Gekken.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben tot 5 uur gebleven, heb er koppijn van.
en terecht lijkt me. Is nu niet iets om te pas en te onpas te gebruiken. Er zijn nml mensen die hier wel letterlijk met deze ziekte geconfronteerd zijn of dierbare hieraan hebben verloren. De meeste van je opmerkingen respecteer ik en kan ik zelfs nog om lachen. Deze hoort daar duidelijk niet bijquote:Op zondag 20 maart 2011 11:18 schreef TimeJumper het volgende:
Damn wat een nacht![]()
![]()
Hulde aan Gerard![]()
die verlost is van die RAT
![]()
![]()
![]()
Wie afgedaan heeft was Laura, die was eerst een paar punten gestegen maar flipte en jankte gisteren helemaal om het woord "kanker" (en dat zonder drank)![]()
![]()
![]()
Flip die zat te janken omdat hij het zoooooooo erg vond voor sommige personen in het huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valt nu wel weer meequote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Gekken.![]()
En is het hele huis nu tegen Gerard?
Nee idd, had het niet willen missenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Tja. zoals het vanacht al op meerdere mannieren gezegd is. Dat is jou eigen keus, niemand die je verplicht dat te doen
Denk je dit, of heb je YB met geluid?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef hierb100 het volgende:
gerard moet koffer binnen 15 inpakken. waarom halen ze zo iemand uit het spel? of zou hij in het kamertje moeten overnachten
Duzzzz, elke dag draaaaankquote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef TimeJumper het volgende:
Eigenlijk kan je wel zeggen dat dit programma loopt op alcohol.
Zonder alcohol is er geen kankerfuck aan zal ik maar zeggen
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:55 schreef hierb100 het volgende:
gerard moet koffer binnen 15 inpakken. waarom halen ze zo iemand uit het spel? of zou hij in het kamertje moeten overnachten
Laura valt voor mij nu ook af.....................quote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht lijkt me. Is nu niet iets om te pas en te onpas te gebruiken. Er zijn nml mensen die hier wel letterlijk met deze ziekte geconfronteerd zijn of dierbare hieraan hebben verloren. De meeste van je opmerkingen respecteer ik en kan ik zelfs nog om lachen. Deze hoort daar duidelijk niet bij![]()
Goede morgen trouwens
HAHAHAquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben blij dat ik deze SL niet mis.......
Heb ik al veel geknipper gemist?
Vind dat Laura juist sterk was. en dat ze brak, door dat woord, kan ik persoonlijk wel begrijpen. DAT was de druppelquote:Op zondag 20 maart 2011 11:57 schreef kreta2010 het volgende:
[..]
Laura valt voor mij nu ook af.....................
Tja.....kijk nu al minuten naar de SLquote:
We zijn pas net begonnen, en ik denk nog lang niet klaar..quote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben blij dat ik deze SL niet mis.......
Heb ik al veel geknipper gemist?
Ja ga ik ff bijslapenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen, en ik denk nog lang niet klaar..
En waarom niet??quote:Op zondag 20 maart 2011 11:48 schreef hypos het volgende:
Om
[..]
Om Jo te testen in hoeverre zij te vertrouwen is......misschien
Nou nu schiet je wat door hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
en terecht lijkt me. Is nu niet iets om te pas en te onpas te gebruiken. Er zijn nml mensen die hier wel letterlijk met deze ziekte geconfronteerd zijn of dierbare hieraan hebben verloren. De meeste van je opmerkingen respecteer ik en kan ik zelfs nog om lachen. Deze hoort daar duidelijk niet bij![]()
Goede morgen trouwens
Kijk eens aanquote:Op zondag 20 maart 2011 11:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zijn pas net begonnen, en ik denk nog lang niet klaar..
De ene kan dat wel, en de andere niet. Daar moet je dan maar begrip voor hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou nu schiet je wat door hoor.
Als je het woord kanker daar nou niet van kan loskoppelen, ikzelf heb ook mensen die zeerrrr dicht bij mij stonden verloren aan kanker.
Maar ik kan gerust het woord kanker gebruiken zonder dat ik daarvoor de komende uren in janken uitbarst
Servio gaat eruitquote:
Laat ik datzelfde woord al verschillende keren voorbij hebben horen komen daarbinnen....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De ene kan dat wel, en de andere niet. Daar moet je dan maar begrip voor hebben
Shiiit, en ik kan NIETS zienquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
haha die gerard, hij weigert zijn koffers te pakken. maar waarom hij nu met glazen smijt door het huis snap ik niet echt...
Ik denk ook niet dat het alleen door dat ene woord kwam, maar een opeenstapeling van van alles op dat moment en dat dat woord net die bekende druppel was.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou nu schiet je wat door hoor.
Als je het woord kanker daar nou niet van kan loskoppelen, ikzelf heb ook mensen die zeerrrr dicht bij mij stonden verloren aan kanker.
Maar ik kan gerust het woord kanker gebruiken zonder dat ik daarvoor de komende uren in janken uitbarst
Neem je medicijnen eens in. Het gaat niet goedquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
haha die gerard, hij weigert zijn koffers te pakken. maar waarom hij nu met glazen smijt door het huis snap ik niet echt...
ja hij moet ff zijn frustratie kwijt, ach gerard is een bikkel, maar zag je Jonna niet snikkend naar de slaapkamer hollen en om haar hondje roepenquote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
Hij gaat een beetje Huubneigingen krijgen?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:00 schreef hierb100 het volgende:
Dat denk ik ook niet.quote:
Ja al die cossen lezen zou niet te doen zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Dank overigens voor al jouw (en andere) updates in de streamverslagen! Ik ben weer helemaal bij!
Ja inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef afca_oc het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Na een lange beproeving mogen de bewoners hun handboeien afdoen. #sstnl
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
jammer, begon net leuk te worden
Mooie reclame voor dat botox bedrijf,lekker opgevoed die Jo,is moeder ook zo0n Tokkie.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe slecht kun je zijn, mooie reklame voor jezelf en je familie
lief dank je welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:02 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet.
Dank overigens voor al jouw (en andere) updates in de streamverslagen! Ik ben weer helemaal bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |