Na zijn uitbarstig van vanacht kan ik me voorstellen dat hij nu even uitgekotst is....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef SwitcheR het volgende:
Heb Servio vandaag nog niet gezien, is die er uit of zo?
Ruzie geweest....whats happened?
lees ff de streamverslagenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef SwitcheR het volgende:
dat las ik net ook al op twitter. Zum Kotzen!quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
En weer een posi videootje van Ser![]()
Sorry
20 maart om 12.14
Servio biedt excuses aan voor zijn taalgebruik.
Servio wil zijn excuses aan bieden. Sorry dat ik scheld, ik gebruik zulke woorden als ik dronken ben. Het is niet netjes, maar zo ben ik nou eenmaal geboren.
Dat denk ik ook die kan ook heel goed met de stem opschieten.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je Servio er met een snijbrander nog niet uitkrijgt. Zeker na donderdag.
Hij is zo geboren, dus iedereen moet zijn pisnichterij voor lief nemen......quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry
20 maart om 12.14
Servio wil zijn excuses aan bieden. Sorry dat ik scheld, ik gebruik zulke woorden als ik dronken ben. Het is niet netjes, maar zo ben ik nou eenmaal geboren.
Servio ligt op zijn bed, oververmoeid van vannacht en last van zijn kater of moet ik poes zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef SwitcheR het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Servio ligt op zijn bed, oververmoeid van vannacht en last van zijn kater of moet ik poes zeggen.
Ik heb leren praten.. knap dat een ander dat meteen al bij geboorte kan.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is zo geboren, dus iedereen moet zijn pisnichterij voor lief nemen......
Sure...
Als je het filmpje bekijkt zie ik hem toch echt niet positiefer..quote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef sjampoeh het volgende:
Sorry
20 maart om 12.14
Nee kater want hij houdt niet van poezen.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Servio ligt op zijn bed, oververmoeid van vannacht en last van zijn kater of moet ik poes zeggen.
Ik heb niets tegen mensen die hetzelfde geslacht verkiezen. Maar dit soort nichten weer mn irritatiefactor altijd tot ongekende hoogtes te brengen. Ik had het ook met DGK Erik...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij is zo geboren, dus iedereen moet zijn pisnichterij voor lief nemen......
Sure...
tuurlijk, zolang het niet tegen haar is, is het okéquote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
joanna: servio was zwaar bezopen dus hij mocht wel kanker zeggen, maar dat gerard rat zegt is onvergefelijk
quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Overigens, woorden als 'kanker en tyfuslijer' gebruiken is een keuze. Misschien stoer in je vriendenclubbie, maar niet bij mij.
Het is niet zijn homosexualiteit die mij dwarszit.....quote:Op zondag 20 maart 2011 13:05 schreef bazb het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen mensen die hetzelfde geslacht verkiezen. Maar dit soort nichten weer mn irritatiefactor altijd tot ongekende hoogtes te brengen. Ik had het ook met DGK Erik...
meten met twee maten om jezelf de hemel in prijzen is laag bij de gronds.quote:Op zondag 20 maart 2011 13:06 schreef sjampoeh het volgende:
joanna: servio was zwaar bezopen dus hij mocht wel kanker zeggen, maar dat gerard rat zegt is onvergefelijk
lau laat zich zelf nu zienquote:Op zondag 20 maart 2011 13:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura staat volledig achter Joanna..
Servioquote:Op zondag 20 maart 2011 13:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Wie heeft gezegd dat Monique gemeen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |