ja maar volgens ij ook nog bij het publeik als je vanmorgen om 4 uur nog zag wat er allemaal getwitterd werd over geerquote:
quote:
Hij moet "The little engine that could" eens lezen..... "I think I can.....I think I can..."quote:Op zondag 20 maart 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
Die Maik is ook liever lui dan moe. Laat hem 100 rondjes rennen rond het zwembad en dan wil die drol wel lukken en anders..... moet hij hardop zeggen .... ik wil... ik moet... ik zal en ik kan.
Hoeveel van die tweets waren van medewerkers?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar volgens ij ook nog bij het publeik als je vanmorgen om 4 uur nog zag wat er allemaal getwitterd werd over geer
ik heb ze niet allemaal gecheckt maar dat lijkt me verdomd sterk om 4 uur smorgensquote:Op zondag 20 maart 2011 12:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hoeveel van die tweets waren van medewerkers?
Zou wel hart voor de zaak zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal gecheckt maar dat lijkt me verdomd sterk om 4 uur smorgens
Inderdaad, iedereen maar brullen dat het te ver gaat, maar ondertussen braaf blijven zitten en niks doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef marky het volgende:
Zoals Gerard zelf voorspeld heeft ging er nog wel een keer wat gebeuren waardoo hij er bij de mensen in het huis en eventueel de kijkers slecht voor zou komen te staan. Zie hier...
Allemaal opzetjes van de redaktie al dan niet met medeweten van de bewoners. De mediageilheid van sommige is te groot om er nu met opgeheven hoofd uit te stappen.
Ik heb het idee dat je Servio er met een snijbrander nog niet uitkrijgt. Zeker na donderdag.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:49 schreef delfse het volgende:
De stem zal vandaag wel Jo naar de kvdw roepen die heeft wat in te halen. En zo nomineren Gerard omdat dat geld op gaat brengen. En ik hoop dat die tegenover Servio staat dan is het dag Servio.
dat én hij denkt erg popu te zijn met 51 %quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je Servio er met een snijbrander nog niet uitkrijgt. Zeker na donderdag.
Lijkt me logisch dat je dat niet hebt kunnen checken, maar de tweets zijn geen betrouwbaar medium, en ik hecht daar totaal geen waarde aanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb ze niet allemaal gecheckt maar dat lijkt me verdomd sterk om 4 uur smorgens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |