Hiero: [SC#26] Freestijldansenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:10 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Waar kan ik alles snel terug leEn of moet ik echt alle cos teruglezen?
Waarom denk je dat ze over een half uur op de rode bank moeten zitten?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:13 schreef RobbieBoy het volgende:
Benieuwd of er nog een sanctie komt voor Gerard
servio geilt op geer dus dat is geen straf voor hemquote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:
Gerard moet als sanctie nog een paar dagen aan Servio blijven zitten want die moet ook en sanctie krijgen omdat hij sleutelhouder is..
Volgens mij is dat altijd nog beter dan aan Jo...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:14 schreef Niki.P het volgende:
Gerard moet als sanctie nog een paar dagen aan Servio blijven zitten want die moet ook en sanctie krijgen omdat hij sleutelhouder is..
het liefje van de stem hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 11:15 schreef amaranta het volgende:
Offff jo krijgt de sanctie da ken ok nog
Misschien heeft ze geenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:15 schreef Poezewoes het volgende:
Dat kun je toch beter aanvegen als stofzuigen?
Nee dat gebeurd niet, zij heeft teveel sponsors achter zich en dat weet zequote:Op zondag 20 maart 2011 11:15 schreef amaranta het volgende:
Offff jo krijgt de sanctie da ken ok nog
Ze heeft je gehoordquote:Op zondag 20 maart 2011 11:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien heeft ze geen [ afbeelding ]
Beekman klinieken zit al jaren in die toestanden, denk maar eens aan de tieten van Natasiaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:17 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ik ben toch benieuwd wie die sponsoren dan zijn en waar je die kunt terug vinden?
Zo is het inderdaad precies gegaan, heb het allemaal live zien gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelf een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
Dit is toch een iets andere insteek als die ik hier van de rest leesquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop Gerard ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelfs een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
Ach ja, zo kun je het ook uitleggenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Afgelopen nacht heeft maar weer eens bevestigd wat voor gluiperd Gerard is. Joanna wil voor haar voet naar de KvdW, drukt hiervoor, en Gerard die over het mogelijke geheim van Aafke begint. Als ze de KvdW uitkomen vraagt ze nog mag ik alles zeggen wat er besproken is? waarop Gerard ja zegt. Als ze dit uiteindelijk doet wordt hij boos, en durft hij Joanna zelfs een rat te noemen. Als hij een geheim wil raden moet hij hiervoor drukken.
ik heb ook alles gezien en jullie zie kennelijk iets heel anders...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad precies gegaan, heb het allemaal live zien gebeuren.
Ja, Gerard is de rat.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Zo is het inderdaad precies gegaan, heb het allemaal live zien gebeuren.
Maar denken ze echt dat er nu heel veel mensen naar die kliniek gaan hollen om net zo'n gezicht als Jootje te gaan krijgen?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Beekman klinieken zit al jaren in die toestanden, denk maar eens aan de tieten van Natasia
Gerard haters door een zwartequote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Mylene het volgende:
Gerard fans bekijken het door een roze bril.
Elk normaal denkend mens (met hersens ipv botox!) weet dan toch ook wel dat je het NIET over besproken geheimen gaat/kan/moet hebben, maar gewoon over dat gezeik met die voet? Ik neem aan dat Gerard dat dus ook had verwacht van ons edelhertje, maar ze bleek toch nog minder tact te hebben dan een paperclip....quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
nou sommigen vinden haar mooi, maar dat doet niet af, aan de financien die ze in het programma pompenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Maar denken ze echt dat er nu heel veel mensen naar die kliniek gaan hollen om net zo'n gezicht als Jootje te gaan krijgen?
Ja, beetje naïef van ze. Gerard speelt gewoon hard het spel, meer niet. Joanna doet niks fout.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Mylene het volgende:
Gerard fans bekijken het door een roze bril.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:22 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja, beetje naïef van ze. Gerard speelt gewoon hard het spel, meer niet. Joanna doet niks fout.
Volgens mij gaat het meer om de webwinkel en om het feit dat Jo dit gewoon wilde *stampvoet* en moeders er dus voor gezorgd heeft dat in een RLS mocht. Zij het dan onder enige bescherming, want ons meiske mag natuurlijk niet ongelukkig worden...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Maar denken ze echt dat er nu heel veel mensen naar die kliniek gaan hollen om net zo'n gezicht als Jootje te gaan krijgen?
En...ze kregen vragen over de bewoners, vergeet dat niet, dus Gerard dacht dat Jo dat zou vertellen, maar ja ik zie het misschien te roze. Ik vind Jo een echt stinkratquote:Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Elk normaal denkend mens (met hersens ipv botox!) weet dan toch ook wel dat je het NIET over besproken geheimen gaat/kan/moet hebben, maar gewoon over dat gezeik met die voet? Ik neem aan dat Gerard dat dus ook had verwacht van ons edelhertje, maar ze bleek toch nog minder tact te hebben dan een paperclip....
En wie heeft dan die roze bril op? Joanna-fans toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:22 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
Ja, beetje naïef van ze. Gerard speelt gewoon hard het spel, meer niet. Joanna doet niks fout.
Ja, en nu slijmt hij weer tegen haar, bahquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dat van Laura wel goed, iedereen stond op het randje van de afgrond, bij haar was dat net het zetje.. Zo als mensen vannacht ook al zeide heeft ze thuis ene zieke vriend waar van ze niet heeft gezegd wat hij heeft dus dat zou goed kanker kunnen zijn..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wat een nacht![]()
![]()
Hulde aan Gerard![]()
die verlost is van die RAT
![]()
![]()
![]()
Wie afgedaan heeft was Laura, die was eerst een paar punten gestegen maar flipte en jankte gisteren helemaal om het woord "kanker" (en dat zonder drank)![]()
![]()
![]()
Flip die zat te janken omdat hij het zoooooooo erg vond voor sommige personen in het huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, de Geer-fans. Gerard gaat never nooit niet uit zichzelf naar huis.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef ariehaan het volgende:
[..]
En wie heeft dan die roze bril op? Joanna-fans toch?
geer was de enige nog die niet doorsloeg hoor.....als je niet vastgeketend wil zitten dan moet je je zelf los maken en dat deed ie, niks mis meequote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef ZaZoe het volgende:
Hoop dat ze het in de uitzending eerlijk en goed in elkaar monteren, dan zie je dat Geer alles gewoon aan zich zelf te wijten heeft. Bij hem sloegen de stoppen door.
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
En...ze kregen vragen over de bewoners, vergeet dat niet, dus Gerard dacht dat Jo dat zou vertellen, maar ja ik zie het misschien te roze. Ik vind Jo een echt stinkrat
Ik kan niks vergeten want ik was er niet live bij, ik lag in mijn nestquote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
En...ze kregen vragen over de bewoners, vergeet dat niet, dus Gerard dacht dat Jo dat zou vertellen, maar ja ik zie het misschien te roze. Ik vind Jo een echt stinkrat
Idd dit verbaasd mij ook van Gerard. Hij van alle mensen weet dat het spel soms vals kan zijn, dan info wordt doorgeluld. Hij had schijnbaar een pact met Joanna, maar dan nog. Ik denk dat de alcohol het allemaal wat erger maakte dan het was.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Als ik het zo eens lees heeft Gerard zich echt laten gaan, maar ik denk dat Joanna daar zeker wel een hand in heeft gehad... Iemand laat zichzelf niet zomaar gaan natuurlijk. Behalve Servio dan
Wel ongeveer....dat heeft Joan verteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand van ons weet 100% zeker wat er in de KvdW besproken is..
Dus
Dat hoeft de waarheid ook niet te zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel ongeveer....dat heeft Joan verteld.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
geer was de enige nog die niet doorsloeg hoor.....als je niet vastgeketend wil zitten dan moet je je zelf los maken en dat deed ie, niks mis mee
Getuige Gerards reactie....denk ik dat het wel klopte.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat hoeft de waarheid ook niet te zijn
De stem had tegen joanna gezegd dat het in dit geval (vanwege de al oplopende ruzie) een uitzondering op die regel gemaakt mocht wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan niks vergeten want ik was er niet live bij, ik lag in mijn nestGa af op wat ik hier lees
(maar dan nog, als er in de KvdW gesproken is over een mogelijk geheim dan pleur je dat niet a la minute de ruimte in... ongeacht wat er is besproken en door wie. Maar das mijn persoonlijke mening
)
niet door Jo hoor, hij kiest gewoon zelf en heel rustig. Hij is relaxed ....quote:Op zondag 20 maart 2011 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij ieder ander zou ik denken, waar maak je je druk om, maar dit is Geer () en het spel is de enige reden dat hij daar zit. Dat werd hem nu ontnomen door Joanna.
En dát is de juiste mening. Daarom ging Gerard uit zijn plaat en maakte de boei los, overigens ook omdat Joanne door ging en niet naar bed wou, terwijl ze een scene heeft gebouwd dat ze los wouquote:Op zondag 20 maart 2011 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan niks vergeten want ik was er niet live bij, ik lag in mijn nestGa af op wat ik hier lees
(maar dan nog, als er in de KvdW gesproken is over een mogelijk geheim dan pleur je dat niet a la minute de ruimte in... ongeacht wat er is besproken en door wie. Maar das mijn persoonlijke mening
)
+10quote:Op zondag 20 maart 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Het escaleerde volgens mij toen die janksmoel Flip steeds maar zat te mekkeren over dat sommige mensen het zooooo moeilijk hadden en los wilden. Hij deed daar zijn zegje over.
Op een gegeven moment wilde hij weg van de discussie omdat Flip maar dom bleef dooremmeren, toen hield Joanna de boel weer op.
Toen begon hij te zeggen, als je nu niet mee naar bed ga dan koppelen we ons los.
Flip is een JANKSMOEL![]()
en maarjanken en janken maar zich niet lost durft te maken omdath ij bang is voor de sanctie
Philip jankte oprecht voor andere personen, overdreven...maar wel echte emotie. En dat van Laura was ook echt. Je moet je voorstellen dat 2 zware dagen + alcohol wel iets anders teweeg brengt dan de meeste mensen gewend zijn. Dus extra overdreven emoties.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wat een nacht![]()
![]()
Hulde aan Gerard![]()
![]()
![]()
![]()
Wie afgedaan heeft was Laura, die was eerst een paar punten gestegen maar flipte en jankte gisteren helemaal om het woord "kanker" (en dat zonder drank)![]()
![]()
![]()
Flip die zat te janken omdat hij het zoooooooo erg vond voor sommige personen in het huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die uitzondering MOCHT dus gemaakt worden. Met een beetje fatsoen in je lijf doe je dat dus niet. Dan ga je niet lopen blaten over de vermoedens van anderen omtrent een geheim..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De stem had tegen joanna gezegd dat het in dit geval (vanwege de al oplopende ruzie) een uitzondering op die regel gemaakt mocht worden
Ik snap ook de meerwaarde niet. Wat maakt het uit dat Aafke nu weet dat Geer wil drukken?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die uitzondering MOCHT dus gemaakt worden. Met een beetje fatsoen in je lijf doe je dat dus niet. Dan ga je niet lopen blaten over de vermoedens van anderen omtrent een geheim..
Dat noem ik omlaag trappen en omhoog likken om er zelf beter van te worden (en dat had ik van iedereen gevonden, niet alleen van Bambi)
Ja het is hoe je het bekijkt???quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij bekijkt iedereen het gekleurd hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:31 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Ja het is hoe je het bekijkt???
Gekleurd of niet gekleurd!!!!11
Dat hebben er zoveel nietquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Gerard die het spel speelt?
Toen ik nog keek speelde hij helemaal niet het spel, met zn amateur psychologie
Hij heeft ook nog geen enkel geheim geraden
Dan vertrekt de in mijn ogen interessantste persoon uit het huis....quote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef knagsje het volgende:
ik schat in dat gerard lekker naar huis gaat, en gelijk heeft ie
DAT is dus zijn spel.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Maar hij blijft het wel steeds proberenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan vertrekt de in mijn ogen interessantste persoon uit het huis....
Inderdaad, de enigste persoon met BALLEN!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou dat wil ik nog niet meteen zeggen, maar ik vind hem gewoon de meest interessante persoon...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Inderdaad, de enigste persoon met BALLEN!!!!!!
Dat hij geen kerel is maar zo vals als een wijf toonde hij van de week al bij het gesprek met Monique..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik had trouwens echt niet verwacht dat Flip zo snel zou gaan janken, vond hem eigenlijk de enige kerel in het huis. Niet dus.
ach welnee, vind ik overdrevenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Philip jankte oprecht voor andere personen, overdreven...maar wel echte emotie. En dat van Laura was ook echt. Je moet je voorstellen dat 2 zware dagen + alcohol wel iets anders teweeg brengt dan de meeste mensen gewend zijn. Dus extra overdreven emoties.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
haha Karim over Laura gisteren met dansen..
Ik vond jou de mooiste en de beste
Zo snel? Twee dagen bijna marteling om aan iemand vast te zitten+alcohol+andere mensen overstuur+frustraties+ruzies.....hij mag best janken. Ik snap alleen niet waarom hij ging janken om andere mensen. Die mensen konden hun boeien afdoen als ze wilden. Doen ze dat niet, dan willen ze dus liever vastzitten dan die sanctie krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik had trouwens echt niet verwacht dat Flip zo snel zou gaan janken, vond hem eigenlijk de enige kerel in het huis. Niet dus.
Hij heeft in ieder geval meer lef dan de rest!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat was een ander soort spel, daar hoefde je elkaar niet aardig te vinden. Hier wel, ze moeten elkaars geheimen raden en daarvoor moet je elkaar wel leren kennen...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef Darklight het volgende:
De enige die echt ooit het spel heeft gespeeld in een RLS is Jaap
Die heeft dan ook terecht gewonnen
Ja zware dagen. Denk je dat 48u aan iemand vastzitten niet zwaar is?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ach welnee, vind ik overdreven
Zware dagen? hahahahaha ze liggen hele dagen![]()
Enne Laura drinkt geeneens
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
en Hulde GROTE hulde aan Karim gisteren, die heel rustig tegen flip uitlegde dat hij nu wel zo kan janken maar dta het toch simpel is.
Als mensen los willen dan kunnen ze los, ze moeten dan alleen de sanctie willen nemen.
Hijzelf Karim heeft de dikke vinger aan de stem gegeven toen hij zijn geheim niet wilde zeggen. En dat zouden meer mensen moeten doen, de dikke vinger aan de stem gevenzei hij.
En toen op zijn Karims, dat is toch raar dat mensen dat niet durven, zich durven losmaken als het echt tegen hun normen en waarden ingaat (zoals Monique meedeelde in dat gesprek)
Maar Flip bleef maar dooremmeren, och arme hij vond het zo erggggg van Joanne en Monique dat die los wildeeeeeeeee, snotter snotter snotter en dat moest toch niet kunnen
HIj wilde los om ze een voobeeld te gevennnnnn, jank jank![]()
Nou zei Karim doe het dan, maar dat deed scheitFlip niet, omdat het gewoon een ZAK is.
Dat dacht ik met Stervio ook....die zit er na 2x nog steedsquote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef kreta2010 het volgende:
Gerard sturen ze NOOIT weg, de beste speler!!!
Dan is het spel voorbij!!
Hij heeft nog geen enkele keer warm gezetenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Toen had ik nog een hekel aan hem, maar eigenlijk was het best grappig.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef Darklight het volgende:
'kijk me in de ogen, jaja je liegt, want je kijkt nu links schuin omhoog'
Willem was inderdaad de allereerste Bekstecker...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden half NL op zijn kop stond omdat Willem Ruud nomineerde... en hier kijkt nagenoeg geen hond naar en wordt het alleen hier besproken
Kortom: Wie is er tot 2 keer toe niet weggestuurd?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dacht ik met Stervio ook....die zit er na 2x nog steeds
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
en Hulde GROTE hulde aan Karim gisteren, die heel rustig tegen flip uitlegde dat hij nu wel zo kan janken maar dta het toch simpel is.
Als mensen los willen dan kunnen ze los, ze moeten dan alleen de sanctie willen nemen.
Hijzelf Karim heeft de dikke vinger aan de stem gegeven toen hij zijn geheim niet wilde zeggen. En dat zouden meer mensen moeten doen, de dikke vinger aan de stem gevenzei hij.
En toen op zijn Karims, dat is toch raar dat mensen dat niet durven, zich durven losmaken als het echt tegen hun normen en waarden ingaat (zoals Monique meedeelde in dat gesprek)
Maar Flip bleef maar dooremmeren, och arme hij vond het zo erggggg van Joanne en Monique dat die los wildeeeeeeeee, snotter snotter snotter en dat moest toch niet kunnen
HIj wilde los om ze een voobeeld te gevennnnnn, jank jank![]()
Nou zei Karim doe het dan, maar dat deed scheitFlip niet, omdat het gewoon een ZAK is.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna wil alles goed praten, maar Gerard is er klaar mee
Ja, die gaat toch naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna is gewoon bang dat haar Mams boos zal worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Ja zeg, tuurlijk is dat zwaar maar niet onoverkomelijk toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zware dagen. Denk je dat 48u aan iemand vastzitten niet zwaar is?
Helemaal als je die persoon niet voor het uitkiezen hebt.
Idd, !!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
Gerard is ook lekker recht voor z'n raap, hou ik wel van.
Zal het familie zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
Mo vond het heel mooi om Philip zo te zien gisteravond (huilen)
Natuurlijk. 100 miljoen% fakking zeker dat ze gaat proberen dit te gebruiken om sympathie te wekken. Want hij zei en ik zei en hij zei en ik zei en hij zei en ik zei hou nou op en hij ging gewoon door!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef Anneloortje het volgende:
Volgens mijn man gaat Joanne dit akkefietje in de keuken met Geer aan iedereen vertellen.
Zou best eens kunnen..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat de makers er voor willen zorgen dat Gerard genomineerd wordt... Hij is het meest populair van iedereen en ze verwachten dan extra bel-inkomsten....
Die staat standaard op het minst interessante kanaal, bij voorkeur met nietszeggende eMoquote:Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef flugeltje het volgende:
Kutzooi, kanaal 15 staat op Mo en Alex...
Ik ben absoluut geen Gerard fan, maar kon niet anders dan hem gelijk geven vannacht. Ik snap je punt ook maar het klopt niet helemaal. Gerard en Joanna zijn minstens een kwartier in de kamer van de waarheid geweest. Ze kregen daar telefoon vanuit Nederland, ik kreeg de indruk dat dit was om de boel te kalmeren. Joanna vertelde dat die telefoonlijn de hele nacht open zou staan en dat "de baas" meerdere bewoners wil spreken. Ongetwijfeld heeft ze het ook over haar voet gehad en misschien heeft er iemand even naar gekeken. En Ja Gerard heeft gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om aan te kondigen dat hij maandag op Aafke zou drukken. Volgens mij is er veel besproken, en "de baas" heeft tegen Joanna gezegd dat ze mag vertellen wat er aan de hand was. Ik snap heel goed dat Gerard verwachte dat Joanna dan dingen zou vertellen die voor de groep interessant zijn, zoals dat ze moest zeggen dat de telefoonlijn de hele nacht open zou staan, en dat hij niet zag aankomen dat ze gelijk zou roepen dat hij op Aafke gaat drukken.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:39 schreef ieniemieniee het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt, maar goed gedaan van de productie om mensen aan elkaar vast te boeien. het is leuk om naar ze te kijken hoe ze alledaagse dingen met z'n tweeën moeten doen en het levert ook nog eens flink wat geruzie op. twee duimen omhoog voor deze zet van alphons
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:41 schreef flugeltje het volgende:
Kutzooi, kanaal 15 staat op Mo en Alex...
Het zorgt er dan wel voor dat het spel meer op de DGK gaat lijken ipv Secret Story. Als je geheimen moet raden kun je beter Jo en Gerard samen een geheime opdracht geven, dat zorgt voor vertrouwen, zie Karim en Laura.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:39 schreef ieniemieniee het volgende:
je kunt zeggen wat je wilt, maar goed gedaan van de productie om mensen aan elkaar vast te boeien. het is leuk om naar ze te kijken hoe ze alledaagse dingen met z'n tweeën moeten doen en het levert ook nog eens flink wat geruzie op. twee duimen omhoog voor deze zet van alphons
Nou dat dus! Juist dingen over mogelijke geheimen vertel je dan gewoon NIET. Klaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Gerard fan, maar kon niet anders dan hem gelijk geven vannacht. Ik snap je punt ook maar het klopt niet helemaal. Gerard en Joanna zijn minstens een kwartier in de kamer van de waarheid geweest. Ze kregen daar telefoon vanuit Nederland, ik kreeg de indruk dat dit was om de boel te kalmeren. Joanna vertelde dat die telefoonlijn de hele nacht open zou staan en dat "de baas" meerdere bewoners wil spreken. Ongetwijfeld heeft ze het ook over haar voet gehad en misschien heeft er iemand even naar gekeken. En Ja Gerard heeft gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om aan te kondigen dat hij maandag op Aafke zou drukken. Volgens mij is er veel besproken, en "de baas" heeft tegen Joanna gezegd dat ze mag vertellen wat er aan de hand was. Ik snap heel goed dat Gerard verwachte dat Joanna dan dingen zou vertellen die voor de groep interessant zijn, zoals dat ze moest zeggen dat de telefoonlijn de hele nacht open zou staan, en dat hij niet zag aankomen dat ze gelijk zou roepen dat hij op Aafke gaat drukken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:43 schreef Caland het volgende:
Gelukkig kan Gerard nog wel dusdanig redelijk tegen drank dat hij gewoon bij zijn standpunt blijft als 'ie nuchter is, hulde.
jij snapt utquote:Op zondag 20 maart 2011 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben absoluut geen Gerard fan, maar kon niet anders dan hem gelijk geven vannacht. Ik snap je punt ook maar het klopt niet helemaal. Gerard en Joanna zijn minstens een kwartier in de kamer van de waarheid geweest. Ze kregen daar telefoon vanuit Nederland, ik kreeg de indruk dat dit was om de boel te kalmeren. Joanna vertelde dat die telefoonlijn de hele nacht open zou staan en dat "de baas" meerdere bewoners wil spreken. Ongetwijfeld heeft ze het ook over haar voet gehad en misschien heeft er iemand even naar gekeken. En Ja Gerard heeft gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om aan te kondigen dat hij maandag op Aafke zou drukken. Volgens mij is er veel besproken, en "de baas" heeft tegen Joanna gezegd dat ze mag vertellen wat er aan de hand was. Ik snap heel goed dat Gerard verwachte dat Joanna dan dingen zou vertellen die voor de groep interessant zijn, zoals dat ze moest zeggen dat de telefoonlijn de hele nacht open zou staan, en dat hij niet zag aankomen dat ze gelijk zou roepen dat hij op Aafke gaat drukken.
Waarom verteld hij in die kamer dat hij op aafke gaat drukken, en haar geheim weet? Gaat ook nergens overquote:Op zondag 20 maart 2011 11:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat dus! Juist dingen over mogelijke geheimen vertel je dan gewoon NIET. Klaar.
Waarom moeten ze daarop?quote:
Dan hadden ze bij de regie vast na kunnen denken of hij dat vandaag al mocht doen of maandag live in de dailyquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waarom verteld hij in die kamer dat hij op aafke gaat drukken, en haar geheim weet? Gaat ook nergens over
Omdat de STEM dat zegtquote:
Evaluatie you mean?quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ovulatie van afgelopen nacht? Sanctie Gerard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Om Jo te testen in hoeverre zij te vertrouwen is......misschienquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waarom verteld hij in die kamer dat hij op aafke gaat drukken, en haar geheim weet? Gaat ook nergens over
mooi dom van Gerard dat die gaat vertellen als die geboeid zit aan iemand, wacht dan tot die boeien afgaanquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan hadden ze bij de regie vast na kunnen denken of hij dat vandaag al mocht doen of maandag live in de daily
Misschien komt er bloed bij kijken??quote:
Ja denk dat de(( Homo))wereld zich distantieert van deze pisnicht, gister leek hij een lid van de gestapo,ergggggggggquote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef Caland het volgende:
Servio trouwens
Ik schrik er elke keer weer van wat voor misselijk figuur het is met drank, en ook zonder trouwens
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef mspoez het volgende:
Tss. Ovulatie. Die hebben nog wel een eitje met elkaar te schillen hoor.
Is Jo zwanger?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:46 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ovulatie van afgelopen nacht? Sanctie Gerard?
quote:
Ja, en ik kan ik gewoon voetbal gaan kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef Ireth het volgende:
Nou kom maar met die SL, kan ik de 2e was buiten hangen
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef kreta2010 het volgende:
Misschien krijgt Gerard wel 100 euro omdat hij als eerste het lef had om LoS te gaan haha
Of 1000 uit de pot van Servio, want Servio zou de sanctie krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:49 schreef kreta2010 het volgende:
Misschien krijgt Gerard wel 100 euro omdat hij als eerste het lef had om LoS te gaan haha
Die gaan na vannacht omhoog hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
En maar raar blijven vinden dat de kijkcijfers tegen blijven vallen.
Ik ben tot 5 uur gebleven, heb er koppijn van.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef itsme het volgende:
Wow wat een nacht. Misschien had ik beter niet de cossen kunnen lezen want maak me alleen maar boos. Stom van gerard dat hij zich los heeft gemaakt. En is Joanna nu het arme slachtoffer in het huis?
Flip en Aafke hebben ene bloed hekel aan gerard dus die 2 zullen wel voor haar opkomen. en de rest? goedemorgen
Ik ook. doodmoequote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben tot 5 uur gebleven, heb er koppijn van.
Inderdaad, hoe slecht kun je zijn, mooie reklame voor jezelf en je familiequote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef TimeJumper het volgende:
De vraag is ook waarom vond Joanne dit zo belangrijk nieuws, dat Gerard op Aafke wilde drukken om dit gelijk rond te bazuinen.
Er was al genoeg heibel zoals ze zelf zei, dus ze vond het niet goed dat Gerard begon over op wie hij zou drukken.
Dat kan natuurlijk, maar om dat gelijk naar de groep te communiceren dat is gewoon iemand zwart willen maken, zodat hij lekker door de groep afgemaakt kan worden.
Wat ze niet verwachtte is dat Gerard dat helemaal niet pikt en desnoods dus zichzelf loskoppelt.
En dat had mevrouwtje niet ingegecalculeerd
Later toen ze los waren deed ze in de slaapkamer haar verhaal, ze wilde het fakking zweren op kanker
Toen gilde iedereen neeee zeg niet dat woord kankerrrrr
En toen drong het nog niet door aan haar ene hersencel, dus toen zei ze nog 3 keer nou echt waar hoor, ik vertel de waarheid en ik wil het zweren op fakking kanker![]()
Gedeelde smart...quote:
Welke ene hersencel?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef TimeJumper het volgende:
De vraag is ook waarom vond Joanne dit zo belangrijk nieuws, dat Gerard op Aafke wilde drukken om dit gelijk rond te bazuinen.
Er was al genoeg heibel zoals ze zelf zei, dus ze vond het niet goed dat Gerard begon over op wie hij zou drukken.
Dat kan natuurlijk, maar om dat gelijk naar de groep te communiceren dat is gewoon iemand zwart willen maken, zodat hij lekker door de groep afgemaakt kan worden.
Wat ze niet verwachtte is dat Gerard dat helemaal niet pikt en desnoods dus zichzelf loskoppelt.
En dat had mevrouwtje niet ingegecalculeerd
Later toen ze los waren deed ze in de slaapkamer haar verhaal, ze wilde het fakking zweren op kanker
Toen gilde iedereen neeee zeg niet dat woord kankerrrrr
En toen drong het nog niet door aan haar ene hersencel, dus toen zei ze nog 3 keer nou echt waar hoor, ik vertel de waarheid en ik wil het zweren op fakking kanker![]()
Tja. zoals het vanacht al op meerdere mannieren gezegd is. Dat is jou eigen keus, niemand die je verplicht dat te doenquote:
Ja, en toch zuigt het..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut programma is het eigenlijk ook hé
quote:
En toch blijven we kijken eh.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut programma is het eigenlijk ook hé
Gekken.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben tot 5 uur gebleven, heb er koppijn van.
en terecht lijkt me. Is nu niet iets om te pas en te onpas te gebruiken. Er zijn nml mensen die hier wel letterlijk met deze ziekte geconfronteerd zijn of dierbare hieraan hebben verloren. De meeste van je opmerkingen respecteer ik en kan ik zelfs nog om lachen. Deze hoort daar duidelijk niet bijquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wat een nacht![]()
![]()
Hulde aan Gerard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt nu wel weer meequote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Gekken.![]()
En is het hele huis nu tegen Gerard?
Nee idd, had het niet willen missenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja. zoals het vanacht al op meerdere mannieren gezegd is. Dat is jou eigen keus, niemand die je verplicht dat te doen
Denk je dit, of heb je YB met geluid?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef hierb100 het volgende:
gerard moet koffer binnen 15 inpakken. waarom halen ze zo iemand uit het spel? of zou hij in het kamertje moeten overnachten
Duzzzz, elke dag draaaaankquote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
Eigenlijk kan je wel zeggen dat dit programma loopt op alcohol.
Zonder alcohol is er geen kankerfuck aan zal ik maar zeggen
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef hierb100 het volgende:
gerard moet koffer binnen 15 inpakken. waarom halen ze zo iemand uit het spel? of zou hij in het kamertje moeten overnachten
Laura valt voor mij nu ook af.....................quote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht lijkt me. Is nu niet iets om te pas en te onpas te gebruiken. Er zijn nml mensen die hier wel letterlijk met deze ziekte geconfronteerd zijn of dierbare hieraan hebben verloren. De meeste van je opmerkingen respecteer ik en kan ik zelfs nog om lachen. Deze hoort daar duidelijk niet bij![]()
Goede morgen trouwens
HAHAHAquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben blij dat ik deze SL niet mis.......
Heb ik al veel geknipper gemist?
Vind dat Laura juist sterk was. en dat ze brak, door dat woord, kan ik persoonlijk wel begrijpen. DAT was de druppelquote:Op zondag 20 maart 2011 11:57 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Laura valt voor mij nu ook af.....................
Tja.....kijk nu al minuten naar de SLquote:
We zijn pas net begonnen, en ik denk nog lang niet klaar..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben blij dat ik deze SL niet mis.......
Heb ik al veel geknipper gemist?
Ja ga ik ff bijslapenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen, en ik denk nog lang niet klaar..
En waarom niet??quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef hypos het volgende:
Om
[..]
Om Jo te testen in hoeverre zij te vertrouwen is......misschien
Nou nu schiet je wat door hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht lijkt me. Is nu niet iets om te pas en te onpas te gebruiken. Er zijn nml mensen die hier wel letterlijk met deze ziekte geconfronteerd zijn of dierbare hieraan hebben verloren. De meeste van je opmerkingen respecteer ik en kan ik zelfs nog om lachen. Deze hoort daar duidelijk niet bij![]()
Goede morgen trouwens
Kijk eens aanquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen, en ik denk nog lang niet klaar..
De ene kan dat wel, en de andere niet. Daar moet je dan maar begrip voor hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou nu schiet je wat door hoor.
Als je het woord kanker daar nou niet van kan loskoppelen, ikzelf heb ook mensen die zeerrrr dicht bij mij stonden verloren aan kanker.
Maar ik kan gerust het woord kanker gebruiken zonder dat ik daarvoor de komende uren in janken uitbarst
Servio gaat eruitquote:
Laat ik datzelfde woord al verschillende keren voorbij hebben horen komen daarbinnen....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De ene kan dat wel, en de andere niet. Daar moet je dan maar begrip voor hebben
Shiiit, en ik kan NIETS zienquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
haha die gerard, hij weigert zijn koffers te pakken. maar waarom hij nu met glazen smijt door het huis snap ik niet echt...
Ik denk ook niet dat het alleen door dat ene woord kwam, maar een opeenstapeling van van alles op dat moment en dat dat woord net die bekende druppel was.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou nu schiet je wat door hoor.
Als je het woord kanker daar nou niet van kan loskoppelen, ikzelf heb ook mensen die zeerrrr dicht bij mij stonden verloren aan kanker.
Maar ik kan gerust het woord kanker gebruiken zonder dat ik daarvoor de komende uren in janken uitbarst
Neem je medicijnen eens in. Het gaat niet goedquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
haha die gerard, hij weigert zijn koffers te pakken. maar waarom hij nu met glazen smijt door het huis snap ik niet echt...
ja hij moet ff zijn frustratie kwijt, ach gerard is een bikkel, maar zag je Jonna niet snikkend naar de slaapkamer hollen en om haar hondje roepenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
Hij gaat een beetje Huubneigingen krijgen?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
Dat denk ik ook niet.quote:
Ja al die cossen lezen zou niet te doen zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Dank overigens voor al jouw (en andere) updates in de streamverslagen! Ik ben weer helemaal bij!
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Na een lange beproeving mogen de bewoners hun handboeien afdoen. #sstnl
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
jammer, begon net leuk te worden
Mooie reclame voor dat botox bedrijf,lekker opgevoed die Jo,is moeder ook zo0n Tokkie.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe slecht kun je zijn, mooie reklame voor jezelf en je familie
lief dank je welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Dank overigens voor al jouw (en andere) updates in de streamverslagen! Ik ben weer helemaal bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |