Nee, de Geer-fans. Gerard gaat never nooit niet uit zichzelf naar huis.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef ariehaan het volgende:
[..]
En wie heeft dan die roze bril op? Joanna-fans toch?
geer was de enige nog die niet doorsloeg hoor.....als je niet vastgeketend wil zitten dan moet je je zelf los maken en dat deed ie, niks mis meequote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef ZaZoe het volgende:
Hoop dat ze het in de uitzending eerlijk en goed in elkaar monteren, dan zie je dat Geer alles gewoon aan zich zelf te wijten heeft. Bij hem sloegen de stoppen door.
Dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
En...ze kregen vragen over de bewoners, vergeet dat niet, dus Gerard dacht dat Jo dat zou vertellen, maar ja ik zie het misschien te roze. Ik vind Jo een echt stinkrat
Ik kan niks vergeten want ik was er niet live bij, ik lag in mijn nestquote:Op zondag 20 maart 2011 11:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
En...ze kregen vragen over de bewoners, vergeet dat niet, dus Gerard dacht dat Jo dat zou vertellen, maar ja ik zie het misschien te roze. Ik vind Jo een echt stinkrat
Idd dit verbaasd mij ook van Gerard. Hij van alle mensen weet dat het spel soms vals kan zijn, dan info wordt doorgeluld. Hij had schijnbaar een pact met Joanna, maar dan nog. Ik denk dat de alcohol het allemaal wat erger maakte dan het was.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:24 schreef flugeltje het volgende:
Als ik het zo eens lees heeft Gerard zich echt laten gaan, maar ik denk dat Joanna daar zeker wel een hand in heeft gehad... Iemand laat zichzelf niet zomaar gaan natuurlijk. Behalve Servio dan
Wel ongeveer....dat heeft Joan verteld.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
Niemand van ons weet 100% zeker wat er in de KvdW besproken is..
Dus
Dat hoeft de waarheid ook niet te zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel ongeveer....dat heeft Joan verteld.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:25 schreef knagsje het volgende:
[..]
geer was de enige nog die niet doorsloeg hoor.....als je niet vastgeketend wil zitten dan moet je je zelf los maken en dat deed ie, niks mis mee
Getuige Gerards reactie....denk ik dat het wel klopte.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:26 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dat hoeft de waarheid ook niet te zijn
De stem had tegen joanna gezegd dat het in dit geval (vanwege de al oplopende ruzie) een uitzondering op die regel gemaakt mocht wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan niks vergeten want ik was er niet live bij, ik lag in mijn nestGa af op wat ik hier lees
(maar dan nog, als er in de KvdW gesproken is over een mogelijk geheim dan pleur je dat niet a la minute de ruimte in... ongeacht wat er is besproken en door wie. Maar das mijn persoonlijke mening
)
niet door Jo hoor, hij kiest gewoon zelf en heel rustig. Hij is relaxed ....quote:Op zondag 20 maart 2011 11:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij ieder ander zou ik denken, waar maak je je druk om, maar dit is Geer () en het spel is de enige reden dat hij daar zit. Dat werd hem nu ontnomen door Joanna.
En dát is de juiste mening. Daarom ging Gerard uit zijn plaat en maakte de boei los, overigens ook omdat Joanne door ging en niet naar bed wou, terwijl ze een scene heeft gebouwd dat ze los wouquote:Op zondag 20 maart 2011 11:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan niks vergeten want ik was er niet live bij, ik lag in mijn nestGa af op wat ik hier lees
(maar dan nog, als er in de KvdW gesproken is over een mogelijk geheim dan pleur je dat niet a la minute de ruimte in... ongeacht wat er is besproken en door wie. Maar das mijn persoonlijke mening
)
+10quote:Op zondag 20 maart 2011 11:28 schreef TimeJumper het volgende:
Het escaleerde volgens mij toen die janksmoel Flip steeds maar zat te mekkeren over dat sommige mensen het zooooo moeilijk hadden en los wilden. Hij deed daar zijn zegje over.
Op een gegeven moment wilde hij weg van de discussie omdat Flip maar dom bleef dooremmeren, toen hield Joanna de boel weer op.
Toen begon hij te zeggen, als je nu niet mee naar bed ga dan koppelen we ons los.
Flip is een JANKSMOEL![]()
en maarjanken en janken maar zich niet lost durft te maken omdath ij bang is voor de sanctie
Philip jankte oprecht voor andere personen, overdreven...maar wel echte emotie. En dat van Laura was ook echt. Je moet je voorstellen dat 2 zware dagen + alcohol wel iets anders teweeg brengt dan de meeste mensen gewend zijn. Dus extra overdreven emoties.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wat een nacht![]()
![]()
Hulde aan Gerard![]()
die verlost is van die RAT
![]()
![]()
![]()
Wie afgedaan heeft was Laura, die was eerst een paar punten gestegen maar flipte en jankte gisteren helemaal om het woord "kanker" (en dat zonder drank)![]()
![]()
![]()
Flip die zat te janken omdat hij het zoooooooo erg vond voor sommige personen in het huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |