Dat hij geen kerel is maar zo vals als een wijf toonde hij van de week al bij het gesprek met Monique..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik had trouwens echt niet verwacht dat Flip zo snel zou gaan janken, vond hem eigenlijk de enige kerel in het huis. Niet dus.
ach welnee, vind ik overdrevenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Philip jankte oprecht voor andere personen, overdreven...maar wel echte emotie. En dat van Laura was ook echt. Je moet je voorstellen dat 2 zware dagen + alcohol wel iets anders teweeg brengt dan de meeste mensen gewend zijn. Dus extra overdreven emoties.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
haha Karim over Laura gisteren met dansen..
Ik vond jou de mooiste en de beste
Zo snel? Twee dagen bijna marteling om aan iemand vast te zitten+alcohol+andere mensen overstuur+frustraties+ruzies.....hij mag best janken. Ik snap alleen niet waarom hij ging janken om andere mensen. Die mensen konden hun boeien afdoen als ze wilden. Doen ze dat niet, dan willen ze dus liever vastzitten dan die sanctie krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:34 schreef Caland het volgende:
Ik had trouwens echt niet verwacht dat Flip zo snel zou gaan janken, vond hem eigenlijk de enige kerel in het huis. Niet dus.
Hij heeft in ieder geval meer lef dan de rest!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan vertrekt de in mijn ogen interessantste persoon uit het huis....
Dat was een ander soort spel, daar hoefde je elkaar niet aardig te vinden. Hier wel, ze moeten elkaars geheimen raden en daarvoor moet je elkaar wel leren kennen...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef Darklight het volgende:
De enige die echt ooit het spel heeft gespeeld in een RLS is Jaap
Die heeft dan ook terecht gewonnen
Ja zware dagen. Denk je dat 48u aan iemand vastzitten niet zwaar is?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
ach welnee, vind ik overdreven
Zware dagen? hahahahaha ze liggen hele dagen![]()
Enne Laura drinkt geeneens
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
en Hulde GROTE hulde aan Karim gisteren, die heel rustig tegen flip uitlegde dat hij nu wel zo kan janken maar dta het toch simpel is.
Als mensen los willen dan kunnen ze los, ze moeten dan alleen de sanctie willen nemen.
Hijzelf Karim heeft de dikke vinger aan de stem gegeven toen hij zijn geheim niet wilde zeggen. En dat zouden meer mensen moeten doen, de dikke vinger aan de stem gevenzei hij.
En toen op zijn Karims, dat is toch raar dat mensen dat niet durven, zich durven losmaken als het echt tegen hun normen en waarden ingaat (zoals Monique meedeelde in dat gesprek)
Maar Flip bleef maar dooremmeren, och arme hij vond het zo erggggg van Joanne en Monique dat die los wildeeeeeeeee, snotter snotter snotter en dat moest toch niet kunnen
HIj wilde los om ze een voobeeld te gevennnnnn, jank jank![]()
Nou zei Karim doe het dan, maar dat deed scheitFlip niet, omdat het gewoon een ZAK is.
Dat dacht ik met Stervio ook....die zit er na 2x nog steedsquote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef kreta2010 het volgende:
Gerard sturen ze NOOIT weg, de beste speler!!!
Dan is het spel voorbij!!
Hij heeft nog geen enkele keer warm gezetenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:32 schreef Darklight het volgende:
Gerard die het spel speelt?
Toen ik nog keek speelde hij helemaal niet het spel, met zn amateur psychologie
Hij heeft ook nog geen enkel geheim geraden
Toen had ik nog een hekel aan hem, maar eigenlijk was het best grappig.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef Darklight het volgende:
'kijk me in de ogen, jaja je liegt, want je kijkt nu links schuin omhoog'
Willem was inderdaad de allereerste Bekstecker...quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef Ireth het volgende:
En dan te bedenken dat jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden half NL op zijn kop stond omdat Willem Ruud nomineerde... en hier kijkt nagenoeg geen hond naar en wordt het alleen hier besproken
Kortom: Wie is er tot 2 keer toe niet weggestuurd?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat dacht ik met Stervio ook....die zit er na 2x nog steeds
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:33 schreef TimeJumper het volgende:
en Hulde GROTE hulde aan Karim gisteren, die heel rustig tegen flip uitlegde dat hij nu wel zo kan janken maar dta het toch simpel is.
Als mensen los willen dan kunnen ze los, ze moeten dan alleen de sanctie willen nemen.
Hijzelf Karim heeft de dikke vinger aan de stem gegeven toen hij zijn geheim niet wilde zeggen. En dat zouden meer mensen moeten doen, de dikke vinger aan de stem gevenzei hij.
En toen op zijn Karims, dat is toch raar dat mensen dat niet durven, zich durven losmaken als het echt tegen hun normen en waarden ingaat (zoals Monique meedeelde in dat gesprek)
Maar Flip bleef maar dooremmeren, och arme hij vond het zo erggggg van Joanne en Monique dat die los wildeeeeeeeee, snotter snotter snotter en dat moest toch niet kunnen
HIj wilde los om ze een voobeeld te gevennnnnn, jank jank![]()
Nou zei Karim doe het dan, maar dat deed scheitFlip niet, omdat het gewoon een ZAK is.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna wil alles goed praten, maar Gerard is er klaar mee
Ja, die gaat toch naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Joanna is gewoon bang dat haar Mams boos zal worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
Ja zeg, tuurlijk is dat zwaar maar niet onoverkomelijk toch.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja zware dagen. Denk je dat 48u aan iemand vastzitten niet zwaar is?
Helemaal als je die persoon niet voor het uitkiezen hebt.
Idd, !!!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
Gerard is ook lekker recht voor z'n raap, hou ik wel van.
Zal het familie zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:42 schreef Tamaartje het volgende:
Mo vond het heel mooi om Philip zo te zien gisteravond (huilen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |