Cool dat het goed bevaltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eentoestel
Enige nadeel: symbian
Ken er maar een paar die er goed mee staan; en Michael is er geen vanquote:
Sony Ericsson werkt samen met Nokiaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool dat het goed bevalt![]()
Ik dacht dat Symbian alleen op Nokia's zat
Ik heb uren door de straat geslenterd, maar je niet gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tof
Het was heel fijn, en we hebben heul lang in de tuin gezeten, kinderen lekker met elkaar aan het spelen, en wij in het zonnetje met blote armen en stapels kleertjes
Oooh, dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony Ericsson werkt samen met Nokia
OS voor foonsquote:
Nee. Maar daarom IS het wel gewoon zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schrijf je dat altijd in je dagboek ja?
Leuke telefoons hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat wist ik dus niet
Ik ken de telefoons van Sony eigenlijk helemaal niet
Wat is OS?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar daarom IS het wel gewoon zo
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is OS?
Operation System ofzo?
Wij reden steeds rondjes door de straten, maar ik heb jou ook niet gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb uren door de straat geslenterd, maar je niet gezien
Jupquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is OS?
Operation System ofzo?
Dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent een vent, dus dan sla ik in dit geval niet al teveel acht op je mening
Owh, zal dat het geweest zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij reden steeds rondjes door de straten, maar ik heb jou ook niet gezien![]()
(misschien ook wel, want geen idee hoe je er uitziet eruitziet eruit ziet)
ik heb jou ook niet gezien hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
In mijn achtertuinquote:
Nee, want jij had een omschrijvingquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb jou ook niet gezien hoor!
Jij weet niet waar ik wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
alleen jij was er niet ??quote:
Ik heb eerlijk gezegd die straat niet gehaald. Had teveel andere dingen te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want jij had een omschrijving![]()
Auto stond bij 184
niet bij nummer 184quote:
Niet in dat stuk van mijn tuin neequote:
Misschien wel, maar op het verkeerde tijdstipquote:
en je zegt niet even gedag??quote:
verdwaal je in de achtertuin??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet in dat stuk van mijn tuin nee
Ik was al heel lang binnen. Heb weer twee uur van m'n leven verpest met een slechte filmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
Je kunt merken dat de zon onder is en iedereen weer binnen is.
Die is heul grootquote:
Welke film was dat danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was al heel lang binnen. Heb weer twee uur van m'n leven verpest met een slechte film
12 uur 2 april he!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op het verkeerde tijdstip
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was al heel lang binnen. Heb weer twee uur van m'n leven verpest met een slechte film
deze was wel spannendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0838247/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |