oke en dat is gauw....dat je gaat instortenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:01 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in de verhuizing, dus kan ik me dat niet permiteren, maar ik stort wel in, als ik in het nieuwe huis zit
Had ik nou maar mijn HD recorder aangezet, had ik tenminste iets om terug te kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:00 schreef DownToEarth het volgende:
Die gaan voorlopig nog niet opstaan. Ze mochten lang in bed blijven want ze gaan iets in huis doen.
Ja, die had gisteravond OOK een slechte buiquote:Op zondag 20 maart 2011 10:05 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
de stem leg nog op z'n nest, moe van die bloedzuigers haha
geer heeft alles onder controle hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef flugeltje het volgende:
Overigens wel apart dat Gerard zichzelf zo heeft laten gaan vannacht. Hij lijkt me namelijk niet het type dat makkelijk de controle over zichzelf verliest. Ze is dus echt veel en veel te ver gegaan...
Ze weten helemaal niets meer dat is ze vast verteldquote:Op zondag 20 maart 2011 11:02 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze zo nog weten dat ze zo de vrouwen slaapkamer in moeten, met als wat daarna is gebeurt..
Dinsdag middag moet alles plaatsvinden en dan....meteen internet en tv aansluiten!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke en dat is gauw....dat je gaat instortennee wanneer ga je verhuizen.......... oh dat is een ellende kan je het niet uitstellen tot na SST
ot......Joanna moeten ze ergens aan vast maken donker hoekje en dat 24 uur lang
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Dinsdag middag moet alles plaatsvinden en dan....meteen internet en tv aansluiten!
ja, adres?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:05 schreef knagsje het volgende:
wil er trouwen nog iemand iets uit de webshop van Jaon????
Die is na 1glaasje al teut.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:58 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze heeft niet veel gedronken, dus die vlieger gaat niet op Joanne!!
Iets uit jo's shop never nooit niet, wil nog niet in de verste verte iets aan wat die muts heeft uitgezochtquote:
Poliep op zijn stem?quote:
Die heeft ook niet veel gedronken. Dat scheelt, kan zijn motortje langzaaaaaaaaaaam warmlopenquote:
verhuizen is stress maar daarna als je alles aan kant hebt lekker alles nieuw enzo voel je je een beetje gelukkiger ach hoop dat je er fijn gaat wonen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:06 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
yep thnxxx, lief als iemand meeleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |