Hiero: [SC#26] Freestijldansenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Waar kan ik alles snel terug leEn of moet ik echt alle cos teruglezen?
Waarom denk je dat ze over een half uur op de rode bank moeten zitten?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:13 schreef RobbieBoy het volgende:
Benieuwd of er nog een sanctie komt voor Gerard
servio geilt op geer dus dat is geen straf voor hemquote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:
Gerard moet als sanctie nog een paar dagen aan Servio blijven zitten want die moet ook en sanctie krijgen omdat hij sleutelhouder is..
Volgens mij is dat altijd nog beter dan aan Jo...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:
Gerard moet als sanctie nog een paar dagen aan Servio blijven zitten want die moet ook en sanctie krijgen omdat hij sleutelhouder is..
het liefje van de stem hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 11:15 schreef amaranta het volgende:
Offff jo krijgt de sanctie da ken ok nog
Misschien heeft ze geenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
Dat kun je toch beter aanvegen als stofzuigen?
Nee dat gebeurd niet, zij heeft teveel sponsors achter zich en dat weet zequote:Op zondag 20 maart 2011 11:15 schreef amaranta het volgende:
Offff jo krijgt de sanctie da ken ok nog
Ze heeft je gehoordquote:Op zondag 20 maart 2011 11:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen [ afbeelding ]
Beekman klinieken zit al jaren in die toestanden, denk maar eens aan de tieten van Natasiaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik ben toch benieuwd wie die sponsoren dan zijn en waar je die kunt terug vinden?
Zo is het inderdaad precies gegaan, heb het allemaal live zien gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelf een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
Dit is toch een iets andere insteek als die ik hier van de rest leesquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop Gerard ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelfs een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
Ach ja, zo kun je het ook uitleggenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop Gerard ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelfs een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
ik heb ook alles gezien en jullie zie kennelijk iets heel anders...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad precies gegaan, heb het allemaal live zien gebeuren.
Ja, Gerard is de rat.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad precies gegaan, heb het allemaal live zien gebeuren.
Maar denken ze echt dat er nu heel veel mensen naar die kliniek gaan hollen om net zo'n gezicht als Jootje te gaan krijgen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Beekman klinieken zit al jaren in die toestanden, denk maar eens aan de tieten van Natasia
Gerard haters door een zwartequote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Mylene het volgende:
Gerard fans bekijken het door een roze bril.
Elk normaal denkend mens (met hersens ipv botox!) weet dan toch ook wel dat je het NIET over besproken geheimen gaat/kan/moet hebben, maar gewoon over dat gezeik met die voet? Ik neem aan dat Gerard dat dus ook had verwacht van ons edelhertje, maar ze bleek toch nog minder tact te hebben dan een paperclip....quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
nou sommigen vinden haar mooi, maar dat doet niet af, aan de financien die ze in het programma pompenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Maar denken ze echt dat er nu heel veel mensen naar die kliniek gaan hollen om net zo'n gezicht als Jootje te gaan krijgen?
Ja, beetje naïef van ze. Gerard speelt gewoon hard het spel, meer niet. Joanna doet niks fout.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Mylene het volgende:
Gerard fans bekijken het door een roze bril.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:22 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja, beetje naïef van ze. Gerard speelt gewoon hard het spel, meer niet. Joanna doet niks fout.
Volgens mij gaat het meer om de webwinkel en om het feit dat Jo dit gewoon wilde *stampvoet* en moeders er dus voor gezorgd heeft dat in een RLS mocht. Zij het dan onder enige bescherming, want ons meiske mag natuurlijk niet ongelukkig worden...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Maar denken ze echt dat er nu heel veel mensen naar die kliniek gaan hollen om net zo'n gezicht als Jootje te gaan krijgen?
En...ze kregen vragen over de bewoners, vergeet dat niet, dus Gerard dacht dat Jo dat zou vertellen, maar ja ik zie het misschien te roze. Ik vind Jo een echt stinkratquote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Elk normaal denkend mens (met hersens ipv botox!) weet dan toch ook wel dat je het NIET over besproken geheimen gaat/kan/moet hebben, maar gewoon over dat gezeik met die voet? Ik neem aan dat Gerard dat dus ook had verwacht van ons edelhertje, maar ze bleek toch nog minder tact te hebben dan een paperclip....
En wie heeft dan die roze bril op? Joanna-fans toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:22 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja, beetje naïef van ze. Gerard speelt gewoon hard het spel, meer niet. Joanna doet niks fout.
Ja, en nu slijmt hij weer tegen haar, bahquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dat van Laura wel goed, iedereen stond op het randje van de afgrond, bij haar was dat net het zetje.. Zo als mensen vannacht ook al zeide heeft ze thuis ene zieke vriend waar van ze niet heeft gezegd wat hij heeft dus dat zou goed kanker kunnen zijn..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wat een nacht![]()
![]()
Hulde aan Gerard![]()
die verlost is van die RAT
![]()
![]()
![]()
Wie afgedaan heeft was Laura, die was eerst een paar punten gestegen maar flipte en jankte gisteren helemaal om het woord "kanker" (en dat zonder drank)![]()
![]()
![]()
Flip die zat te janken omdat hij het zoooooooo erg vond voor sommige personen in het huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |