Gerard heeft mensenkennisquote:Op zondag 20 maart 2011 10:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo is ECHT en fakkin rat, GEER heeft gelijk

quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze bereiken toch precies wat ze willen?
Ik heb wel respect voor Laura en de manier waarop ze er mee omgaat. De rest moet gewoon een beetje slikken en niet zo kleinzerig doen

alleen maar krijsen? geen radslag?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als dit nachtelijke gebeuren tot gevolg heeft dat Gerard gaat, dan hoeft het voor mij niet meer.
Joanne heeft het verschrikkelijk bont gemaakt met die handboeien om, dat gaf zelfs Servio toe.
En toen nogeens vertellen over het geheim van Aafke . waar Gerard het over heeft gehad in de kamer en roepen: ik lieg niet hoor, ik lieg nooit, dat heeft hij echt gezegd!
Volgens haar moest ze dit vertellen van de baas, om de bewoners uit te leggen hoe het gegaan was in de KvdW
Toen nogeens alle bewoners witheet op Gerard, uiteraard Aafke die overal bovenuit krijstte.
Ik kan me voorstellen dat Gerard niet eens meer geconfronteerd wil worden met dit geteisem.
Maar hij gaf ze allemaal nog een nachtkus en ging nogeens in gesprek met een lamme Servio, die zich enorm belangrijk voelde. En Gerard zijn hielen likte, want ach ja, de nominatieronde komt er weer aan en stel je voor, dat iedereen mag nomineren.

Lester dank je wel, ja ik was Max Havelaar aan het kijken en had hem uitgedaan dat ze steeds zo gingen gillen denk ben nu wel klaar met die kleuters, maar top van je, je maakt iedereen gelukkig die vannacht gemist heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 10:18 schreef Lesterr het volgende:
goeie morge tover!
Jaa jij was er niet dus ik voelde me verplicht haha

wat vond je van dat zweren dan, al mag ik K krijgen ik zweer het, Bah wat een slecht mens is dat zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als dit nachtelijke gebeuren tot gevolg heeft dat Gerard gaat, dan hoeft het voor mij niet meer.
Joanne heeft het verschrikkelijk bont gemaakt met die handboeien om, dat gaf zelfs Servio toe.
En toen nogeens vertellen over het geheim van Aafke . waar Gerard het over heeft gehad in de kamer en roepen: ik lieg niet hoor, ik lieg nooit, dat heeft hij echt gezegd!
Volgens haar moest ze dit vertellen van de baas, om de bewoners uit te leggen hoe het gegaan was in de KvdW
Toen nogeens alle bewoners witheet op Gerard, uiteraard Aafke die overal bovenuit krijstte.
Ik kan me voorstellen dat Gerard niet eens meer geconfronteerd wil worden met dit geteisem.
Maar hij gaf ze allemaal nog een nachtkus en ging nogeens in gesprek met een lamme Servio, die zich enorm belangrijk voelde. En Gerard zijn hielen likte, want ach ja, de nominatieronde komt er weer aan en stel je voor, dat iedereen mag nomineren.

ditoquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lester dank je wel, ja ik was Max Havelaar aan het kijken en had hem uitgedaan dat ze steeds zo gingen gillen denk ben nu wel klaar met die kleuters, maar top van je, je maakt iedereen gelukkig die vannacht gemist heeft

Ik kijk de filmpjes later welquote:

ah dankjewel! Is toch leuk om te horen. En ik kan je heel goed begrijpen wat betreft dat gekrijs enz. Pfff wat een chaos en drama allemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lester dank je wel, ja ik was Max Havelaar aan het kijken en had hem uitgedaan dat ze steeds zo gingen gillen denk ben nu wel klaar met die kleuters, maar top van je, je maakt iedereen gelukkig die vannacht gemist heeft

denk ik ook, die verlaagd zich niet meer met dat niveauquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
en wat ik denk gaat Gerard gewoon naar huis die was er al klaar mee.

hij gaat vandaag weg?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
denk ik ook, die verlaagd zich niet meer met dat niveau

Het leek, alsof ze niet begreep wat ze heeft gezegd en het heel normaal vond dat ze Gerard verraden had. Ze begreep het niet eens, toen hij RAT voor haar spelde. Ze had toch de waarheid gesproken? Over dat K woord gesproken, mensen doen dat om extra kracht bij te zetten en te shoqueren. Joanne stond in acteermodus, want zo dom is ze niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat vond je van dat zweren dan, al mag ik K krijgen ik zweer het, Bah wat een slecht mens is dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |