Ik denk dat ze over een half uur allemaal liggen te pitten in de tuin of gewoon in bed..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef bollokus het volgende:
wel een voordeel, vanavond liggen ze allemaal vroeg naar bed! kuan ik ook weer slapen!
"En waar denk je dat Guido op is afgerekend door het publiek"quote:
wat heeft gerard gedaan dan ??????quote:Op zondag 20 maart 2011 12:26 schreef D. het volgende:
Gerard heeft een nominatie gekregen? En Jo dan?
Zich los gemaakt van Jo..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat heeft gerard gedaan dan ??????
de boeien af en niet meer om.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Als ze in de uitzending Philip zijn gedrag tegen Mo hadden laten zien dan had hij als de kijker zou beslissen allang met zijn koffers in den haag gezeten. Maar ja de lieverdjes worden goed op tv neergezet.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef Urb het volgende:
Haha Flip denkt dat Gerard naar huis gaat door zijn gedrag, wat een hypocriet ventje is het ook echt eh. Denkt ook nog dat ie heel populair is.
dat dus!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Hebben ze het over gehad, maar Laura wilde niet.
Trouwens, op mij kwam het de hele avond/nacht over alsof Joanna niet meer vast wilde blijven zitten. Ze kankerde op Gerard, bleef heel lastig doen, roepen dat ze naar huis wilde, net zolang tot Gerard het beu was. Gerard heeft toen uiteindelijk zich los laten maken.
Misselijk spelletje van Joanna, maar goed, ze is wel zichzelf, denk ik.
zonder het sleuteltje te gebruiken hequote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Als ze in de uitzending Philip zijn gedrag tegen Mo hadden laten zien dan had hij als de kijker zou beslissen allang met zijn koffers in den haag gezeten. Maar ja de lieverdjes worden goed op tv neergezet.
laat servio enflipje daar met hem staan.... van mij mag flipje naar huisquote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Gerard gaat niet naar huis donderdag zegt ie lachend, ach Gerard zorgt nog voor veel leuke stream uurtjes![]()
Dat is meer dan Gerard heeft gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Sjalalamantha het volgende:
Flipje voelt zich een held omdat hij een geheimpje heeft geraden en bijna die van Sharon heeft. Oi oi oi.
Zou 'ie een extraatje voor moeten krijgen! Heldhaftige daad in deze fakking zware tijd!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zonder het sleuteltje te gebruiken he
JAh vanmorgen, na een hele nacht niet geslapen te hebben omdat Karim op zijn verkeerde zij lag, vroeg Karim wat wil je doen als we niet los mogen, toen zijn Laura, ik heb het je gisteren al 500 keer proberen te vertellen: Ik ga niet los! Top!!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus!!
en laura was zeer standvastig, top
Ik heb gisteren echt blauw gelegen met dat dansen. Jo pissig en Gerard werd steeds meliger.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef Toverheks het volgende:
hahaha Gerard gaat niet naar huis donderdag zegt ie lachend, ach Gerard zorgt nog voor veel leuke stream uurtjes![]()
Gerard blijft, ga na wie voor leuke streams zorgt en wie popu is want anders zakken de kijkcijfers helemaal kijken alleen wij nogquote:Op zondag 20 maart 2011 12:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat servio enflipje daar met hem staan.... van mij mag flipje naar huis
Laura is bij mij in punten gestegen, inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus!!
en laura was zeer standvastig, top
Hij zij volgens mij wel krijg kanker..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef bambino82 het volgende:
laura reageerde ook erg overdreven. Servio gebruikte al dan niet verkeerd gewoon het woord kanker als scheldwoord. Dat had natuurlijk niets te maken met die ziekte. Als ze daar niet doorheen kan prikken is dat haar probleem.
En goed dat Joanna eens een keer de les gelezen word, al had gerard wellicht een beter irritatiepunt kunnen uitkiezen...
vind ik ook, geef Joanna haar kluis maar aan gerardquote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zou 'ie een extraatje voor moeten krijgen! Heldhaftige daad in deze fakking zware tijd!
Dat heeft ze ook duidelijk aangegeven, dat dat haar ding is..quote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef bambino82 het volgende:
laura reageerde ook erg overdreven. Servio gebruikte al dan niet verkeerd gewoon het woord kanker als scheldwoord. Dat had natuurlijk niets te maken met die ziekte. Als ze daar niet doorheen kan prikken is dat haar probleem.En goed dat Joanna eens een keer de les gelezen word, al had gerard wellicht een beter irritatiepunt kunnen uitkiezen...
Gerard is de grootste rat,een hele gladde jongen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerard het spel spelenNooit iets geraden, zelfs niet warm gezeten?
![]()
Hij moet het enkel hebben van zijn amateur psychologie.
waarschijnlijk welquote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wat denken ze nou? Nu Gerard genomineerd is dat ik wel ga SMSen?
Klopt, en dat maakt 'm veruit de beste en interessantste speler.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef hypos het volgende:
[..]
Gerard is de grootste rat,een hele gladde jongen.
Ideaal toch.. Dan hebben weer tranen en slijmen. Wie denken jullie dan met Geer als het mannen zijn? Ik hoop:quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jammer dat de overige bewoners bevoordeeld worden. Van de overige kunnen nu immers nog maar twee bewoners op de bank komen in plaats van de gebruikelijk drie.
quote:Op zondag 20 maart 2011 12:30 schreef HiDiHo het volgende:
Wat denken ze nou? Nu Gerard genomineerd is dat ik wel ga SMSen?
Niet zo zeer speler, maar wel de leukste deelnemer om deze bullshit te volgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef bazb het volgende:
[..]
Klopt, en dat maakt 'm veruit de beste en interessantste speler.
Dan gaan we zien of het weer te voorspellen is, en weten we meteen of ze nou wel of geen waarde hebben gehecht aan onze voorspelling van donderdagavond....quote:Op zondag 20 maart 2011 12:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gerard blijft, ga na wie voor leuke streams zorgt en wie popu is want anders zakken de kijkcijfers helemaal kijken alleen wij nog![]()
Gerard blijft ze lezen hier ook mee en op andere forums he
volgens mij bedoelt ie dat joanna 3 stemmen krijgt , van hemzelf, alex en karimquote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef bazb het volgende:
[..]
Ook waar.quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef bazb het volgende:
[..]
Wat dacht jij iets meer als een week geleden? Ik maak maar eens een nieuw account en ga eens de popi gast bashen zodat die FOKkers over de rooie gaan tegen je? Not gonna happen, m8...quote:Op zondag 20 maart 2011 12:31 schreef hypos het volgende:
[..]
Gerard is de grootste rat,een hele gladde jongen.
Ik denk het wel hoor!quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef delfse het volgende:
[..]
Vannacht was het zo te lezen niet saai maar wat schiet een progamma wat al zo slecht bekeken wordt. Het was een grote bende en heel veel alcohol en ruzie ik denk niet dat dit kijkcijfers trekt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |