quote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe maar, 2 klontjes en een wolkje melk graag

oke, bedoel nu ze met karim is, vind haar wel stoer ze fleurt juist helemaal op nu Guido weg isquote:Op zondag 20 maart 2011 10:33 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Nou, nou Laura nooit klagen, ze stond anders met Guido continu in klaagmodus

JUIST ! en als dat zo is en Gerard vertrekt, dan kan het mijn rug op en van meerderen heb ik links en rechts vernomen. Dan kijk ik niet meer en begin campagne tegen SSquote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dank voor de verslagen
Ik snap alleen 1 ding niet. Wát heeft Joanna precies verraden? Gaat het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes van Aafke waren?
En als dat in de kamer ter sprake is gekomen en Aafke daar eerder dus ook al iets van mocht zien van "De Stem" betekent dat dus dat de makers bezig zijn geweest met een anti-Gerard campagne. Waarschijnlijk is ie toch te populair...

die is aafke aan ut wassenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:35 schreef DownToEarth het volgende:
Er zit een hond in de slaapkamer te likken

mijn theorie, Grard wint als het aan de kijkers ligt, maar de winnaar staat al vast door 8achter* is allemaal gemanupaleerd staat allemaal al vast het script is al klaar en komen er zulke exessen bij als vannacht dan is dat mooi mee genomen voor de tv beeldenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, dank voor de verslagen
Ik snap alleen 1 ding niet. Wát heeft Joanna precies verraden? Gaat het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes van Aafke waren?
En als dat in de kamer ter sprake is gekomen en Aafke daar eerder dus ook al iets van mocht zien van "De Stem" betekent dat dus dat de makers bezig zijn geweest met een anti-Gerard campagne. Waarschijnlijk is ie toch te populair...

Kijk en luister geldquote:Op zondag 20 maart 2011 10:36 schreef DownToEarth het volgende:
Nou ja zegggggg, wat een geronk, betalen we hiervoor?

hond is suicidaalquote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
dan zal die hond niet lang meer leven

Maar wat had Joanna nou verraden? Ging het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes op Aafke sloegen?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn theorie, Grard wint als het aan de kijkers ligt, maar de winnaar staat al vast door 8achter* is allemaal gemanupaleerd staat allemaal al vast het script is al klaar en komen er zulke exessen bij als vannacht dan is dat mooi mee genomen voor de tv beelden

Jo IS een groot verraadquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat had Joanna nou verraden? Ging het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes op Aafke sloegen?

Dat geer had gezegd dat Aafje bolletjesslikker was ofzoietsquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar wat had Joanna nou verraden? Ging het erom dat Gerard wist dat de handschoentjes op Aafke sloegen?

als ik het zo lees wel heb niet de hele nacht gevolgd |lester heeft mooi nachtverslag in streamverslagen gezetquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]

En daarom werd iedereen boos op hem? Snappen ze nu nog steeds niet dat ze in het huis zitten om elkaars geheimen te raden en erover te speculerenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat geer had gezegd dat Aafje bolletjesslikker was ofzoiets

Het was ook het enige wat ik niet snapte na het lezen van de streamverslagenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik het zo lees wel heb niet de hele nacht gevolgd |lester heeft mooi nachtverslag in streamverslagen gezet

Ik vrees dat dit best zou kunnen kloppen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn theorie, Grard wint als het aan de kijkers ligt, maar de winnaar staat al vast door 8achter* is allemaal gemanupaleerd staat allemaal al vast het script is al klaar en komen er zulke exessen bij als vannacht dan is dat mooi mee genomen voor de tv beelden

Hij had achter de bank gezeten en kwijlende bewegingen met zijn mond gemaakt en erop gewezen. Ik neem aan, dat hij uitbeeldde, dat Aafke slikte. Bolletjes welteverstaan. Daar sloegen de handboeien ook op, zei hij later.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]

Nee, Geer werd boos op Jo dat ze het verteldequote:Op zondag 20 maart 2011 10:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En daarom werd iedereen boos op hem? Snappen ze nu nog steeds niet dat ze in het huis zitten om elkaars geheimen te raden en erover te speculeren

maar niet de rug van geer want die legt haar vieze karakter wel even op tafelquote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef Toverheks het volgende:
Jo is gewoon een onderkruipsel en speelt het spel op haar manier en speelt daarna de onschuld, nee naar meisjes die kost wat kost wilt winnen over iemand anders zijn rug.

tnx, duidelijk....quote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Hij had achter de bank gezeten en kwijlende bewegingen met zijn mond gemaakt en erop gewezen. Ik neem aan, dat hij uitbeeldde, dat Aafke slikte. Bolletjes welteverstaan. Daar sloegen de handboeien ook op, zei hij later.

weet ik wel zeker, het heet dan wel een RLS maar allemaal gescript, elke dag komen er verhaallijnen als ze naar de KVDW moeten zal er meer besproken worden, je ziet ook steeds **verplicht** dat ze inene dat moeten doen, of een gesprek met die of die moeten aan knopen terwijl ze op dat moment geen zin er in hebben, ach het is tv maken wat gerard al heeft geroepen en gisteren zei hij tegen joanna want die wilde niet dansen, kom op we worden er wel voor betaald zo werkt een RLSquote:Op zondag 20 maart 2011 10:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit best zou kunnen kloppen.![]()
![]()

Ik las ook dat een aantal (met name Aafke) boos werden op Gerard...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:41 schreef ariehaan het volgende:
[..]
Nee, Geer werd boos op Jo dat ze het vertelde

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |