weet het wel zker, Gerard is een zakenmannetje leest ook de kleine lettertjesquote:
Ik ook niet, want ze moeten dan met zn allen naar de vrouwen slaapkamerquote:Op zondag 20 maart 2011 10:55 schreef Myraela het volgende:
Ik kan niet wachten tot ze wakker worden.....
Ja er klopt iets absoluut niet aan Aafke, ze is echt als de dood. Gooi dat nietapparaat en dat andere ding er maar weer in voor iedereen!!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat mensen buiten het huis ook nog niet weten wat haar geheim is... inclusief haar ouders dus...
Ze heeft niet veel gedronken, dus die vlieger gaat niet op Joanne!!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:57 schreef Myraela het volgende:
En nu natuurlijk weer blond gedrag.... Ik weet niet meer wat er gebeurd is en de drank de schuld geven
Ik meld me aanquote:Op zondag 20 maart 2011 10:48 schreef flugeltje het volgende:
Zouden we hier niet een SMS-boom op moeten zetten voor dit soort momenten?
ohhhhhhhhhh.......vandaarquote:
Ik ging gelijk met Gerard (loyaal he?) dus...ik ben ook op, ik werk voor mijn......niks, nadaquote:
krijg je straks wel een dipjequote:Op zondag 20 maart 2011 10:59 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik ging gelijk met Gerard (loyaal he?) dus...ik ben ook op, ik werk voor mijn......niks, nada
Dan kunnen ze haar niet verwijten dat ze hem heeft afgedaan... slimme achterbakse tante...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:57 schreef Niki.P het volgende:
Ze heeft ook nog steeds de boei om zit alleen aan niemand meer vast..
Ja.....vermaak onsquote:Op zondag 20 maart 2011 11:00 schreef Myraela het volgende:
Geeeeeraaaard wakker worden..... Actie!!!!
Ik ben nog steeds in de verhuizing, dus kan ik me dat niet permiteren, maar ik stort wel in, als ik in het nieuwe huis zitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |