Damned, ik moet nog bij lezen, vanaf 0.00 uur ongeveer, en zie er wat tegenop als ik die rij Cossen zie van vannacht.,quote:
was een leuk nachtjequote:Op zondag 20 maart 2011 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Damned, ik moet nog bij lezen, vanaf 0.00 uur ongeveer, en zie er wat tegenop als ik die rij Cossen zie van vannacht.,![]()
Koffie erbij en Goedemorgen allemaal.
Ik ookquote:Op zondag 20 maart 2011 08:38 schreef Ransjih het volgende:
mogge, streamverslag gelezen, heb wel wat gemist vannacht
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ookLaatste streamverslag is top, bedankt
Nu maar ff cossen teruglezen
Haha zijn er ook behoorlijk wat, maar af en toe een leuk gifje tussendoor is wel leukquote:Op zondag 20 maart 2011 09:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Best amusant, die nachtcossen, maar je gaat er niet veel wijzer worden dan van de streamverslagen
Ik ben nog bezigquote:Op zondag 20 maart 2011 09:18 schreef Ransjih het volgende:
heb het opgegeven , zijn meer dan 15 COSsen,
sterktequote:Op zondag 20 maart 2011 09:18 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb de streamverslagen gelezen tot Gerard idd zegt dat hij gaat..
Nu even de Cossen van daarna lezen
En de avond even analyseren en doorbespreken voor de streamers die het hebben gemist. Bedanktquote:
Nog maar 6 te gaan hierquote:Op zondag 20 maart 2011 09:27 schreef automatic_ het volgende:
Ooo ik heb echt geen zin om bij te lezen, haha
Dat krijgt ie vandaag te horen, heb het vannacht tot half 5 gevolgd.quote:
Goede morgen ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat krijgt ie vandaag te horen, heb het vannacht tot half 5 gevolgd.
ah dankjewel. En daarom doe ik et ook, voor julliequote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik ookLaatste streamverslag is top, bedankt
Nu maar ff cossen teruglezen
oh ok, dan kan ik nog wel ff wachten.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef knagsje het volgende:
nee portugese tijs is 9 uur dus nog 6 minuten
Heb net alles terug gelezen, maar eigenlijk is er daarna niet veel boeiends meer gebeurd. Alleen Servio en Gerard hebben nog met elkaar gepraat, waarbij Gerard Servio wilde doen geloven dat Aafke dus een bolletjesslikker oid is. Meer kon ik er niet echt uithalenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heel wat gemist zie ik! Iemand een korte (regel of 10?) samenvatting van wat er is gebeurt na het zeer uitgebreide verslag van Lesterr in het streamverslagen topic? Dus na het "Ze is een rat!!" relaas van Gerard?
Jo liegt de boel een beetje bij elkaar om geer in kwaad dagboek te stellen, jankte ineens helemaal niet meer, geer neemt de sanctie en gaat desnoods naar huis. iedereen gaat slapen behalve geer en servio die nog even over het gebeurde doorpraten. Geer is nog niet klaar met Jo dus dat word wat straks....quote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heel wat gemist zie ik! Iemand een korte (regel of 10?) samenvatting van wat er is gebeurt na het zeer uitgebreide verslag van Lesterr in het streamverslagen topic? Dus na het "Ze is een rat!!" relaas van Gerard?
iedereen nog, alleen gerard en joanna zijn losquote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef Ireth het volgende:
Thanks Tamaar!
En wie zitten er nu nog vast aan elkaar? Of zijn ze nu allemaal los?
Jama, wat was de aanleiding dat Gerard, Jo een rat noemt? Ze konden het zo goed met elkaar vinden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo liegt de boel een beetje bij elkaar om geer in kwaad dagboek te stellen, jankte ineens helemaal niet meer, geer neemt de sanctie en gaat desnoods naar huis. iedereen gaat slapen behalve geer en servio die nog even over het gebeurde doorpraten. Geer is nog niet klaar met Jo dus dat word wat straks....
omdat gerard met haar in de kvdw is geweest en joanna doodleuk vertelde aan de rest wat gerard daar allemaal heeft gezegd. En dat ging over het geheim van aafke. Gerard heeft schijnbaar met gebaren en al gezegd dat aafke bbolletjesslikker isquote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Jama, wat was de aanleiding dat Gerard, Jo een rat noemt? Ze konden het zo goed met elkaar vinden.
Ah ok.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef knagsje het volgende:
Ze heeft hem veraden wat er is besproken in de kvdw
Benieuwd of ze het er zo over gaan hebben in Buitenhof...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef knagsje het volgende:
Ze heeft hem veraden wat er is besproken in de kvdw
hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef HiDiHo het volgende:
Nog iets gebeurd gister? (naast de dansles)
Nope ..... gewoon doorlopen mensenquote:
+1quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze bereiken toch precies wat ze willen?
Ik heb wel respect voor Laura en de manier waarop ze er mee omgaat. De rest moet gewoon een beetje slikken en niet zo kleinzerig doen
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bepaalde dingen vooraf zijn ingesproken, en dat ze die via een pc afspelen?
omdat het een flapdrol isquote:Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef ieniemieniee het volgende:
klein vraagje, waarom moest flip nou huilie huilie
Ik volg sstnl dan wel, maar ik ben niet gekquote:Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
neu
gewoon 15 COSsen teruglezen, dan ben je weer op de hoogte![]()
![]()
Net als bij de omroepberichten van de NSquote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bepaalde dingen vooraf zijn ingesproken, en dat ze die via een pc afspelen?
ik denk op zn minst een opgenomen lijstje met... doe je zender omquote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Modaal salaris zei Guidoquote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk ze zitten in een spel en ja je weet heus wel dat zulke dingen kunnen gebeuren.......ze zitten er niet voor een pot pindakaas, zoals gerard gisteren tegen Joanna zei dit is werk, ze krijgen er voor betaald
Zal jij verast zijn als ze dadelijk gezellig aan het ontbijt zitten...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik volg sstnl dan wel, maar ik ben niet gek
daarom en ze krijgen ook veel wat willen ze nou wat een zooitje he HiDi, en Gerard heeft Joanna door is gewoon een RAT dat wijf anders zegt hij zulke dingen niet.quote:
Ik laat mij graag verrassenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal jij verast zijn als ze dadelijk gezellig aan het ontbijt zitten...
Jo is ECHT en fakkin rat, GEER heeft gelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en ze krijgen ook veel wat willen ze nou wat een zooitje he HiDi, en Gerard heeft Joanna door is gewoon een RAT dat wijf anders zegt hij zulke dingen niet.
Gerard heeft mensenkennisquote:Op zondag 20 maart 2011 10:18 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo is ECHT en fakkin rat, GEER heeft gelijk
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze bereiken toch precies wat ze willen?
Ik heb wel respect voor Laura en de manier waarop ze er mee omgaat. De rest moet gewoon een beetje slikken en niet zo kleinzerig doen
alleen maar krijsen? geen radslag?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als dit nachtelijke gebeuren tot gevolg heeft dat Gerard gaat, dan hoeft het voor mij niet meer.
Joanne heeft het verschrikkelijk bont gemaakt met die handboeien om, dat gaf zelfs Servio toe.
En toen nogeens vertellen over het geheim van Aafke . waar Gerard het over heeft gehad in de kamer en roepen: ik lieg niet hoor, ik lieg nooit, dat heeft hij echt gezegd!
Volgens haar moest ze dit vertellen van de baas, om de bewoners uit te leggen hoe het gegaan was in de KvdW
Toen nogeens alle bewoners witheet op Gerard, uiteraard Aafke die overal bovenuit krijstte.
Ik kan me voorstellen dat Gerard niet eens meer geconfronteerd wil worden met dit geteisem.
Maar hij gaf ze allemaal nog een nachtkus en ging nogeens in gesprek met een lamme Servio, die zich enorm belangrijk voelde. En Gerard zijn hielen likte, want ach ja, de nominatieronde komt er weer aan en stel je voor, dat iedereen mag nomineren.
Lester dank je wel, ja ik was Max Havelaar aan het kijken en had hem uitgedaan dat ze steeds zo gingen gillen denk ben nu wel klaar met die kleuters, maar top van je, je maakt iedereen gelukkig die vannacht gemist heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 10:18 schreef Lesterr het volgende:
goeie morge tover!
Jaa jij was er niet dus ik voelde me verplicht haha
wat vond je van dat zweren dan, al mag ik K krijgen ik zweer het, Bah wat een slecht mens is dat zeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Als dit nachtelijke gebeuren tot gevolg heeft dat Gerard gaat, dan hoeft het voor mij niet meer.
Joanne heeft het verschrikkelijk bont gemaakt met die handboeien om, dat gaf zelfs Servio toe.
En toen nogeens vertellen over het geheim van Aafke . waar Gerard het over heeft gehad in de kamer en roepen: ik lieg niet hoor, ik lieg nooit, dat heeft hij echt gezegd!
Volgens haar moest ze dit vertellen van de baas, om de bewoners uit te leggen hoe het gegaan was in de KvdW
Toen nogeens alle bewoners witheet op Gerard, uiteraard Aafke die overal bovenuit krijstte.
Ik kan me voorstellen dat Gerard niet eens meer geconfronteerd wil worden met dit geteisem.
Maar hij gaf ze allemaal nog een nachtkus en ging nogeens in gesprek met een lamme Servio, die zich enorm belangrijk voelde. En Gerard zijn hielen likte, want ach ja, de nominatieronde komt er weer aan en stel je voor, dat iedereen mag nomineren.
ditoquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lester dank je wel, ja ik was Max Havelaar aan het kijken en had hem uitgedaan dat ze steeds zo gingen gillen denk ben nu wel klaar met die kleuters, maar top van je, je maakt iedereen gelukkig die vannacht gemist heeft
Ik kijk de filmpjes later welquote:
ah dankjewel! Is toch leuk om te horen. En ik kan je heel goed begrijpen wat betreft dat gekrijs enz. Pfff wat een chaos en drama allemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lester dank je wel, ja ik was Max Havelaar aan het kijken en had hem uitgedaan dat ze steeds zo gingen gillen denk ben nu wel klaar met die kleuters, maar top van je, je maakt iedereen gelukkig die vannacht gemist heeft
denk ik ook, die verlaagd zich niet meer met dat niveauquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef Toverheks het volgende:
en wat ik denk gaat Gerard gewoon naar huis die was er al klaar mee.
hij gaat vandaag weg?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
denk ik ook, die verlaagd zich niet meer met dat niveau
Het leek, alsof ze niet begreep wat ze heeft gezegd en het heel normaal vond dat ze Gerard verraden had. Ze begreep het niet eens, toen hij RAT voor haar spelde. Ze had toch de waarheid gesproken? Over dat K woord gesproken, mensen doen dat om extra kracht bij te zetten en te shoqueren. Joanne stond in acteermodus, want zo dom is ze niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat vond je van dat zweren dan, al mag ik K krijgen ik zweer het, Bah wat een slecht mens is dat zeg.
ja en ik had hem aanstaan op mijn tv UPC denk zo kan ik ook kijken want me laptop liep steeds vast door de stream ( helemaal vergeten dat het op UPC hier zatquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef Lesterr het volgende:
[..]
ah dankjewel! Is toch leuk om te horen. En ik kan je heel goed begrijpen wat betreft dat gekrijs enz. Pfff wat een chaos en drama allemaal
nee denk het ook, die was er van de week al klaar mee, hij heeft niks te verliezen die gaat gewoon naar Femmeke terug en ik geef hem groot gelijjkquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
denk ik ook, die verlaagd zich niet meer met dat niveau
Als je op die ziekte zweert terwijl je staat te liegen dan ben je dus wel dom....quote:Op zondag 20 maart 2011 10:26 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Het leek, alsof ze niet begreep wat ze heeft gezegd en het heel normaal vond dat ze Gerard verraden had. Ze begreep het niet eens, toen hij RAT voor haar spelde. Ze had toch de waarheid gesproken? Over dat K woord gesproken, mensen doen dat om extra kracht bij te zetten en te shoqueren. Joanne stond in acteermodus, want zo dom is ze niet.
als dat zo is zegt ie rustig stop maar lekker waar de zon nooit bij komt, die laat zich de wet niet voorschrijvenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Hij krijgt vandaag waarschijnlijk een sanctie
toch raar dat hij de enige is die Jo door heeft...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee denk het ook, die was er van de week al klaar mee, hij heeft niks te verliezen die gaat gewoon naar Femmeke terug en ik geef hem groot gelijjk
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als dat zo is zegt ie rustig stop maar lekker waar de zon nooit bij komt, die laat zich de wet niet voorschrijven
Wij kennen natuurlijk zijn drijfveren niet, enerzijds denk ik dat hij het liefst zou gaan, ook al gezien zijn reputatie, want Gerard walgt van dit soort situaties. Maar anderzijds kan het een extra uitdaging zijn, iedereen weer voor zich te winnen. Dat gaat hem flink moeite kosten.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee denk het ook, die was er van de week al klaar mee, hij heeft niks te verliezen die gaat gewoon naar Femmeke terug en ik geef hem groot gelijjk
nou nee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 10:31 schreef marky het volgende:
Ik ben blij dat ik gestopt ben met kijken want ik geloof er allemaal helemaal niets meer van dit is zo vanuit het hokje aangestuurd. Let maar op in de loop van de week is het weer vrede.
Ow maar dat is een misverstand hoor. Joanne heeft NIET gelogen, alles was waar wat ze zei. Alleen het was wat Gerard heeft verteld in dKvdW over waarop hij zou gaan drukken: het geheim van Aafke en dat heeft Joanne iedereen verteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
Als je op die ziekte zweert terwijl je staat te liegen dan ben je dus wel dom....
denk dat er meer zijn die haar door hebben maar wijselijk hun mond houden, allemaal bang om genomineerd te worden want reken maar dat ze monique met haar gejank ook al door hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
toch raar dat hij de enige is die Jo door heeft...
mee eens maar we zullen de beelden van kvdw wel terug zien hoop ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ow maar dat is een misverstand hoor. Joanne heeft NIET gelogen, alles was waar wat ze zei. Alleen het was wat Gerard heeft verteld in dKvdW over waarop hij zou gaan drukken: het geheim van Aafke en dat heeft Joanne iedereen verteld.
Nou, nou Laura nooit klagen, ze stond anders met Guido continu in klaagmodusquote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat er meer zijn die haar door hebben maar wijselijk hun mond houden, allemaal bang om genomineerd te worden want reken maar dat ze monique met haar gejank ook al door hebben.
Laura is de slimste dat heb ik nu wel in de gaten hoor haar ook nooit klagen
doe maar, 2 klontjes en een wolkje melk graagquote:
klopt, laura en karim staan er nog het meest nuchter in, als je niet geboeid wil lopen neem dan de sanctie........en schei uit met janken..quote:Op zondag 20 maart 2011 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat er meer zijn die haar door hebben maar wijselijk hun mond houden, allemaal bang om genomineerd te worden want reken maar dat ze monique met haar gejank ook al door hebben.
Laura is de slimste dat heb ik nu wel in de gaten hoor haar ook nooit klagen
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar, 2 klontjes en een wolkje melk graag
oke, bedoel nu ze met karim is, vind haar wel stoer ze fleurt juist helemaal op nu Guido weg isquote:Op zondag 20 maart 2011 10:33 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nou, nou Laura nooit klagen, ze stond anders met Guido continu in klaagmodus
JUIST ! en als dat zo is en Gerard vertrekt, dan kan het mijn rug op en van meerderen heb ik links en rechts vernomen. Dan kijk ik niet meer en begin campagne tegen SSquote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dank voor de verslagen
Ik snap alleen 1 ding niet. Wát heeft Joanna precies verraden? Gaat het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes van Aafke waren?
En als dat in de kamer ter sprake is gekomen en Aafke daar eerder dus ook al iets van mocht zien van "De Stem" betekent dat dus dat de makers bezig zijn geweest met een anti-Gerard campagne. Waarschijnlijk is ie toch te populair...
die is aafke aan ut wassenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:35 schreef DownToEarth het volgende:
Er zit een hond in de slaapkamer te likken
mijn theorie, Grard wint als het aan de kijkers ligt, maar de winnaar staat al vast door 8achter* is allemaal gemanupaleerd staat allemaal al vast het script is al klaar en komen er zulke exessen bij als vannacht dan is dat mooi mee genomen voor de tv beeldenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dank voor de verslagen
Ik snap alleen 1 ding niet. Wát heeft Joanna precies verraden? Gaat het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes van Aafke waren?
En als dat in de kamer ter sprake is gekomen en Aafke daar eerder dus ook al iets van mocht zien van "De Stem" betekent dat dus dat de makers bezig zijn geweest met een anti-Gerard campagne. Waarschijnlijk is ie toch te populair...
Kijk en luister geldquote:Op zondag 20 maart 2011 10:36 schreef DownToEarth het volgende:
Nou ja zegggggg, wat een geronk, betalen we hiervoor?
hond is suicidaalquote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
dan zal die hond niet lang meer leven
Maar wat had Joanna nou verraden? Ging het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes op Aafke sloegen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn theorie, Grard wint als het aan de kijkers ligt, maar de winnaar staat al vast door 8achter* is allemaal gemanupaleerd staat allemaal al vast het script is al klaar en komen er zulke exessen bij als vannacht dan is dat mooi mee genomen voor de tv beelden
Jo IS een groot verraadquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat had Joanna nou verraden? Ging het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes op Aafke sloegen?
Dat geer had gezegd dat Aafje bolletjesslikker was ofzoietsquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat had Joanna nou verraden? Ging het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes op Aafke sloegen?
als ik het zo lees wel heb niet de hele nacht gevolgd |lester heeft mooi nachtverslag in streamverslagen gezetquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daarom werd iedereen boos op hem? Snappen ze nu nog steeds niet dat ze in het huis zitten om elkaars geheimen te raden en erover te speculerenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat geer had gezegd dat Aafje bolletjesslikker was ofzoiets
Het was ook het enige wat ik niet snapte na het lezen van de streamverslagenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik het zo lees wel heb niet de hele nacht gevolgd |lester heeft mooi nachtverslag in streamverslagen gezet
Ik vrees dat dit best zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn theorie, Grard wint als het aan de kijkers ligt, maar de winnaar staat al vast door 8achter* is allemaal gemanupaleerd staat allemaal al vast het script is al klaar en komen er zulke exessen bij als vannacht dan is dat mooi mee genomen voor de tv beelden
Hij had achter de bank gezeten en kwijlende bewegingen met zijn mond gemaakt en erop gewezen. Ik neem aan, dat hij uitbeeldde, dat Aafke slikte. Bolletjes welteverstaan. Daar sloegen de handboeien ook op, zei hij later.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee, Geer werd boos op Jo dat ze het verteldequote:Op zondag 20 maart 2011 10:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daarom werd iedereen boos op hem? Snappen ze nu nog steeds niet dat ze in het huis zitten om elkaars geheimen te raden en erover te speculeren
maar niet de rug van geer want die legt haar vieze karakter wel even op tafelquote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef Toverheks het volgende:
Jo is gewoon een onderkruipsel en speelt het spel op haar manier en speelt daarna de onschuld, nee naar meisjes die kost wat kost wilt winnen over iemand anders zijn rug.
tnx, duidelijk....quote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hij had achter de bank gezeten en kwijlende bewegingen met zijn mond gemaakt en erop gewezen. Ik neem aan, dat hij uitbeeldde, dat Aafke slikte. Bolletjes welteverstaan. Daar sloegen de handboeien ook op, zei hij later.
weet ik wel zeker, het heet dan wel een RLS maar allemaal gescript, elke dag komen er verhaallijnen als ze naar de KVDW moeten zal er meer besproken worden, je ziet ook steeds **verplicht** dat ze inene dat moeten doen, of een gesprek met die of die moeten aan knopen terwijl ze op dat moment geen zin er in hebben, ach het is tv maken wat gerard al heeft geroepen en gisteren zei hij tegen joanna want die wilde niet dansen, kom op we worden er wel voor betaald zo werkt een RLSquote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit best zou kunnen kloppen.![]()
![]()
Ik las ook dat een aantal (met name Aafke) boos werden op Gerard...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:41 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Nee, Geer werd boos op Jo dat ze het vertelde
Precies en daar wilde geer de stem mee duidelijk maken dat ze het doorhadden. Alleen Jo gebruikt dit nu om Geer een mes in zijn rug te steken en daar is Hij dan weer klaar meequote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hij had achter de bank gezeten en kwijlende bewegingen met zijn mond gemaakt en erop gewezen. Ik neem aan, dat hij uitbeeldde, dat Aafke slikte. Bolletjes welteverstaan. Daar sloegen de handboeien ook op, zei hij later.
Ja doe dat. Hier word je toch niet goed van. Ze moeten zich aanpassen aan Nederlandse tijd, daar is het toch ook voor bedoeld.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht niet eerder dan 10 uur (port/tijd) dat ze er uit moeten, ga dus ff wasje ophangen in de zon.
Geer heeft het ook wel gemunt op Aaf.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat een aantal (met name Aafke) boos werden op Gerard...
juist, Gerard weet hoe het allemaal werkt.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:41 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar niet de rug van geer want die legt haar vieze karakter wel even op tafel
Ja, daarna, omdat Geer "zo gemeen" deed tegen Joquote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik las ook dat een aantal (met name Aafke) boos werden op Gerard...
Niet op Aaf, op haar geheim... Imho een heel groot verschil...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geer heeft het ook wel gemunt op Aaf.
JIJ hebt echt ZOVEEL gemist vanacht. Goeie morgen, en veel plezier. Hoop dat de dagploeg ook zoveel leuks voorgeschoteld krijgt, ipv slapende mensen, bij een zwembad dat nooit gebruikt wordtquote:Op zondag 20 maart 2011 08:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Damned, ik moet nog bij lezen, vanaf 0.00 uur ongeveer, en zie er wat tegenop als ik die rij Cossen zie van vannacht.,![]()
Koffie erbij en Goedemorgen allemaal.
Dat dus......real life, my assquote:Op zondag 20 maart 2011 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, het heet dan wel een RLS maar allemaal gescript, elke dag komen er verhaallijnen als ze naar de KVDW moeten zal er meer besproken worden, je ziet ook steeds **verplicht** dat ze inene dat moeten doen, of een gesprek met die of die moeten aan knopen terwijl ze op dat moment geen zin er in hebben, ach het is tv maken wat gerard al heeft geroepen en gisteren zei hij tegen joanna want die wilde niet dansen, kom op we worden er wel voor betaald zo werkt een RLS
Blijkbaar niet, getuige de benarde situatie waar ie nu in belandt is.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, Gerard weet hoe het allemaal werkt.
Volgens mij is nog lang niet alles uit gepraat van gisteren nacht (zo ver ik dat kon lezen in de COSsen) dus krijgen wij ook nog genoeg "leuks"..quote:Op zondag 20 maart 2011 10:45 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
JIJ hebt echt ZOVEEL gemist vanacht. Goeie morgen, en veel plezier. Hoop dat de dagploeg ook zoveel leuks voorgeschoteld krijgt, ipv slapende mensen, bij een zwembad dat nooit gebruikt wordt
Top, nu snap ik 'm helemaal!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:44 schreef Lesterr het volgende:
heb in het streamverslagen topic nog even wat bijgevoegd, wat betreft de woede van gerard
de positie is mss wel benard maar niet voor Geer hoor die veegt zijn reet er mee afquote:Op zondag 20 maart 2011 10:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, getuige de benarde situatie waar ie nu in belandt is.
Ja. ze volgden elkaar zeer snel op. vannachtquote:Op zondag 20 maart 2011 09:18 schreef Ransjih het volgende:
heb het opgegeven , zijn meer dan 15 COSsen,
ach HiDi wij kennen wel de taktieken van zulke tv makersquote:
Oké, dat dan. :-)quote:Op zondag 20 maart 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet op Aaf, op haar geheim... Imho een heel groot verschil...
reken maar dat Gerard weet wat hij aan het doen is, die is niet gek heeft zich flink ingelezen voordat hij het huis in ging, nee hoor die weet meer dan hun allemaal bij elkaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, getuige de benarde situatie waar ie nu in belandt is.
En dan is hety nog niet eens goed, wat een gedoe om iets wat niet eens kloptquote:Op zondag 20 maart 2011 10:44 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Niet op Aaf, op haar geheim... Imho een heel groot verschil...
Hier breekt de pleuris los als ik Dora (lees Nick jr) afzet, dus kijken zit er ook niet inquote:Op zondag 20 maart 2011 10:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik baal dat we zo even een wandelingetje gaan maken![]()
Maarja, rond drie uur moet de kleine toch weer slapen, dus dan kan ik weer kijken... Hopelijk houden ze zichzelf tot die tijd nog in...
Maar je zegt het eigenlijk ook wel goed hoor, Aaf ziet het alsof hij het op haar persoonlijk heeft voorzien. Die snapt het spel tot het haar gaat betreffen geloof ik... Vind het ook uiterst vreemd dat er pas zo weinig clues over haar het huis in zijn geslingerd. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel bij dat zij er dus lang in moet blijven...quote:
Precies....en hun zijn ook verplicht zich te houden aan het secret story concept, want zo hebben ze het gekocht.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach HiDi wij kennen wel de taktieken van zulke tv makerswij weten ook hoe zulke dingen werken..ze hebben ook een contrakt afgesloten ze mogen niks na buiten brengen als alles achter de rug is geen inn en outs want anders flinke boete
Ingelezen waarover?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
reken maar dat Gerard weet wat hij aan het doen is, die is niet gek heeft zich flink ingelezen voordat hij het huis in ging, nee hoor die weet meer dan hun allemaal bij elkaar.
"Hij lijkt me namelijk"... dus "Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan" isquote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Overigens wel apart dat Gerard zichzelf zo heeft laten gaan vannacht. Hij lijkt me namelijk niet het type dat makkelijk de controle over zichzelf verliest. Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan...
Wel respect dat hij zich opoffert voor Joan, die al 50 uur liep te klagen en nu neemt hij de sanctie op zich.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Overigens wel apart dat Gerard zichzelf zo heeft laten gaan vannacht. Hij lijkt me namelijk niet het type dat makkelijk de controle over zichzelf verliest. Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan...
de buitenlandse SST afleveringen, zijn contrakt zal hij wel door een *buitenstaander** helemaal hebben na laten lezen , veel over SST en andere RLSen nee die is niet achtelijk hoorquote:
En speculeren mag niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
"Hij lijkt me namelijk"... dus "Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan" isspeculatie...
Nou wat ik niet begrijp is dat haar clous verstopt mogen blijven! Ze liggen achter de emmer in de keuken. En idd Aafke is ziedend als ze het over haar geheim hebben. Phillip zei ook alquote:Op zondag 20 maart 2011 10:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar je zegt het eigenlijk ook wel goed hoor, Aaf ziet het alsof hij het op haar persoonlijk heeft voorzien. Die snapt het spel tot het haar gaat betreffen geloof ik... Vind het ook uiterst vreemd dat er pas zo weinig clues over haar het huis in zijn geslingerd. Daar krijg ik ook wel een beetje het gevoel bij dat zij er dus lang in moet blijven...
Ook aar omdat hij daar niet voor het geld zitquote:Op zondag 20 maart 2011 10:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Wel respect dat hij zich opoffert voor Joan, die al 50 uur liep te klagen en nu neemt hij de sanctie op zich.
De meesten anderen hadden het lang niet zo lang uitgehouden met dat secreet.![]()
Och ja, denk het ook jaquote:Op zondag 20 maart 2011 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de buitenlandse SST afleveringen, zijn contrakt zal hij wel door een *buitenstaander** helemaal hebben na laten lezen , veel over SST en andere RLSen nee die is niet achtelijk hoor
over die plastic handschoentjes, misschien heeft ze die wel om die bolletjes die ze uitgepoept had uit de wc pot te vissen en zit gerard er niet ver naast........dan kan je me opvegen hierquote:Op zondag 20 maart 2011 10:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nou wat ik niet begrijp is dat haar clous verstopt mogen blijven! Ze liggen achter de emmer in de keuken. En idd Aafke is ziedend als ze het over haar geheim hebben. Phillip zei ook al
: telkens gaat jouw onderlipje trillen. Waar is dat mens zo bang voor? Dat ze de maatschappij weer in moet en werken? Of dat ze de gratis drank moet missen?
Misschien denkt ze dat mensen buiten het huis ook nog niet weten wat haar geheim is... inclusief haar ouders dus...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:53 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nou wat ik niet begrijp is dat haar clous verstopt mogen blijven! Ze liggen achter de emmer in de keuken. En idd Aafke is ziedend als ze het over haar geheim hebben. Phillip zei ook al
: telkens gaat jouw onderlipje trillen. Waar is dat mens zo bang voor? Dat ze de maatschappij weer in moet en werken? Of dat ze de gratis drank moet missen?
Daarom doe ik dat ook zo graagquote:
weet het wel zker, Gerard is een zakenmannetje leest ook de kleine lettertjesquote:
Ik ook niet, want ze moeten dan met zn allen naar de vrouwen slaapkamerquote:Op zondag 20 maart 2011 10:55 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze wakker worden.....
Ja er klopt iets absoluut niet aan Aafke, ze is echt als de dood. Gooi dat nietapparaat en dat andere ding er maar weer in voor iedereen!!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat mensen buiten het huis ook nog niet weten wat haar geheim is... inclusief haar ouders dus...
Ze heeft niet veel gedronken, dus die vlieger gaat niet op Joanne!!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
En nu natuurlijk weer blond gedrag.... Ik weet niet meer wat er gebeurd is en de drank de schuld geven
Ik meld me aanquote:Op zondag 20 maart 2011 10:48 schreef flugeltje het volgende:
Zouden we hier niet een SMS-boom op moeten zetten voor dit soort momenten?
ohhhhhhhhhh.......vandaarquote:
Ik ging gelijk met Gerard (loyaal he?) dus...ik ben ook op, ik werk voor mijn......niks, nadaquote:
krijg je straks wel een dipjequote:Op zondag 20 maart 2011 10:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ging gelijk met Gerard (loyaal he?) dus...ik ben ook op, ik werk voor mijn......niks, nada
Dan kunnen ze haar niet verwijten dat ze hem heeft afgedaan... slimme achterbakse tante...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:57 schreef Niki.P het volgende:
Ze heeft ook nog steeds de boei om zit alleen aan niemand meer vast..
Ja.....vermaak onsquote:Op zondag 20 maart 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
Geeeeeraaaard wakker worden..... Actie!!!!
Ik ben nog steeds in de verhuizing, dus kan ik me dat niet permiteren, maar ik stort wel in, als ik in het nieuwe huis zitquote:
oke en dat is gauw....dat je gaat instortenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de verhuizing, dus kan ik me dat niet permiteren, maar ik stort wel in, als ik in het nieuwe huis zit
Had ik nou maar mijn HD recorder aangezet, had ik tenminste iets om terug te kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:00 schreef DownToEarth het volgende:
Die gaan voorlopig nog niet opstaan. Ze mochten lang in bed blijven want ze gaan iets in huis doen.
Ja, die had gisteravond OOK een slechte buiquote:Op zondag 20 maart 2011 10:05 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
de stem leg nog op z'n nest, moe van die bloedzuigers haha
geer heeft alles onder controle hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Ze weten helemaal niets meer dat is ze vast verteldquote:Op zondag 20 maart 2011 11:02 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze zo nog weten dat ze zo de vrouwen slaapkamer in moeten, met als wat daarna is gebeurt..
Dinsdag middag moet alles plaatsvinden en dan....meteen internet en tv aansluiten!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke en dat is gauw....dat je gaat instortennee wanneer ga je verhuizen.......... oh dat is een ellende kan je het niet uitstellen tot na SST
ot......Joanna moeten ze ergens aan vast maken donker hoekje en dat 24 uur lang
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dinsdag middag moet alles plaatsvinden en dan....meteen internet en tv aansluiten!
ja, adres?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef knagsje het volgende:
wil er trouwen nog iemand iets uit de webshop van Jaon????
Die is na 1glaasje al teut.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze heeft niet veel gedronken, dus die vlieger gaat niet op Joanne!!
Iets uit jo's shop never nooit niet, wil nog niet in de verste verte iets aan wat die muts heeft uitgezochtquote:
Poliep op zijn stem?quote:
Die heeft ook niet veel gedronken. Dat scheelt, kan zijn motortje langzaaaaaaaaaaam warmlopenquote:
verhuizen is stress maar daarna als je alles aan kant hebt lekker alles nieuw enzo voel je je een beetje gelukkiger ach hoop dat je er fijn gaat wonen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:06 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
yep thnxxx, lief als iemand meeleeft.
Hij bewoogquote:Op zondag 20 maart 2011 11:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wiebelt hij even met zijn grote teen dan?
Gerard heeft zich losgewrikt vannachtquote:Op zondag 20 maart 2011 11:08 schreef Misiuuu het volgende:
Moet Joanna niet vast.. En waar is iedereen?
Joanna heeft de boeien nog aan, Geer niet meer. Iedereen ligt in bed.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:08 schreef Misiuuu het volgende:
Je hebt heel wat terug te lezen, zie je over een paar uur...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:08 schreef Misiuuu het volgende:
Waar kan ik alles snel terug leEn of moet ik echt alle cos teruglezen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je hebt heel wat terug te lezen, zie je over een paar uur..
.
bij streamverslagenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Waar kan ik alles snel terug leEn of moet ik echt alle cos teruglezen?
Ja. Bijvoorbeeld de rode bank op zijn plek terug zetten!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:57 schreef Sjalalamantha het volgende:
Prachtig zooitje, hebben ze weer wat te doen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |