Heb net alles terug gelezen, maar eigenlijk is er daarna niet veel boeiends meer gebeurd. Alleen Servio en Gerard hebben nog met elkaar gepraat, waarbij Gerard Servio wilde doen geloven dat Aafke dus een bolletjesslikker oid is. Meer kon ik er niet echt uithalenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heel wat gemist zie ik! Iemand een korte (regel of 10?) samenvatting van wat er is gebeurt na het zeer uitgebreide verslag van Lesterr in het streamverslagen topic? Dus na het "Ze is een rat!!" relaas van Gerard?
Jo liegt de boel een beetje bij elkaar om geer in kwaad dagboek te stellen, jankte ineens helemaal niet meer, geer neemt de sanctie en gaat desnoods naar huis. iedereen gaat slapen behalve geer en servio die nog even over het gebeurde doorpraten. Geer is nog niet klaar met Jo dus dat word wat straks....quote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef Ireth het volgende:
Ik heb heel wat gemist zie ik! Iemand een korte (regel of 10?) samenvatting van wat er is gebeurt na het zeer uitgebreide verslag van Lesterr in het streamverslagen topic? Dus na het "Ze is een rat!!" relaas van Gerard?
iedereen nog, alleen gerard en joanna zijn losquote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef Ireth het volgende:
Thanks Tamaar!
En wie zitten er nu nog vast aan elkaar? Of zijn ze nu allemaal los?
Jama, wat was de aanleiding dat Gerard, Jo een rat noemt? Ze konden het zo goed met elkaar vinden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo liegt de boel een beetje bij elkaar om geer in kwaad dagboek te stellen, jankte ineens helemaal niet meer, geer neemt de sanctie en gaat desnoods naar huis. iedereen gaat slapen behalve geer en servio die nog even over het gebeurde doorpraten. Geer is nog niet klaar met Jo dus dat word wat straks....
omdat gerard met haar in de kvdw is geweest en joanna doodleuk vertelde aan de rest wat gerard daar allemaal heeft gezegd. En dat ging over het geheim van aafke. Gerard heeft schijnbaar met gebaren en al gezegd dat aafke bbolletjesslikker isquote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Jama, wat was de aanleiding dat Gerard, Jo een rat noemt? Ze konden het zo goed met elkaar vinden.
Ah ok.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef knagsje het volgende:
Ze heeft hem veraden wat er is besproken in de kvdw
Benieuwd of ze het er zo over gaan hebben in Buitenhof...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef knagsje het volgende:
Ze heeft hem veraden wat er is besproken in de kvdw
hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef HiDiHo het volgende:
Nog iets gebeurd gister? (naast de dansles)
Nope ..... gewoon doorlopen mensenquote:
+1quote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ze bereiken toch precies wat ze willen?
Ik heb wel respect voor Laura en de manier waarop ze er mee omgaat. De rest moet gewoon een beetje slikken en niet zo kleinzerig doen
jaquote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bepaalde dingen vooraf zijn ingesproken, en dat ze die via een pc afspelen?
omdat het een flapdrol isquote:Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef ieniemieniee het volgende:
klein vraagje, waarom moest flip nou huilie huilie
Ik volg sstnl dan wel, maar ik ben niet gekquote:Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef Ransjih het volgende:
[..]
neu
gewoon 15 COSsen teruglezen, dan ben je weer op de hoogte![]()
![]()
Net als bij de omroepberichten van de NSquote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er bepaalde dingen vooraf zijn ingesproken, en dat ze die via een pc afspelen?
ik denk op zn minst een opgenomen lijstje met... doe je zender omquote:Op zondag 20 maart 2011 10:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Modaal salaris zei Guidoquote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef Toverheks het volgende:
wees eerlijk ze zitten in een spel en ja je weet heus wel dat zulke dingen kunnen gebeuren.......ze zitten er niet voor een pot pindakaas, zoals gerard gisteren tegen Joanna zei dit is werk, ze krijgen er voor betaald
Zal jij verast zijn als ze dadelijk gezellig aan het ontbijt zitten...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik volg sstnl dan wel, maar ik ben niet gek
daarom en ze krijgen ook veel wat willen ze nou wat een zooitje he HiDi, en Gerard heeft Joanna door is gewoon een RAT dat wijf anders zegt hij zulke dingen niet.quote:
Ik laat mij graag verrassenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal jij verast zijn als ze dadelijk gezellig aan het ontbijt zitten...
Jo is ECHT en fakkin rat, GEER heeft gelijkquote:Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom en ze krijgen ook veel wat willen ze nou wat een zooitje he HiDi, en Gerard heeft Joanna door is gewoon een RAT dat wijf anders zegt hij zulke dingen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |