Grapjasquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
haha die gerard, hij weigert zijn koffers te pakken. maar waarom hij nu met glazen smijt door het huis snap ik niet echt...
Tweets zijn niet betrouwbaar gebleken...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Na een lange beproeving mogen de bewoners hun handboeien afdoen. #sstnl
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
jammer, begon net leuk te worden
De waarheid kan hard zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef RobbieBoy het volgende:
En Gerard gaat weer verder over Joanne de rat, bah
Nu kunnen ze weer hun eigen roddelgroepjes vormen, kan ook wel weer leuk zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Na een lange beproeving mogen de bewoners hun handboeien afdoen. #sstnl
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
jammer, begon net leuk te worden
Niet alleen vannacht....altijdquote:Op zondag 20 maart 2011 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn, man, wat was die jongen verschrikkelijk irritant vannacht
Vraag is of Gerard populair genoeg is bij de programmamakers......quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Niki.P het volgende:
Hij is genomineerd!!! Hij gaat er toch niet uit, veel te populair!
Oja dit script was het toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:05 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Tweets zijn niet betrouwbaar gebleken...
Gewoon wachten tot het beeld terug is, en dan zelf zien voor we zulke dingen gaan geloven....
Ok, nu zijn ze idd los......
Kijken of de rest van het script nog staat en Flipje naar Joanna is gehold....
En ze hebben hem genomineerd in de hoop geld te verdienen aan het stemmen. Uitgekookt zooitje daar,quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Niki.P het volgende:
slim. denken daardoor veel smsjes te krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Vraag is of Gerard populair genoeg is bij de programmamakers......
Oja, krijgen we vandaag ook nog te zien!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja dit script was het toch?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Yupquote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja dit script was het toch?![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Dat maakt het publiek niet uit, dat doet het hokje!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Niki.P het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex vindt het niet leuk dat er een paar mensen gebroken zijn in de groep, hij wil liever chill zijn. Flikker toch op mietje.
Ze mogen maandag pas weer drukken dacht ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:07 schreef Mylene het volgende:
Gerard weer aan het janken omdat Joanna heeft gezegd wat binnenkamers is besproken. Sukkel, dan moet je hiervoor drukken.
Dit is wel een zet waardoor er meer gebeld zou kunnen worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat maakt het publiek niet uit, dat doet het hokje!
Nou zeg dat wel, wat een mietje zegquote:Op zondag 20 maart 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex vindt het niet leuk dat er een paar mensen gebroken zijn in de groep, hij wil liever chill zijn. Flikker toch op mietje.
dat heeft hij ook gedaan, met grof geweld wel te verstaanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:09 schreef Mylene het volgende:
Gerard wilde gewoon van de handboeien af en gebruikte Joanna als smoes om er vanaf te komen.
Wees dan gewoon een vent en doe ze dan af.
Nee, Alex zei net dat kan niet want je bent geld kwijt..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij kan gewoon drukken
Opgespoten rat wil aandacht?quote:
Ik dacht dat hij zei, ohja dat kan gewoon want je bent je geld niet kwijtquote:Op zondag 20 maart 2011 12:10 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, Alex zei net dat kan niet want je bent geld kwijt..
Geer gaat morgen drukken, hoorde het ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zei, ohja dat kan gewoon want je bent je geld niet kwijt
Nou volgens mij nog steeds niet hoor.quote:
Is voor mij geen nieuws.....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef Mylene het volgende:
Alex krabbelt gewoon terug, wil neutraal staan in de groep, desondanks wil hij Gerard zijn mattie zijn.
Oh.. Nou, ik zou best even naar hem toe willen gaan..;)quote:
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef bazb het volgende:
Tering (tuberculose), Tyfus (infectieziekte), Kolere (Cholera) mag wel.
En kanker mag niet. Da's hypocriet.
(Mijn lijstje kanker sterfgevallen: 2 opa's, 1 oma, 1 oom, 1 buurvrouw en 1 goede vriend.)
Een echte vriend.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
![]()
hij bagataliseert al haar gedrag onder het kleed en Gerard moet het lekker zelf maar oplossen
Had je Alex vannacht moeten horen, hij was het er niet mee eens wat Gerard deed. Enorme lafbek is het, kriebelend naar het einde.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou volgens mij nog steeds niet hoor.
Hij wil neutraal blijvenhet is en blijft een zwakke hap
Ik vind ook gewoon met geen een zieke schelden!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef bazb het volgende:
(Mijn lijstje kanker sterfgevallen: 2 opa's, 1 oma, 1 oom, 1 buurvrouw en 1 goede vriend.)
Niet afvragen, zeker wetenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Marieke_B het volgende:
hij wou geen moment meer vastzitten aan een rat.
En hij vraagt zich af of Joanna al die andere keren dat ze naar de KvdW ging ook zo te keer is gegaan ;-)) tegen de stem..
Is hij toch ook? ze had beloofd het voor zich te houden, voor dat ze naar de KvdW gingen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Mylene het volgende:
Gerard wentelt zich wel heel erg in de slachtofferrol.
Nu weer hetzelfde gejank over dat hij zich verraden voelt door Joanna.
Kom op zeg.
mening verschilt, als hij blijft stop ikquote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Serinde het volgende:
Als Gerard eruit gaat, ben ik helemaal klaar met SST.
Ik vertrouw de gang van zaken van donderdag ook voor geen meter.
Jij hebt echt een hekel aan Gerard of niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:14 schreef Mylene het volgende:
Gerard wentelt zich wel heel erg in de slachtofferrol.
Nu weer hetzelfde gejank over dat hij zich verraden voelt door Joanna.
Kom op zeg.
Twee tegen één, als hij gaat, kijk ik ook niet meer!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef hierb100 het volgende:
[..]
mening verschilt, als hij blijft stop ik
Volgens mij is hij helemaal eerlijk tegen Gerard, hij zegt dat hij nu niet, niet meer met Joanne om gaat en zich er gewoon niet mee bemoeit! Slim..quote:
Wat mij betreft wordt er helemaal niet met ziektes gegooid.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef bazb het volgende:
Gewoon even afwachten wie ze tegenover Gerard zetten....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef rita1959 het volgende:
Gerard gaat er volgens mij niet uit, hij is een van de weinigen die weet hoe het spel gespeeld moet worden
Gerard het spel spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef rita1959 het volgende:
Gerard gaat er volgens mij niet uit, hij is een van de weinigen die weet hoe het spel gespeeld moet worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er helemaal niet met ziektes gegooid.
Via welke site kijk je dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:04 schreef hierb100 het volgende:
[..]
je moet ook kijken via de webbrowser netscape, die hebben geen sl
Ik denk dat het kusje met Aafke doorwerkt bij Mo.....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maik beidt zijn excuses aan, wat heeft ie gedaan dan??
Eens,maar het is zo niet nodig om je op die manier te uiten of je moet niet anders kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Dat overdreven gedoe dat janken om een woord.
Het staat nog helemaal niet vast wie wie moet nomineren.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Ireth het volgende:
Maar Gerard staat nu genomineerd dus en dat terwijl de mannen de vrouwen deze week moesten nomineren. Staat hij dan met de dames genomineerd, of gaat zijn sanctie pas volgende week in?
Zij had zich al eerder door Servio al jankende los laten maken, later weer vast, met de mededeling dat ze vandaag naar huis zou gaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Guuskeee het volgende:
Ik vraag me af of wanneer Joanne haar handje uit de boeien had gewrongen en niet terug gedaan of zij ook genomineerd zou zijn, of een boete van 100 euro zou hebben gehad
Voor Joanna dan wel natuurlijk!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm genomineerd, betere sanctie was dwangbuis geweest.
Joanna heeft de boeien al die tijd gewoon om gelaten..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Heeft Jo ook een sanctie voor het doorvertellen uit de kvdw?En die is ook een nacht zonder boeien geweest. Sst wil dit toch voor de sensatie alcohol naar binnen brengen en de mensen geboeid laten voor ruzie uit telokken. Het is belachelijk als je met een spelletje meedoet om geboeid te moeten even een paar uur is leuk maar daarna wordt het v oor de kijker ook heel saai.
Hahahaha ja hij zit er altijd faliekant langs maar het gaat om de inzetquote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerard het spel spelenNooit iets geraden, zelfs niet warm gezeten?
![]()
Hij moet het enkel hebben van zijn amateur psychologie.
voor Jo bedoel jequote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Je_Psychiater het volgende:
Hmm genomineerd, betere sanctie was dwangbuis geweest.
Hoeveel mensen ken jij die aan de tering zijn overleden?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef bazb het volgende:
Vorige week hebben de vrouwen genomineerd en ging Guido er uit, lijkt mij dat de mannen nu dan weer aan de beurt zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Het staat nog helemaal niet vast wie wie moet nomineren.
ik weet niet of je er gister bij was maar het was zeker niet saai!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef delfse het volgende:
Heeft Jo ook een sanctie voor het doorvertellen uit de kvdw?En die is ook een nacht zonder boeien geweest. Sst wil dit toch voor de sensatie alcohol naar binnen brengen en de mensen geboeid laten voor ruzie uit telokken. Het is belachelijk als je met een spelletje meedoet om geboeid te moeten even een paar uur is leuk maar daarna wordt het v oor de kijker ook heel saai.
Niets is wat het lijktquote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige week hebben de vrouwen genomineerd en ging Guido er uit, lijkt mij dat de mannen nu dan weer aan de beurt zijn?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet niet of je er gister bij was maar het was zeker niet saai!!!!!![]()
ik heb hier nog schik, nmaar vind wel dat jo ook zeker een sanctie moet krijgen zei weigerde in eerste instantie om de boeien weer eaan te doen!
goedenmiddag trouwens
Gaat wel veel belletjes voor gerard opleveren bij de mensen die nog geloven dat het eerlijk gaat...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Servio en Philip dan ook worden genomineerd.
Ik denk dat Gerard dan het huis moet verlaten.
leuk opschrift voor een grafsteenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hahahaha ja hij zit er altijd faliekant langs maar het gaat om de inzet![]()
En die heeft hij zekerrrrrrrrrrr
En ddat kan je van vele anderen niet zeggen
Dat wel maar heeft ze geprotesteerd dat ze weer vrij was? Nee ze vondt het best dus ook sanctie.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft de boeien al die tijd gewoon om gelaten..
Zeker mee eensquote:Op zondag 20 maart 2011 12:21 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
En het maakt zowieso weinig uit wie het spel goed speelt, het is gewoon een ver-edelde Big-brother.![]()
Het spel is bijzaak, om het wat intressanter te maken.
Ik persoonlijk nietmand, maar dat maakt het alleen maar hypocrieter!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij die aan de tering zijn overleden?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuberculose#Voorkomenquote:De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) schat dat er in 2008 wereldwijd 9.4 miljoen mensen tuberculose hebben gekregen en dat 1,7 miljoen mensen zijn overleden ten gevolge van deze ziekte.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat Servio en Philip dan ook worden genomineerd.
Ik denk dat Gerard dan het huis moet verlaten.
Ik vind het hypocriet dat jij het hypocriet vindtquote:Op zondag 20 maart 2011 12:22 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik persoonlijk nietmand, maar dat maakt het alleen maar hypocrieter!
Er zijn heel veel mensen die er wel mee te maken hebben.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tuberculose#Voorkomen
Ja zodat niemand nu kan zeggen dat zei de boeien heeft losgemaakt. Maar verder is ze heel naïef en dom en 23..:r Een berekenend loeder is het. Ze heeft het heel slim gespeeld om kosteloos los te komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Joanna heeft de boeien al die tijd gewoon om gelaten..
nope missie voorbij, zie sstnl sitequote:
Vannacht was het zo te lezen niet saai maar wat schiet een progamma wat al zo slecht bekeken wordt. Het was een grote bende en heel veel alcohol en ruzie ik denk niet dat dit kijkcijfers trekt,quote:Op zondag 20 maart 2011 12:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik weet niet of je er gister bij was maar het was zeker niet saai!!!!!![]()
ik heb hier nog schik, nmaar vind wel dat jo ook zeker een sanctie moet krijgen zei weigerde in eerste instantie om de boeien weer eaan te doen!
goedenmiddag trouwens
Hebben ze het over gehad, maar Laura wilde niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:23 schreef ZaZoe het volgende:
Wat als ze gisteren collectief de boeien hadden afgedaan, allemaal genomineerd behalve Servio?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef bollokus het volgende:
wel een voordeel, vanavond liggen ze allemaal vroeg naar bed! kuan ik ook weer slapen!
Ik denk dat ze over een half uur allemaal liggen te pitten in de tuin of gewoon in bed..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef bollokus het volgende:
wel een voordeel, vanavond liggen ze allemaal vroeg naar bed! kuan ik ook weer slapen!
"En waar denk je dat Guido op is afgerekend door het publiek"quote:
wat heeft gerard gedaan dan ??????quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef D. het volgende:
Gerard heeft een nominatie gekregen? En Jo dan?
Zich los gemaakt van Jo..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat heeft gerard gedaan dan ??????
de boeien af en niet meer om.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Als ze in de uitzending Philip zijn gedrag tegen Mo hadden laten zien dan had hij als de kijker zou beslissen allang met zijn koffers in den haag gezeten. Maar ja de lieverdjes worden goed op tv neergezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef Urb het volgende:
Haha Flip denkt dat Gerard naar huis gaat door zijn gedrag, wat een hypocriet ventje is het ook echt eh. Denkt ook nog dat ie heel populair is.
dat dus!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hebben ze het over gehad, maar Laura wilde niet.
Trouwens, op mij kwam het de hele avond/nacht over alsof Joanna niet meer vast wilde blijven zitten. Ze kankerde op Gerard, bleef heel lastig doen, roepen dat ze naar huis wilde, net zolang tot Gerard het beu was. Gerard heeft toen uiteindelijk zich los laten maken.
Misselijk spelletje van Joanna, maar goed, ze is wel zichzelf, denk ik.
zonder het sleuteltje te gebruiken hequote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Als ze in de uitzending Philip zijn gedrag tegen Mo hadden laten zien dan had hij als de kijker zou beslissen allang met zijn koffers in den haag gezeten. Maar ja de lieverdjes worden goed op tv neergezet.
laat servio enflipje daar met hem staan.... van mij mag flipje naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Gerard gaat niet naar huis donderdag zegt ie lachend, ach Gerard zorgt nog voor veel leuke stream uurtjes![]()
Dat is meer dan Gerard heeft gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje voelt zich een held omdat hij een geheimpje heeft geraden en bijna die van Sharon heeft. Oi oi oi.
Zou 'ie een extraatje voor moeten krijgen! Heldhaftige daad in deze fakking zware tijd!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonder het sleuteltje te gebruiken he
JAh vanmorgen, na een hele nacht niet geslapen te hebben omdat Karim op zijn verkeerde zij lag, vroeg Karim wat wil je doen als we niet los mogen, toen zijn Laura, ik heb het je gisteren al 500 keer proberen te vertellen: Ik ga niet los! Top!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus!!
en laura was zeer standvastig, top
Ik heb gisteren echt blauw gelegen met dat dansen. Jo pissig en Gerard werd steeds meliger.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Gerard gaat niet naar huis donderdag zegt ie lachend, ach Gerard zorgt nog voor veel leuke stream uurtjes![]()
Gerard blijft, ga na wie voor leuke streams zorgt en wie popu is want anders zakken de kijkcijfers helemaal kijken alleen wij nogquote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat servio enflipje daar met hem staan.... van mij mag flipje naar huis
Laura is bij mij in punten gestegen, inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus!!
en laura was zeer standvastig, top
Hij zij volgens mij wel krijg kanker..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef bambino82 het volgende:
laura reageerde ook erg overdreven. Servio gebruikte al dan niet verkeerd gewoon het woord kanker als scheldwoord. Dat had natuurlijk niets te maken met die ziekte. Als ze daar niet doorheen kan prikken is dat haar probleem.
En goed dat Joanna eens een keer de les gelezen word, al had gerard wellicht een beter irritatiepunt kunnen uitkiezen...
vind ik ook, geef Joanna haar kluis maar aan gerardquote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou 'ie een extraatje voor moeten krijgen! Heldhaftige daad in deze fakking zware tijd!
Dat heeft ze ook duidelijk aangegeven, dat dat haar ding is..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef bambino82 het volgende:
laura reageerde ook erg overdreven. Servio gebruikte al dan niet verkeerd gewoon het woord kanker als scheldwoord. Dat had natuurlijk niets te maken met die ziekte. Als ze daar niet doorheen kan prikken is dat haar probleem.En goed dat Joanna eens een keer de les gelezen word, al had gerard wellicht een beter irritatiepunt kunnen uitkiezen...
Gerard is de grootste rat,een hele gladde jongen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerard het spel spelenNooit iets geraden, zelfs niet warm gezeten?
![]()
Hij moet het enkel hebben van zijn amateur psychologie.
waarschijnlijk welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wat denken ze nou? Nu Gerard genomineerd is dat ik wel ga SMSen?
Klopt, en dat maakt 'm veruit de beste en interessantste speler.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef hypos het volgende:
[..]
Gerard is de grootste rat,een hele gladde jongen.
Ideaal toch.. Dan hebben weer tranen en slijmen. Wie denken jullie dan met Geer als het mannen zijn? Ik hoop:quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jammer dat de overige bewoners bevoordeeld worden. Van de overige kunnen nu immers nog maar twee bewoners op de bank komen in plaats van de gebruikelijk drie.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wat denken ze nou? Nu Gerard genomineerd is dat ik wel ga SMSen?
Niet zo zeer speler, maar wel de leukste deelnemer om deze bullshit te volgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef bazb het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt 'm veruit de beste en interessantste speler.
Dan gaan we zien of het weer te voorspellen is, en weten we meteen of ze nou wel of geen waarde hebben gehecht aan onze voorspelling van donderdagavond....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard blijft, ga na wie voor leuke streams zorgt en wie popu is want anders zakken de kijkcijfers helemaal kijken alleen wij nog![]()
Gerard blijft ze lezen hier ook mee en op andere forums he
volgens mij bedoelt ie dat joanna 3 stemmen krijgt , van hemzelf, alex en karimquote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef bazb het volgende:
[..]
Ook waar.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef bazb het volgende:
[..]
Wat dacht jij iets meer als een week geleden? Ik maak maar eens een nieuw account en ga eens de popi gast bashen zodat die FOKkers over de rooie gaan tegen je? Not gonna happen, m8...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef hypos het volgende:
[..]
Gerard is de grootste rat,een hele gladde jongen.
Ik denk het wel hoor!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Vannacht was het zo te lezen niet saai maar wat schiet een progamma wat al zo slecht bekeken wordt. Het was een grote bende en heel veel alcohol en ruzie ik denk niet dat dit kijkcijfers trekt,
ok sorry dat heb ik gemist. ik had alleen dat fragment gezien, en ondanks dat ik met de meeste eens ben dat je dat woord niet moet gebruiken vond ik het vreemd dat iedereen daar zo over valt.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook duidelijk aangegeven, dat dat haar ding is..
Ik denk dat iedereen op iedereen mag stemmen. En dat dan Sharon en Joanna erbij mogen gaan zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ideaal toch.. Dan hebben weer tranen en slijmen. Wie denken jullie dan met Geer als het mannen zijn? Ik hoop:
Maik en Flipje
en vanacht ook nog al een dolle op #sstnlquote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard blijft, ga na wie voor leuke streams zorgt en wie popu is want anders zakken de kijkcijfers helemaal kijken alleen wij nog![]()
Gerard blijft ze lezen hier ook mee en op andere forums he
Oke, misschien wel ja. Dan Joanna, maar hebben de vrouwen niet nog good-will voor haar? Behalve Laura?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op iedereen mag stemmen. En dat dan Sharon en Joanna erbij mogen gaan zitten.
Geen sorry hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef bambino82 het volgende:
[..]
ok sorry dat heb ik gemist. ik had alleen dat fragment gezien, en ondanks dat ik met de meeste eens ben dat je dat woord niet moet gebruiken vond ik het vreemd dat iedereen daar zo over valt.
Het uit gewoon zijn boosheid en dat staat los van de uitspraak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze nou een plekje opschuiven mag Servio er van mij ook wel bijquote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen op iedereen mag stemmen. En dat dan Sharon en Joanna erbij mogen gaan zitten.
Dus als je hier een week zit moet je je mening voor je houden,wat maakt iemand die hier al heel lang zit meer dan een ander dan.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Wat dacht jij iets meer als een week geleden? Ik maak maar eens een nieuw account en ga eens de popi gast bashen zodat die FOKkers over de rooie gaan tegen je? Not gonna happen, m8...
Hoezo zwak? Hij is toch ook verraden? Door de rat?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef ZaZoe het volgende:
Gerard had dat verhaal dat ie zich verraden voelt door Joanna er niet bij moeten halen, erg zwak van hem. Als ie zich gewoon losgekoppeld had omdat ie gek werd van Jo had ie weliswaar een nominatie maar dan had ie er nu in het huis en bij de kijkers thuis veel beter voorgestaan.
Nee joh, ga gewoon zo door...we genieten van je constructieve bijdrage...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef hypos het volgende:
[..]
Dus als je hier een week zit moet je je mening voor je houden,wat maakt iemand die hier al heel lang zit meer dan een ander dan.
Oh ja, Servio. Die werd vannacht echt uitgekotst. "The king of the castle!" Zo voelde hij zich.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als ze nou een plekje opschuiven mag Servio en van mij ook wel bij
Hij heeft tov de andere bewoners een excuus voor zn gedrag nodig, anders keren ze m tegen hem...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef ZaZoe het volgende:
Gerard had dat verhaal dat ie zich verraden voelt door Joanna er niet bij moeten halen, erg zwak van hem. Als ie zich gewoon losgekoppeld had omdat ie gek werd van Jo had ie weliswaar een nominatie maar dan had ie er nu in het huis en bij de kijkers thuis veel beter voorgestaan.
Ik hoor een ijzige stilte..is dat wat je hoort?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:36 schreef Niki.P het volgende:
Mo is nog steeds boos op Aafke zo te horen..
Met dat eerste ben ik het eens, maar niet dat ie gek werd van Jo. Pak het dan aan in de trant van; wat jij met je mond doet kan ik met mijn handen, geen woorden maar daden. Ze liep al uren te janken dat ze los wilde omdat ze gek werd van gerard.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:35 schreef ZaZoe het volgende:
Dat is inderdaad wat ik hoor, en dat ene zinnetje dat Mo zij klonk niet heel vriendelijlk..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hoor een ijzige stilte..is dat wat je hoort?
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:34 schreef waxmask het volgende:
Wie gaat ermee Jappen afslachten...ikke ;-) maar kan niet want men vriend zit er achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streamlocksquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind ik ook, geef Joanna haar kluis maar aan gerard
Destructrief of costructief,het blijft een bijdrage.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee joh, ga gewoon zo door...we genieten van je constructieve bijdrage...![]()
![]()
Idd!! En hier thuis staat hij er nog altijd prima op;)quote:Op zondag 20 maart 2011 12:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hoezo zwak? Hij is toch ook verraden? Door de rat?
het loont wel de moeite o even de stream verslagen te lezen ja!quote:
Om koffie te degusteren MOET je zelfs slurpen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:39 schreef MargrietV het volgende:
Maik slurpt zijn koffie zo smerig, we horen het zelfs in Nederland, dat is meer dan 1500 km slurpgolf.
http://www.fascino-coffee(...)ven-simpel-uitgelegdquote:Neem een halfvolle lepel koffie, houd hem tegen de lippen en inhaleer hem, met veel lucht, de mond in, luid slurpend, en probeer een deel meteen achter in de mond te krijgen. (dit lijkt op het proeven van wijn waarbij u ook met een slurpend geluid lucht toevoegt)
Mo is boos op maaike volgens mij.quote:
alleen hoe gaan ze het in beeld brengen bij de daily, ik zie de kansgroot dat het stukje waar Jo alles tegen de groep verteld niet errin geplakt word en waar gerard staat te roepen dat ze een rat is voor er wel in gaan plakken. en helaas zijn er heel veel stemmende leute (van de mensen DIE kijken) die de rest nooit te zien krijgen. dat is jammer!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:40 schreef nancyx1981x het volgende:
[..]
Idd!! En hier thuis staat hij er nog altijd prima op;)
Denk wel bij meer huishoudens trouwen......
Er is verschil tussen degusteren en een kopje koffie drinken, bij het laatste is slurpen onfatsoenlijk,quote:Op zondag 20 maart 2011 12:41 schreef bazb het volgende:
[..]
Om koffie te degusteren MOET je zelfs slurpen.
[..]
http://www.fascino-coffee(...)ven-simpel-uitgelegd
Ja dat is de vraag.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen hoe gaan ze het in beeld brengen bij de daily, ik zie de kansgroot dat het stukje waar Jo alles tegen de groep verteld niet errin geplakt word en waar gerard staat te roepen dat ze een rat is voor er wel in gaan plakken. en helaas zijn er heel veel stemmende leute (van de mensen DIE kijken) die de rest nooit te zien krijgen. dat is jammer!
Wat een raar lichaam heeft die toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef Spooky4u het volgende:
[ afbeelding ]Hey denk Maik, het begint a; te borrelen
flip dusquote:Op zondag 20 maart 2011 12:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat is de vraag.
Maar kan me niet voorstellen dat Gerard eruit word gegooid, die maakt tenminste televisie
Er zijn genoeg andere saaie die er wel uitkunnen zoals Laura, Phillip en Maaike
vrouwenborsten zijn wegggehaald nu de rest nog aanpakken.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat een raar lichaam heeft die toch.
Van die vrouwenbeentjes, vrouwenarmpjes behalve die uit properties brede schouders
Lees: programmamakersquote:Op zondag 20 maart 2011 12:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
flip dus![]()
maar lijkt me ook sterk hij staat aardig hoog in het kijk plezier van de mensen
ja maar volgens ij ook nog bij het publeik als je vanmorgen om 4 uur nog zag wat er allemaal getwitterd werd over geerquote:
quote:
Hij moet "The little engine that could" eens lezen..... "I think I can.....I think I can..."quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
Die Maik is ook liever lui dan moe. Laat hem 100 rondjes rennen rond het zwembad en dan wil die drol wel lukken en anders..... moet hij hardop zeggen .... ik wil... ik moet... ik zal en ik kan.
Hoeveel van die tweets waren van medewerkers?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar volgens ij ook nog bij het publeik als je vanmorgen om 4 uur nog zag wat er allemaal getwitterd werd over geer
ik heb ze niet allemaal gecheckt maar dat lijkt me verdomd sterk om 4 uur smorgensquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoeveel van die tweets waren van medewerkers?
Zou wel hart voor de zaak zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal gecheckt maar dat lijkt me verdomd sterk om 4 uur smorgens
Inderdaad, iedereen maar brullen dat het te ver gaat, maar ondertussen braaf blijven zitten en niks doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef marky het volgende:
Zoals Gerard zelf voorspeld heeft ging er nog wel een keer wat gebeuren waardoo hij er bij de mensen in het huis en eventueel de kijkers slecht voor zou komen te staan. Zie hier...
Allemaal opzetjes van de redaktie al dan niet met medeweten van de bewoners. De mediageilheid van sommige is te groot om er nu met opgeheven hoofd uit te stappen.
Ik heb het idee dat je Servio er met een snijbrander nog niet uitkrijgt. Zeker na donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef delfse het volgende:
De stem zal vandaag wel Jo naar de kvdw roepen die heeft wat in te halen. En zo nomineren Gerard omdat dat geld op gaat brengen. En ik hoop dat die tegenover Servio staat dan is het dag Servio.
dat én hij denkt erg popu te zijn met 51 %quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je Servio er met een snijbrander nog niet uitkrijgt. Zeker na donderdag.
Lijkt me logisch dat je dat niet hebt kunnen checken, maar de tweets zijn geen betrouwbaar medium, en ik hecht daar totaal geen waarde aanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal gecheckt maar dat lijkt me verdomd sterk om 4 uur smorgens
Na zijn uitbarstig van vanacht kan ik me voorstellen dat hij nu even uitgekotst is....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef SwitcheR het volgende:
Heb Servio vandaag nog niet gezien, is die er uit of zo?
Ruzie geweest....whats happened?
lees ff de streamverslagenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef SwitcheR het volgende:
dat las ik net ook al op twitter. Zum Kotzen!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
En weer een posi videootje van Ser![]()
Sorry
20 maart om 12.14
Servio biedt excuses aan voor zijn taalgebruik.
Servio wil zijn excuses aan bieden. Sorry dat ik scheld, ik gebruik zulke woorden als ik dronken ben. Het is niet netjes, maar zo ben ik nou eenmaal geboren.
Dat denk ik ook die kan ook heel goed met de stem opschieten.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je Servio er met een snijbrander nog niet uitkrijgt. Zeker na donderdag.
Hij is zo geboren, dus iedereen moet zijn pisnichterij voor lief nemen......quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry
20 maart om 12.14
Servio wil zijn excuses aan bieden. Sorry dat ik scheld, ik gebruik zulke woorden als ik dronken ben. Het is niet netjes, maar zo ben ik nou eenmaal geboren.
Servio ligt op zijn bed, oververmoeid van vannacht en last van zijn kater of moet ik poes zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef SwitcheR het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Servio ligt op zijn bed, oververmoeid van vannacht en last van zijn kater of moet ik poes zeggen.
Ik heb leren praten.. knap dat een ander dat meteen al bij geboorte kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is zo geboren, dus iedereen moet zijn pisnichterij voor lief nemen......
Sure...
Als je het filmpje bekijkt zie ik hem toch echt niet positiefer..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry
20 maart om 12.14
Nee kater want hij houdt niet van poezen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Servio ligt op zijn bed, oververmoeid van vannacht en last van zijn kater of moet ik poes zeggen.
Ik heb niets tegen mensen die hetzelfde geslacht verkiezen. Maar dit soort nichten weer mn irritatiefactor altijd tot ongekende hoogtes te brengen. Ik had het ook met DGK Erik...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is zo geboren, dus iedereen moet zijn pisnichterij voor lief nemen......
Sure...
tuurlijk, zolang het niet tegen haar is, is het okéquote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
joanna: servio was zwaar bezopen dus hij mocht wel kanker zeggen, maar dat gerard rat zegt is onvergefelijk
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, woorden als 'kanker en tyfuslijer' gebruiken is een keuze. Misschien stoer in je vriendenclubbie, maar niet bij mij.
Het is niet zijn homosexualiteit die mij dwarszit.....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:05 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mensen die hetzelfde geslacht verkiezen. Maar dit soort nichten weer mn irritatiefactor altijd tot ongekende hoogtes te brengen. Ik had het ook met DGK Erik...
meten met twee maten om jezelf de hemel in prijzen is laag bij de gronds.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
joanna: servio was zwaar bezopen dus hij mocht wel kanker zeggen, maar dat gerard rat zegt is onvergefelijk
lau laat zich zelf nu zienquote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura staat volledig achter Joanna..
Servioquote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft gezegd dat Monique gemeen is?
Maar volledig des Joanna's....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
meten met twee maten om jezelf de hemel in prijzen is laag bij de gronds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |