Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ken de film nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0838247/
Sweet dreams Priemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nieuw topic !![]()
Tijd om naar bed te gaan. Truste mensjes
Lijkt me niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze was wel spannend
http://www.imdb.com/title/tt0479997/
Ja, houden zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kende ik nog niet... maar dat is positief, begrijp ik dus!
Kwam totaal niet van de grond. Ondanks de bekende namenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken de film niet
Vind Liam Neeson altijd een heel toffe acteur
Jammer dat deze film dan dus tegenvalt
Balen is dat. Zou het mede kunnen komen omdat de verwachting hoger is bij zulke namenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kwam totaal niet van de grond. Ondanks de bekende namen
Nope, ik heb niets hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier het boekenweekgeschenk al, trouwens? Het gaat over koffie!
nope..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Neuh, het is gewoon echt een slechte film. Met of zonder bekende namenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen is dat. Zou het mede kunnen komen omdat de verwachting hoger is bij zulke namen
Ja, t/m de 26equote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
nog een week te krijgen toch??
Ja, ik woensdag meteen boeken gekocht. Had toch de tijd en had wat geld gekregen voor mijn verjaardag dus...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Die heb ik wel gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Morgen staat deze nog op het programma. Na het zien van de imdb-site heb ik nu al spijt
Ik heb geen boekenaanschaf op de planning staan voorlopigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, we gaan ons vast wel vermakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien
Wel aardig maar niet fantastisch
Mark Wahlberg heeft in betere films gespeeld
Ik hoop het ook voor je. Het is een beetje vreemde filmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan ons vast wel vermaken
Hoop ik![]()
Toch wat bekendere namen. Geen Hollywood-grootheden. Maar Wahlberg en Carter hebben toch een paar leuke rollen gehad. Roth was toch een van de mensen uit Reservoir DOgsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Morgen staat deze nog op het programma. Na het zien van de imdb-site heb ik nu al spijt
Tim Burtonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Het is een beetje vreemde film
ik vond het eind wel een beetje verontrustendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Het is een beetje vreemde film
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superduper nice,ik vind het echt mooi zo fel,net alsof je naar de zon kijkt als het in je ogen schijnt(ietwat laat)
Zoals ik eerder zei heb ik net Kickass gekeken,me 3de post erover xD
Maar ik vind Nicholas Cage brilliante acteur,In season of the witch,Sorcerers Apprentice,Escape from alcatraz en National Treasure
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wat bekendere namen. Geen Hollywood-grootheden. Maar Wahlberg en Carter hebben toch een paar leuke rollen gehad. Roth was toch een van de mensen uit Reservoir DOgs
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wat bekendere namen. Geen Hollywood-grootheden. Maar Wahlberg en Carter hebben toch een paar leuke rollen gehad. Roth was toch een van de mensen uit Reservoir DOgs
The SHooter, Italian Jobquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien
Wel aardig maar niet fantastisch
Mark Wahlberg heeft in betere films gespeeld
Het is net of er een spaarlamp ingedraaid isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superduper nice,ik vind het echt mooi zo fel,net alsof je naar de zon kijkt als het in je ogen schijnt(ietwat laat)
Zoals ik eerder zei heb ik net Kickass gekeken,me 3de post erover xD
Maar ik vind Nicholas Cage brilliante acteur,In season of the witch,Sorcerers Apprentice,Escape from alcatraz en National Treasure
Lijkt ook wel kwakje,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is net of er een spaarlamp ingedraaid is
Doe mij maar een warmlichtmaan
'A woman can't sleep. She goes to a mattress store. A man is there who can't sleep either; he finds the perfect mattress. They fall on it and sleep. She takes it home but still can't sleep.'quote:
kan me niet voorstellen dat het iets isquote:
het klinkt echt nergens naar, ongelooflijk slechte review of gewoon een kutfilm...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat het iets is
ach volgens kadafi staat er morgen avond geen maan meer aan de hemelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, heb me weer even ingelezen omtrent Libie
Dan ben ik blij dat ik die vandaag nog op de foto heb gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach volgens kadafi staat er morgen avond geen maan meer aan de hemel
We hakken ze de pan inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach volgens kadafi staat er morgen avond geen maan meer aan de hemel
yeah kunnen we poster ophangen met vermist: de maan en dan die foto eronderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die vandaag nog op de foto heb gezet.
Dit bericht is voor jou natuurlijk extra interessant:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Ik dalijk ook hoor, ben moequote:
Waarom moet ik nu aan Jambers denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 sleept Barman ook maar eens richting slaapkamer.
* DaMart heeft nu een beeld voor ogen van hoe holbewoners vrouwen aan hun haren naar hun grot sleepten, maar dan met Barretje die barman achter zich aansleept.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 sleept Barman ook maar eens richting slaapkamer.
Ik zag ook zoiets ongeveer voor mequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart heeft nu een beeld voor ogen van hoe holbewoners vrouwen aan hun haren naar hun grot sleepten, maar dan met Barretje die barman achter zich aansleept.
Whehe, ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart heeft nu een beeld voor ogen van hoe holbewoners vrouwen aan hun haren naar hun grot sleepten, maar dan met Barretje die barman achter zich aansleept.
Ja, ik ben een soort van Draculaquote:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:
Je hebt gewoon gelijk hoor. Er is hier nagenoeg niets te belevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor![]()
Nou, dat pyjama zoeken gaat wel even duren natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Tandjens poetsen, pyjama zoeken, ins Bett gehen
Je gaat je pyjama zoeken, maar niet aantrekken of?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Kratje van nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle, wordt Engelse Drop ook daadwerkelijk in Engeland gegeten?
Door je wachtwoord in te voeren. Je moet wel opletten want (bij mij in ieder geval) staat er iets ingevoerd bij nieuw wachtwoord. Dat moet je eerst weg halen, anders krijg je een foutmeldingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Even tussen door? Hoe sla ik me profiel-wijzigingen op?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle, wordt Engelse Drop ook daadwerkelijk in Engeland gegeten?
Actie 2 = failedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Slaap ze, Kerelquote:
Dat is bij mij ook jaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door je wachtwoord in te voeren. Je moet wel opletten want (bij mij in ieder geval) staat er iets ingevoerd bij nieuw wachtwoord. Dat moet je eerst weg halen, anders krijg je een foutmelding
Gewoon lekker in je kleren johquote:
Welterusten dan maarquote:Op zondag 20 maart 2011 00:08 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik ga zo ook maffen...Nog even lezen denk ik,maar ik ben ook moe
iets met vis toch??quote:
stuartquote:
quote:
quote:
Gelukkig!quote:
geen ideeeeee, maar de update werktequote:
Oh bah wat irritant, maar gelukkig werkt ie weerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeeeee, maar de update werkte![]()
mag ik alles weer opnieuw instellen
Ja..alleen de gemiste smsjes blijven gemistquote:Op zondag 20 maart 2011 00:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh bah wat irritant, maar gelukkig werkt ie weer
Welterusten Barquote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat lekker d'r oogjes dicht doen!![]()
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
Welterusten STquote:Op zondag 20 maart 2011 00:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja..alleen de gemiste smsjes blijven gemist![]()
Nu slapen![]()
Ik lag er vannacht om 1 am in en om 8:30 ging de wekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
Gisteren ging ik pas om 2.45am slapen. Dat gaat me vandaag niet gebeuren. Ik wil uiterlijk om 1am in bed liggen maar liever nog eerder
Dat heb ik ook weleensquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik merkte vandaag dat ik de laatste tijd wat minder zin heb in Fok!
Dat klinkt als een goede dag dusquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht om 1 am in en om 8:30 ging de wekkeren ik haalde m en de dag isgelukt
Goedzeauwhquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik merkte vandaag dat ik de laatste tijd wat minder zin heb in Fok!
Toch is dat bij mij best wel weer snel. Ben bijna 3 jaar weggeweest en ben pas weer 4 maanden actief bezig. Nou ben ik niet van plan om weer zolang weg te blijven hoor maar zo actief als ik was in de afgelopen 4 maanden zie ik ook niet meer zittenquote:
2e score van dit jaar en 2e score OOIT zonder nachttrein erbijquote:
Woohoo, dat is wel erg tofquote:Op zondag 20 maart 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2e score van dit jaar en 2e score OOIT zonder nachttrein erbij
Maar maar maar ik heb geen zin om nu nog een pyjama te gaan zoekenquote:
Drm kom ik er toch bij liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar ik heb geen zin om nu nog een pyjama te gaan zoeken
Je snapt het nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Drm kom ik er toch bij liggen
Lekker warm![]()
preuts kind dat je d'r bentquote:
Wel iets, maar niet genoegquote:Op zondag 20 maart 2011 00:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Of heb je niets aan dan?
Ik wil nog steeds een keer kijken hoe ver je kan komen in 1 weekend. Dus vrijdagmiddag na 16:00 weg en maandagochtend om 9:00 weer op kantoor (vraag niet in welke toestand) en dan kijken hoe ver je kan komen. Dat punt ligt in ieder geval buiten de cirkel Kopenhagen - Warschau - Praag - Napelsquote:
Zal wel reactie op mij zijn, of niet?quote:
Wow, dat is al een enorme cirkelquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer kijken hoe ver je kan komen in 1 weekend. Dus vrijdagmiddag na 16:00 weg en maandagochtend om 9:00 weer op kantoor (vraag niet in welke toestand) en dan kijken hoe ver je kan komen. Dat punt ligt in ieder geval buiten de cirkel Kopenhagen - Warschau - Praag - Napels
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal wel reactie op mij zijn, of niet?
Maar ik heb wel iets aan hoor whaha
Nou ja, ik denk dus dat de cirkel Stockholm - Kraków - Budapest - Zagreb - Madrid in beeld gaat komenquote:
Dan moet je wat gaan doenquote:
Echt waar?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dus dat de cirkel Stockholm - Kraków - Budapest - Zagreb - Madrid in beeld gaat komen
Klopt ja. Maar goed, de circumstances geven je dus 65 uur de tijd. En dat is heel langquote:Op zondag 20 maart 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar?
Dat is bijna krankzinnig gewoon![]()
Dat is heel niet onmogelijk, Maar als je ook nog op een fatsoenlijk tijdstip daar wilt zijn moet je wel vrijdag een paar uurtjes eerder weg. Maar dan nog kan het in 48:18 en ben je dus zondagmiddag weer thuis.quote:Ik zat vandaag te kijken hoe ver Auschwitz is en dat is ook nog een behoorlijk eind weg zeg
Maar dat zou dus in jouw nieuwe cirkel passen
Ja, dat is zeker lang. Maar wat kost zo'n weekendje treinen nou ongeveer? Iets van 300 euro of is het veel meerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar goed, de circumstances geven je dus 65 uur de tijd. En dat is heel lang
[..]
Dat is heel niet onmogelijk, Maar als je ook nog op een fatsoenlijk tijdstip daar wilt zijn moet je wel vrijdag een paar uurtjes eerder weg. Maar dan nog kan het in 48:18 en ben je dus zondagmiddag weer thuis.
300 is echt wel de MAX hoor, 200 komt eerstquote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker lang. Maar wat kost zo'n weekendje treinen nou ongeveer? Iets van 300 euro of is het veel meer
Ik zou graag dit jaar naar Auschwitz gaan. Wil dat al heel lang en het moet er maar eens van komen. Jij bent er geweest. Hoe heb jij je voorbereid? Ik bedoel, hoeveel tijd heb je ervoor genomen, waar verbleef je, hoe ging je er naartoe etc.
Echt waar? dat wist ik nietquote:
Nor is it?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
grapje :toet:
Ik ga maar slapen denk.
Toch dood hier.
Neeeee niet gaan slapen!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
grapje :toet:
Ik ga maar slapen denk.
Toch dood hier.
Moet eerlijk zeggen dat 300 euro voor een weekend ook al een hele smak geld is inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
300 is echt wel de MAX hoor, 200 komt eerst![]()
Ik ben er geweest, opzettelijk in een tijd dat het grijs en grauw was en zo, en we sliepen in een hotel tegenover Kraków Centraal station. Was allemaal niet heel erg duur. Overigens gingen we toen wel vliegen met SkyEurope, dat bestaat niet meer geloof ik
Morgen is maandagquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in morgen & maandag
Mja, vanuit Kraków, het reizen erheen, dan eerst Auschwitz, dan Birkenau, ja, daar kan je wel een dag voor uittrekken op zich jaquote:Op zondag 20 maart 2011 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat 300 euro voor een weekend ook al een hele smak geld is inderdaad.
Ik denk dat ik wel een hele dag zou willen uittrekken voor Auschwitz eigenlijk. In Krakow verblijven klinkt op zich wel logisch want zo gek ver is dat niet dan. Zal me er eens in verdiepen. Cheers
Ja, ik hoef daar ook niet op de mooiste dag van het jaar naartoe inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, vanuit Kraków, het reizen erheen, dan eerst Auschwitz, dan Birkenau, ja, daar kan je wel een dag voor uittrekken op zich ja![]()
En dan moet je er ook echt niet heen gaan als de bloemetjes bloeien en iedereen vrolijk isEn da nis het nog steeds handig om iemand bij je te hebben die Pools spreekt
Jawel hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hoef daar ook niet op de mooiste dag van het jaar naartoe inderdaad
Hmmmz, ik ken geen mensen die Pools spreken. Zijn de rondleidingen en/of informatie niet in het Engels
Jou gezelschap houdenquote:
In zo'n hotelletje spreken ze geen Engelsquote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar goed, dat helpt je in Auschwitz. Niet bij het inchecken in een hotelletje in Kraków
Niet te veel hopen, broederquote:
Nou, het is niet te hopen dat je daarop hooptquote:
Beidequote:Op zondag 20 maart 2011 01:15 schreef Stuart het volgende:
Heb jij Poolse vrienden dan of spreek je het zelf
Nicequote:
Whaha een minimeet in Polenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Nou, dan moet jij gewoon mee dus![]()
![]()
Whehehequote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice
Nou, dan moet jij gewoon mee dus![]()
![]()
Opgelostquote:
twee meisje uit m'n klas denken dat ik anorexia hebquote:
slaap ze, kerelquote:
Ja man ik maak me volstrekt belachelijkquote:
Da's wel meteen heel overdrevenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
twee meisje uit m'n klas denken dat ik anorexia heb![]()
![]()
Russisch danquote:Op zondag 20 maart 2011 01:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja man ik maak me volstrekt belachelijkik spreek helemaal geen Pools
ik probeer hetquote:
slaap zequote:
Wij zijn de toekomst, ga jij slapen, hedenquote:
Ouderen hebben meer slaap nodigquote:
Ben je meteen weer wakkerquote:Op zondag 20 maart 2011 01:36 schreef Dr_Flash het volgende:
=tyfus ik krijg iedere keer een stroomklap van de VGA poort van mn laptop
soms vind ik jou echt vervelend weet je dat?quote:
Dat vindt iedereenquote:Op zondag 20 maart 2011 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
soms vind ik jou echt vervelend weet je dat?
quote:Op zondag 20 maart 2011 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
Weeeeeeeeeehweeeeehwwwww weehweeeweeeweeeweeeeehhhww
Gitaarimitatie 0:50 City Of Blinding Lights![]()
Ik vond jouw tuduududuuuu ook wel erg goed hoorquote:
jaaaaaaa, bedanktquote:Op zondag 20 maart 2011 02:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vond jouw tuduududuuuu ook wel erg goed hoor
Je krijgt ook klappen enzo?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jaaaaaaa, bedankt
moet al een uur in bed liggen, m'n moeder gaat echt uit d'r dak
Jaaaaa, met de stofzuiger slangquote:
Klinkt niet zo goedquote:Op zondag 20 maart 2011 02:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaaa, met de stofzuiger slang
ooit blauwe plekken gelezen?
Geen ideequote:Op zondag 20 maart 2011 02:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Okok
Waarom is het hier zo verdomde stil...
Ga dan eten of slapen, wil je je ouders afmaken voor die en gangmaker?quote:
Als ik nu ga eten vermoorden ze mequote:Op zondag 20 maart 2011 02:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ga dan eten of slapen, wil je je ouders afmaken voor die en gangmaker?
Ik ga om 3:00 slapenquote:
Ja, hoi. Net uit de kroeg.quote:
ik nou ookquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 178 RockNijntje
02. 119 DaMart
03. 119 pgrferrari
04. 109 Toekito
05. 102 LovelyLady
06. 070 Trevland
07. 068 Bos81
08. 068 PriemGirl
09. 064 Stuart
10. 049 Muck
11. 045 Dr_Flash
12. 042 Barretje80
13. 031 TheFamousMan
14. 031 suikertaartje
15. 027 goldfinger1963
16. 025 friemelaar
17. 023 PeZu
18. 022 MissMSX
19. 020 wel.o.k
20. 019 MPG
Reeks-statistieken!
eens of een ?quote:
een natuurlijk, maar ik typte een letter te veel.quote:
quote:Top 100 van zaterdag 19 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
18. 179 RockNijntje
28. 151 pgrferrari
31. 145 Bos81
39. 128 DaMart
45. 115 Toekito
57. 104 LovelyLady
71. 089 PriemGirl
83. 078 Myraela
92. 074 Stuart
okequote:Op zondag 20 maart 2011 07:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
een natuurlijk, maar ik typte een letter te veel.
quote:
*knuf*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*knuf*Nijn is rustig, dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
misschien ligt ze nog te slapen?quote:
Alleen als ik mijn linkerteen wiebel!quote:Op zondag 20 maart 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien ligt ze nog te slapen?
of heeft ze nog steeds last van internet
heb je er zo last van??
hiihihquote:
To be continued. Maandag weer geruzie. Mijn 'p-manager' is er uit gestapt, die zegt nu van: ga maar praten met je teambaas, die doet moeilijk. Nu dacht ik altijd dat een manager ook aan conflictbemiddeling moest doen, maar deze nietquote:Op zondag 20 maart 2011 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hiihih
dan moet je krabbelen
hoe is het afgelopen met je werk??
maar kunnen ze je echt dwingen om te werken??quote:Op zondag 20 maart 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
To be continued. Maandag weer geruzie. Mijn 'p-manager' is er uit gestapt, die zegt nu van: ga maar praten met je teambaas, die doet moeilijk. Nu dacht ik altijd dat een manager ook aan conflictbemiddeling moest doen, maar deze niet
Nou ja, maandag weer dus. Gezellige sfeer zo rond je laatste dagen of met wat pech weken
Ja. Maar ik kan opeens ook ziek worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar kunnen ze je echt dwingen om te werken??
Zo veel nog?quote:
Ook daar weer een normaler aantal in plaats van die 392quote:
Je hebt het wettelijk recht om niet opgenomen vakantierechten alsnog op te nemen voor je uit dienst gaat. En aangezien die vakantie al was goedgekeurd, kunnen ze daar alleen nog in overleg met jou op terugkomen. In dat geval moeten ze ook de schade die jij daardoor lijdt vergoeden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kan opeens ook ziek worden.
En daar wringt de schoen, bij ons gaat dat goedkeuren mondeling en ze zouden me nog een "ja, is goed" per mail sturen. Nu kan ik mailtjes erover wel door gaan spitten om een impliciete toestemming te zoeken, maar dat is dus het probleem.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt het wettelijk recht om niet opgenomen vakantierechten alsnog op te nemen voor je uit dienst gaat. En aangezien die vakantie al was goedgekeurd, kunnen ze daar alleen nog in overleg met jou op terugkomen. In dat geval moeten ze ook de schade die jij daardoor lijdt vergoeden.
nee hoorquote:
Nee hoor, al ontbeten en zo.. bezig met aankleden, gaan zo eens lekker naar de kinderboerderijquote:
mogge barretjequote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nee hoor
we zijn al lekker bezig geweest
Mogge LLquote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, al ontbeten en zo.. bezig met aankleden, gaan zo eens lekker naar de kinderboerderij
Dat wel. Mooi weer.quote:
welke ?? de oude of de nieuwe??quote:
het is buiten kouder dan het lijktquote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, al ontbeten en zo.. bezig met aankleden, gaan zo eens lekker naar de kinderboerderij
Komt vanzelf welquote:Op zondag 20 maart 2011 10:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is buiten kouder dan het lijkt
Mogguh Zepuquote:
Flesquote:
Mogguh Peterquote:Op zondag 20 maart 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Provinciestad in het Oosten van het land
Met hoofdletters nog welquote:Op zondag 20 maart 2011 10:33 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonovergoten Provinciestad in het Oosten van het land
in het exacte midden ookquote:Op zondag 20 maart 2011 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met hoofdletters nog wel
Hier in het Wilde Westen ook veel zon. Maar wel bewolkter dan gisteren
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met hoofdletters nog wel
Hier in het Wilde Westen ook veel zon. Maar wel bewolkter dan gisteren
Daar schieten ze ook!quote:
oei dat wordt oppassen geblazen dan..quote:
Zonde van de mooie dagquote:Op zondag 20 maart 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oei dat wordt oppassen geblazen dan..
of.. lekker de hele dag in bed blijven liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |