Twee tegen één, als hij gaat, kijk ik ook niet meer!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef hierb100 het volgende:
[..]
mening verschilt, als hij blijft stop ik
Volgens mij is hij helemaal eerlijk tegen Gerard, hij zegt dat hij nu niet, niet meer met Joanne om gaat en zich er gewoon niet mee bemoeit! Slim..quote:
Wat mij betreft wordt er helemaal niet met ziektes gegooid.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:11 schreef bazb het volgende:
Tering (tuberculose), Tyfus (infectieziekte), Kolere (Cholera) mag wel.
En kanker mag niet. Da's hypocriet.
(Mijn lijstje kanker sterfgevallen: 2 opa's, 1 oma, 1 oom, 1 buurvrouw en 1 goede vriend.)
Gewoon even afwachten wie ze tegenover Gerard zetten....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef rita1959 het volgende:
Gerard gaat er volgens mij niet uit, hij is een van de weinigen die weet hoe het spel gespeeld moet worden
Gerard het spel spelenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:15 schreef rita1959 het volgende:
Gerard gaat er volgens mij niet uit, hij is een van de weinigen die weet hoe het spel gespeeld moet worden
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er helemaal niet met ziektes gegooid.
Via welke site kijk je dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:04 schreef hierb100 het volgende:
[..]
je moet ook kijken via de webbrowser netscape, die hebben geen sl
Ik denk dat het kusje met Aafke doorwerkt bij Mo.....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maik beidt zijn excuses aan, wat heeft ie gedaan dan??
Eens,maar het is zo niet nodig om je op die manier te uiten of je moet niet anders kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Dat overdreven gedoe dat janken om een woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |