Ja, daarna, omdat Geer "zo gemeen" deed tegen Joquote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat een aantal (met name Aafke) boos werden op Gerard...
Niet op Aaf, op haar geheim... Imho een heel groot verschil...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geer heeft het ook wel gemunt op Aaf.
JIJ hebt echt ZOVEEL gemist vanacht. Goeie morgen, en veel plezier. Hoop dat de dagploeg ook zoveel leuks voorgeschoteld krijgt, ipv slapende mensen, bij een zwembad dat nooit gebruikt wordtquote:Op zondag 20 maart 2011 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Damned, ik moet nog bij lezen, vanaf 0.00 uur ongeveer, en zie er wat tegenop als ik die rij Cossen zie van vannacht.,![]()
Koffie erbij en Goedemorgen allemaal.
Dat dus......real life, my assquote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, het heet dan wel een RLS maar allemaal gescript, elke dag komen er verhaallijnen als ze naar de KVDW moeten zal er meer besproken worden, je ziet ook steeds **verplicht** dat ze inene dat moeten doen, of een gesprek met die of die moeten aan knopen terwijl ze op dat moment geen zin er in hebben, ach het is tv maken wat gerard al heeft geroepen en gisteren zei hij tegen joanna want die wilde niet dansen, kom op we worden er wel voor betaald zo werkt een RLS
Blijkbaar niet, getuige de benarde situatie waar ie nu in belandt is.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, Gerard weet hoe het allemaal werkt.
Volgens mij is nog lang niet alles uit gepraat van gisteren nacht (zo ver ik dat kon lezen in de COSsen) dus krijgen wij ook nog genoeg "leuks"..quote:Op zondag 20 maart 2011 10:45 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
JIJ hebt echt ZOVEEL gemist vanacht. Goeie morgen, en veel plezier. Hoop dat de dagploeg ook zoveel leuks voorgeschoteld krijgt, ipv slapende mensen, bij een zwembad dat nooit gebruikt wordt
Top, nu snap ik 'm helemaal!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:44 schreef Lesterr het volgende:
heb in het streamverslagen topic nog even wat bijgevoegd, wat betreft de woede van gerard
de positie is mss wel benard maar niet voor Geer hoor die veegt zijn reet er mee afquote:Op zondag 20 maart 2011 10:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, getuige de benarde situatie waar ie nu in belandt is.
Ja. ze volgden elkaar zeer snel op. vannachtquote:Op zondag 20 maart 2011 09:18 schreef Ransjih het volgende:
heb het opgegeven , zijn meer dan 15 COSsen,
ach HiDi wij kennen wel de taktieken van zulke tv makersquote:
Oké, dat dan. :-)quote:Op zondag 20 maart 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet op Aaf, op haar geheim... Imho een heel groot verschil...
reken maar dat Gerard weet wat hij aan het doen is, die is niet gek heeft zich flink ingelezen voordat hij het huis in ging, nee hoor die weet meer dan hun allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, getuige de benarde situatie waar ie nu in belandt is.
En dan is hety nog niet eens goed, wat een gedoe om iets wat niet eens kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet op Aaf, op haar geheim... Imho een heel groot verschil...
Hier breekt de pleuris los als ik Dora (lees Nick jr) afzet, dus kijken zit er ook niet inquote:Op zondag 20 maart 2011 10:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik baal dat we zo even een wandelingetje gaan maken![]()
Maarja, rond drie uur moet de kleine toch weer slapen, dus dan kan ik weer kijken... Hopelijk houden ze zichzelf tot die tijd nog in...
Maar je zegt het eigenlijk ook wel goed hoor, Aaf ziet het alsof hij het op haar persoonlijk heeft voorzien. Die snapt het spel tot het haar gaat betreffen geloof ik... Vind het ook uiterst vreemd dat er pas zo weinig clues over haar het huis in zijn geslingerd. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel bij dat zij er dus lang in moet blijven...quote:
Precies....en hun zijn ook verplicht zich te houden aan het secret story concept, want zo hebben ze het gekocht.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach HiDi wij kennen wel de taktieken van zulke tv makerswij weten ook hoe zulke dingen werken..ze hebben ook een contrakt afgesloten ze mogen niks na buiten brengen als alles achter de rug is geen inn en outs want anders flinke boete
Ingelezen waarover?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
reken maar dat Gerard weet wat hij aan het doen is, die is niet gek heeft zich flink ingelezen voordat hij het huis in ging, nee hoor die weet meer dan hun allemaal bij elkaar.
"Hij lijkt me namelijk"... dus "Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan" isquote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Overigens wel apart dat Gerard zichzelf zo heeft laten gaan vannacht. Hij lijkt me namelijk niet het type dat makkelijk de controle over zichzelf verliest. Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan...
Wel respect dat hij zich opoffert voor Joan, die al 50 uur liep te klagen en nu neemt hij de sanctie op zich.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Overigens wel apart dat Gerard zichzelf zo heeft laten gaan vannacht. Hij lijkt me namelijk niet het type dat makkelijk de controle over zichzelf verliest. Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan...
de buitenlandse SST afleveringen, zijn contrakt zal hij wel door een *buitenstaander** helemaal hebben na laten lezen , veel over SST en andere RLSen nee die is niet achtelijk hoorquote:
En speculeren mag niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
"Hij lijkt me namelijk"... dus "Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan" isspeculatie...
Nou wat ik niet begrijp is dat haar clous verstopt mogen blijven! Ze liggen achter de emmer in de keuken. En idd Aafke is ziedend als ze het over haar geheim hebben. Phillip zei ook alquote:Op zondag 20 maart 2011 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je zegt het eigenlijk ook wel goed hoor, Aaf ziet het alsof hij het op haar persoonlijk heeft voorzien. Die snapt het spel tot het haar gaat betreffen geloof ik... Vind het ook uiterst vreemd dat er pas zo weinig clues over haar het huis in zijn geslingerd. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel bij dat zij er dus lang in moet blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |