quote:Op zondag 20 maart 2011 00:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal wel reactie op mij zijn, of niet?
Maar ik heb wel iets aan hoor whaha
Nou ja, ik denk dus dat de cirkel Stockholm - Kraków - Budapest - Zagreb - Madrid in beeld gaat komenquote:
Dan moet je wat gaan doenquote:
Echt waar?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dus dat de cirkel Stockholm - Kraków - Budapest - Zagreb - Madrid in beeld gaat komen
Klopt ja. Maar goed, de circumstances geven je dus 65 uur de tijd. En dat is heel langquote:Op zondag 20 maart 2011 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar?
Dat is bijna krankzinnig gewoon![]()
Dat is heel niet onmogelijk, Maar als je ook nog op een fatsoenlijk tijdstip daar wilt zijn moet je wel vrijdag een paar uurtjes eerder weg. Maar dan nog kan het in 48:18 en ben je dus zondagmiddag weer thuis.quote:Ik zat vandaag te kijken hoe ver Auschwitz is en dat is ook nog een behoorlijk eind weg zeg
Maar dat zou dus in jouw nieuwe cirkel passen
Ja, dat is zeker lang. Maar wat kost zo'n weekendje treinen nou ongeveer? Iets van 300 euro of is het veel meerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar goed, de circumstances geven je dus 65 uur de tijd. En dat is heel lang
[..]
Dat is heel niet onmogelijk, Maar als je ook nog op een fatsoenlijk tijdstip daar wilt zijn moet je wel vrijdag een paar uurtjes eerder weg. Maar dan nog kan het in 48:18 en ben je dus zondagmiddag weer thuis.
300 is echt wel de MAX hoor, 200 komt eerstquote:Op zondag 20 maart 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker lang. Maar wat kost zo'n weekendje treinen nou ongeveer? Iets van 300 euro of is het veel meer
Ik zou graag dit jaar naar Auschwitz gaan. Wil dat al heel lang en het moet er maar eens van komen. Jij bent er geweest. Hoe heb jij je voorbereid? Ik bedoel, hoeveel tijd heb je ervoor genomen, waar verbleef je, hoe ging je er naartoe etc.
Echt waar? dat wist ik nietquote:
Nor is it?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
grapje :toet:
Ik ga maar slapen denk.
Toch dood hier.
Neeeee niet gaan slapen!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
grapje :toet:
Ik ga maar slapen denk.
Toch dood hier.
Moet eerlijk zeggen dat 300 euro voor een weekend ook al een hele smak geld is inderdaad.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
300 is echt wel de MAX hoor, 200 komt eerst![]()
Ik ben er geweest, opzettelijk in een tijd dat het grijs en grauw was en zo, en we sliepen in een hotel tegenover Kraków Centraal station. Was allemaal niet heel erg duur. Overigens gingen we toen wel vliegen met SkyEurope, dat bestaat niet meer geloof ik
Morgen is maandagquote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb zo geen zin in morgen & maandag
Mja, vanuit Kraków, het reizen erheen, dan eerst Auschwitz, dan Birkenau, ja, daar kan je wel een dag voor uittrekken op zich jaquote:Op zondag 20 maart 2011 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat 300 euro voor een weekend ook al een hele smak geld is inderdaad.
Ik denk dat ik wel een hele dag zou willen uittrekken voor Auschwitz eigenlijk. In Krakow verblijven klinkt op zich wel logisch want zo gek ver is dat niet dan. Zal me er eens in verdiepen. Cheers
Ja, ik hoef daar ook niet op de mooiste dag van het jaar naartoe inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, vanuit Kraków, het reizen erheen, dan eerst Auschwitz, dan Birkenau, ja, daar kan je wel een dag voor uittrekken op zich ja![]()
En dan moet je er ook echt niet heen gaan als de bloemetjes bloeien en iedereen vrolijk isEn da nis het nog steeds handig om iemand bij je te hebben die Pools spreekt
Jawel hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hoef daar ook niet op de mooiste dag van het jaar naartoe inderdaad
Hmmmz, ik ken geen mensen die Pools spreken. Zijn de rondleidingen en/of informatie niet in het Engels
Jou gezelschap houdenquote:
In zo'n hotelletje spreken ze geen Engelsquote:Op zondag 20 maart 2011 01:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Maar goed, dat helpt je in Auschwitz. Niet bij het inchecken in een hotelletje in Kraków
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |