 het volgende:
zo weer helemaal bijgelezen en hoor laura nu achter jo staan. hoe fout
zij heeft respect voor jo???
Nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Mocht Captain er zelf één (willen) openen mag deze onmiddelijk dicht.
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef delfse het volgende:
Laura staat volledig achter Joanna..
Laura is een type wat bij het beste kind van de klas wil horen in dit geval denkt ze dat Jo heel populair is dus kiest ze voor Jo .
Was omdat je gisteren schreef dat je de moeite niet meer neemt om er één te openen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee hoor
Gewoon doorgaan hiermee
En op het forum maar zeggen wat is laura leuk met Karim wat een leuk stel nu komt de ware Laura naar bovenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:11 schreef sjampoeh het volgende:
En karim is haar ook tegen gevallen na 12u pff
Net als ik verwachttequote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef mazaru het volgende:
En Laura stort weer terug naar haar oude niveau!
nee, vond ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef suzi1 het volgende:
ben ik overigens de enige die vanacht vond/zag dat het complete nephuilerij was van joanna?!!?
tuurlijk, heeft nog lang geduurd vind ikquote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef voxy317 het volgende:
En flip gaat gelijk zijn gesprekje met Gerard weer doorbrieven aan zijn bazinnetje.
dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 13:13 schreef voxy317 het volgende:
En flip gaat gelijk zijn gesprekje met Gerard weer doorbrieven aan zijn bazinnetje.
Heb er een paar geopend, en kreeg te horen dat de lapo niet meer hoefde te openen en dat de eerste gewoon opendequote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was omdat je gisteren schreef dat je de moeite niet meer neemt om er één te openen.
Kijk naar deze twee..... Flip en Joquote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze beksteppen allemaal, zij die eerlijkheid zo hoog in het vaandel dragen.
Wil aangeven dat ik je niet voor je neus wilde stoten.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb er een paar geopend, en kreeg te horen dat de lapo niet meer hoefde te openen en dat de eerste gewoon opende
Dan wacht ik wel even
Eigenlijk wil ik daar wel beelden van zien.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft dus gezegd tegen flip dat Jo zich heel anders gedroeg in de KVDW........
(goh dat weten wij toch al lang;))
No offence takenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wil aangeven dat ik je niet voor je neus wilde stoten.
Hoe vaak is Jo al in de kvdw geweest de stem moet beloond worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef danilel het volgende:
Gerard heeft dus gezegd tegen flip dat Jo zich heel anders gedroeg in de KVDW........
(goh dat weten wij toch al lang;))
Het is een Rat ook, een R A E T !, zeg ik jequote:Op zondag 20 maart 2011 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
snap laura ook ff niet. ze hadden de grootste lol zij en karim, en omdat hij zich los wou maken omdat hij wou laten zien dat je zelf de baas bent over je keuzes, valt hij erg tegen![]()
ze was steeds aan het schreeuwen : NEE IK GA ME NIET LOSMAKEN, HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN !!! IK GEEF NIET OP
nope, ze speelt ook een heel vuil spel!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:12 schreef suzi1 het volgende:
ben ik overigens de enige die vanacht vond/zag dat het complete nephuilerij was van joanna?!!?
Dat schreef gisteren iemand en was ik het zó mee eens, zij spiegelt zich aan een ander; als een ander leuk is zij leuk.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef itsme het volgende:
Ben blij dat Laura los is van karim. Hoef ik niet continu te lezen hoe leuk ze wel niet is samen met karim.Als je een ander nodig hebt om leuk te zijn? Gerard zou moeten weten dat Flip niet te vertrouwen is en helemala op het poezelige gulzige handje van Joanne dus niet slim.
Is karim ook op de hand van onschuldige Jo? net als Alex.
Is de fuckering uit?quote:
geer heeft zich losgetrokken uit de boeienquote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Schiet mij maar lek! Joanna wil niet meer de handboeien vastdoen en Gerard krijgt hiervoor een sanctie?
uhm jij mist stukjes.............quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Schiet mij maar lek! Joanna wil niet meer de handboeien vastdoen en Gerard krijgt hiervoor een sanctie?
Uiteraard...... Joanna heeft nog nooit wat verkeerd gedaan toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Je hebt de brainwash en groepsdruk niet gezien van Jo en aanhang. De waarheid verdraaien en alles, dan breekt ook de sterkste.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:19 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze heeft ook gevraagd HAAR alleen te mogen spreken....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:17 schreef voxy317 het volgende:
Tuurlijk werd Jo rustiger in de kvdw want ze gingen immers haar moeder (de baas) bellen.
Toch zeker in het FOK!woordenboek?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef D. het volgende:
[..]
Wordt na SST vast opgenomen in de Dikke van Dale
Goedzo en als ik Gerard was ging ik ook laat ze dan maar lekker met de meest saaie mensen aanmodderen. En als gerard er donderdag uitmoet kan zijn vrouw denk ik wel nagaan of het eerlijk is gegaan want die is ook notaris en dat is een apart wereldje onderling kunnen ze elkaar wel denk ik.quote:
Staat het daar nog niet in?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toch zeker in het FOK!woordenboek?
Over de spelling zijn we het nog niet helemaal eens, maar is een geaccepteerd woord hierquote:
Caps uitzettenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PeterNB het volgende:
MONIQUE..............GA BIJ HET ZWEMBAD ZITTEN.......DE AFVOER KAN JE GEJANK NIET MEER AAN
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:22 schreef rico80 het volgende:
Gatver Flip vindt het de verdiende loon van Gerard. Sinds donderdag is t zo'n kwal, denkt helemaal dat ie goed bezig is terwijl hij onterecht is veiliggesteld.
En kan iemand die botoxsnol eindelijk eens uitleggen dat het geen bekstekken maar backstabben is. Als je iemand ergens van beschuldigd zorg dan wel dat je weet hoe je het uitspreekt. Doos.
Hij is nog gekker dan ik dacht dit willen de progammamakers wel laten zien voor de kijkcijfers en het is Hummie die gecast heeft dat zegt toch genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:21 schreef Ireth het volgende:
Plip: "Dit is niet de gouden kooi, mensen willen dit niet zien!"
Oke, tnx, die was me ontgaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef danilel het volgende:
Servio zei dus tegen Mo;
Meisje je bent het gemeenste, jij bent een dictator, jij moet maar een wijntje drinken zodat het thuis beter overkomt......
Volgens mij jankt ze helemaal niet hoor.....(wil je meer kijkcijfers?)quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef PeterNB het volgende:
MONIQUE..............GA BIJ HET ZWEMBAD ZITTEN.......DE AFVOER KAN JE GEJANK NIET MEER AAN
Ja hè, dat is haar enige angst. Labiel kind. Alsof iemand alleen van je kan houden als zijn pik erin kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:23 schreef Flow3r het volgende:
Als Maik weggaat, gaat Mo met hem mee.
( stel je voor dat ie dan dat andere meisje opzoekt)
Zullen we aftellen???quote:Op zondag 20 maart 2011 13:24 schreef danilel het volgende:
[..]
Volgens mij jankt ze helemaal niet hoor.....(wil je meer kijkcijfers?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |