Die gaan na vannacht omhoog hahaquote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Flashbox het volgende:
En maar raar blijven vinden dat de kijkcijfers tegen blijven vallen.
Ik ben tot 5 uur gebleven, heb er koppijn van.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef itsme het volgende:
Wow wat een nacht. Misschien had ik beter niet de cossen kunnen lezen want maak me alleen maar boos. Stom van gerard dat hij zich los heeft gemaakt. En is Joanna nu het arme slachtoffer in het huis?
Flip en Aafke hebben ene bloed hekel aan gerard dus die 2 zullen wel voor haar opkomen. en de rest? goedemorgen
Ik ook. doodmoequote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben tot 5 uur gebleven, heb er koppijn van.
Inderdaad, hoe slecht kun je zijn, mooie reklame voor jezelf en je familiequote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef TimeJumper het volgende:
De vraag is ook waarom vond Joanne dit zo belangrijk nieuws, dat Gerard op Aafke wilde drukken om dit gelijk rond te bazuinen.
Er was al genoeg heibel zoals ze zelf zei, dus ze vond het niet goed dat Gerard begon over op wie hij zou drukken.
Dat kan natuurlijk, maar om dat gelijk naar de groep te communiceren dat is gewoon iemand zwart willen maken, zodat hij lekker door de groep afgemaakt kan worden.
Wat ze niet verwachtte is dat Gerard dat helemaal niet pikt en desnoods dus zichzelf loskoppelt.
En dat had mevrouwtje niet ingegecalculeerd
Later toen ze los waren deed ze in de slaapkamer haar verhaal, ze wilde het fakking zweren op kanker
Toen gilde iedereen neeee zeg niet dat woord kankerrrrr
En toen drong het nog niet door aan haar ene hersencel, dus toen zei ze nog 3 keer nou echt waar hoor, ik vertel de waarheid en ik wil het zweren op fakking kanker![]()
Gedeelde smart...quote:
Welke ene hersencel?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef TimeJumper het volgende:
De vraag is ook waarom vond Joanne dit zo belangrijk nieuws, dat Gerard op Aafke wilde drukken om dit gelijk rond te bazuinen.
Er was al genoeg heibel zoals ze zelf zei, dus ze vond het niet goed dat Gerard begon over op wie hij zou drukken.
Dat kan natuurlijk, maar om dat gelijk naar de groep te communiceren dat is gewoon iemand zwart willen maken, zodat hij lekker door de groep afgemaakt kan worden.
Wat ze niet verwachtte is dat Gerard dat helemaal niet pikt en desnoods dus zichzelf loskoppelt.
En dat had mevrouwtje niet ingegecalculeerd
Later toen ze los waren deed ze in de slaapkamer haar verhaal, ze wilde het fakking zweren op kanker
Toen gilde iedereen neeee zeg niet dat woord kankerrrrr
En toen drong het nog niet door aan haar ene hersencel, dus toen zei ze nog 3 keer nou echt waar hoor, ik vertel de waarheid en ik wil het zweren op fakking kanker![]()
Tja. zoals het vanacht al op meerdere mannieren gezegd is. Dat is jou eigen keus, niemand die je verplicht dat te doenquote:
Ja, en toch zuigt het..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut programma is het eigenlijk ook hé
quote:
En toch blijven we kijken eh.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:54 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een kut programma is het eigenlijk ook hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |