Ik lag er vannacht om 1 am in en om 8:30 ging de wekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Stuart het volgende:
Gisteren ging ik pas om 2.45am slapen. Dat gaat me vandaag niet gebeuren. Ik wil uiterlijk om 1am in bed liggen maar liever nog eerder
Dat heb ik ook weleensquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik merkte vandaag dat ik de laatste tijd wat minder zin heb in Fok!
Dat klinkt als een goede dag dusquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik lag er vannacht om 1 am in en om 8:30 ging de wekkeren ik haalde m en de dag isgelukt
Goedzeauwhquote:Op zondag 20 maart 2011 00:32 schreef Stuart het volgende:
Ik merkte vandaag dat ik de laatste tijd wat minder zin heb in Fok!
Toch is dat bij mij best wel weer snel. Ben bijna 3 jaar weggeweest en ben pas weer 4 maanden actief bezig. Nou ben ik niet van plan om weer zolang weg te blijven hoor maar zo actief als ik was in de afgelopen 4 maanden zie ik ook niet meer zittenquote:
2e score van dit jaar en 2e score OOIT zonder nachttrein erbijquote:
Woohoo, dat is wel erg tofquote:Op zondag 20 maart 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2e score van dit jaar en 2e score OOIT zonder nachttrein erbij
Maar maar maar ik heb geen zin om nu nog een pyjama te gaan zoekenquote:
Drm kom ik er toch bij liggenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar maar maar ik heb geen zin om nu nog een pyjama te gaan zoeken
Je snapt het nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Drm kom ik er toch bij liggen
Lekker warm![]()
preuts kind dat je d'r bentquote:
Wel iets, maar niet genoegquote:Op zondag 20 maart 2011 00:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Of heb je niets aan dan?
Ik wil nog steeds een keer kijken hoe ver je kan komen in 1 weekend. Dus vrijdagmiddag na 16:00 weg en maandagochtend om 9:00 weer op kantoor (vraag niet in welke toestand) en dan kijken hoe ver je kan komen. Dat punt ligt in ieder geval buiten de cirkel Kopenhagen - Warschau - Praag - Napelsquote:
Zal wel reactie op mij zijn, of niet?quote:
Wow, dat is al een enorme cirkelquote:Op zondag 20 maart 2011 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer kijken hoe ver je kan komen in 1 weekend. Dus vrijdagmiddag na 16:00 weg en maandagochtend om 9:00 weer op kantoor (vraag niet in welke toestand) en dan kijken hoe ver je kan komen. Dat punt ligt in ieder geval buiten de cirkel Kopenhagen - Warschau - Praag - Napels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |