ja en ik had hem aanstaan op mijn tv UPC denk zo kan ik ook kijken want me laptop liep steeds vast door de stream ( helemaal vergeten dat het op UPC hier zatquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ah dankjewel! Is toch leuk om te horen. En ik kan je heel goed begrijpen wat betreft dat gekrijs enz. Pfff wat een chaos en drama allemaal
nee denk het ook, die was er van de week al klaar mee, hij heeft niks te verliezen die gaat gewoon naar Femmeke terug en ik geef hem groot gelijjkquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
denk ik ook, die verlaagd zich niet meer met dat niveau
Als je op die ziekte zweert terwijl je staat te liegen dan ben je dus wel dom....quote:Op zondag 20 maart 2011 10:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het leek, alsof ze niet begreep wat ze heeft gezegd en het heel normaal vond dat ze Gerard verraden had. Ze begreep het niet eens, toen hij RAT voor haar spelde. Ze had toch de waarheid gesproken? Over dat K woord gesproken, mensen doen dat om extra kracht bij te zetten en te shoqueren. Joanne stond in acteermodus, want zo dom is ze niet.
als dat zo is zegt ie rustig stop maar lekker waar de zon nooit bij komt, die laat zich de wet niet voorschrijvenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hij krijgt vandaag waarschijnlijk een sanctie
toch raar dat hij de enige is die Jo door heeft...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee denk het ook, die was er van de week al klaar mee, hij heeft niks te verliezen die gaat gewoon naar Femmeke terug en ik geef hem groot gelijjk
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dat zo is zegt ie rustig stop maar lekker waar de zon nooit bij komt, die laat zich de wet niet voorschrijven
Wij kennen natuurlijk zijn drijfveren niet, enerzijds denk ik dat hij het liefst zou gaan, ook al gezien zijn reputatie, want Gerard walgt van dit soort situaties. Maar anderzijds kan het een extra uitdaging zijn, iedereen weer voor zich te winnen. Dat gaat hem flink moeite kosten.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee denk het ook, die was er van de week al klaar mee, hij heeft niks te verliezen die gaat gewoon naar Femmeke terug en ik geef hem groot gelijjk
nou nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 10:31 schreef marky het volgende:
Ik ben blij dat ik gestopt ben met kijken want ik geloof er allemaal helemaal niets meer van dit is zo vanuit het hokje aangestuurd. Let maar op in de loop van de week is het weer vrede.
Ow maar dat is een misverstand hoor. Joanne heeft NIET gelogen, alles was waar wat ze zei. Alleen het was wat Gerard heeft verteld in dKvdW over waarop hij zou gaan drukken: het geheim van Aafke en dat heeft Joanne iedereen verteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Als je op die ziekte zweert terwijl je staat te liegen dan ben je dus wel dom....
denk dat er meer zijn die haar door hebben maar wijselijk hun mond houden, allemaal bang om genomineerd te worden want reken maar dat ze monique met haar gejank ook al door hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
toch raar dat hij de enige is die Jo door heeft...
mee eens maar we zullen de beelden van kvdw wel terug zien hoop ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ow maar dat is een misverstand hoor. Joanne heeft NIET gelogen, alles was waar wat ze zei. Alleen het was wat Gerard heeft verteld in dKvdW over waarop hij zou gaan drukken: het geheim van Aafke en dat heeft Joanne iedereen verteld.
Nou, nou Laura nooit klagen, ze stond anders met Guido continu in klaagmodusquote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat er meer zijn die haar door hebben maar wijselijk hun mond houden, allemaal bang om genomineerd te worden want reken maar dat ze monique met haar gejank ook al door hebben.
Laura is de slimste dat heb ik nu wel in de gaten hoor haar ook nooit klagen
doe maar, 2 klontjes en een wolkje melk graagquote:
klopt, laura en karim staan er nog het meest nuchter in, als je niet geboeid wil lopen neem dan de sanctie........en schei uit met janken..quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat er meer zijn die haar door hebben maar wijselijk hun mond houden, allemaal bang om genomineerd te worden want reken maar dat ze monique met haar gejank ook al door hebben.
Laura is de slimste dat heb ik nu wel in de gaten hoor haar ook nooit klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |