Volgens mij was ie roodharigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??
Maarrrrr ik heb al lang geen dart meer gekeken...
yeah we zij n gewoon niet dik genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja. Zou daar een verband in zitten?*is ook niet goed in darten*
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prachtig he?
Zo'n mooie dag en dan zo'n heldere maan
Hoe was je dag in DH meisje ?
klinkt fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tof
Het was heel fijn, en we hebben heul lang in de tuin gezeten, kinderen lekker met elkaar aan het spelen, en wij in het zonnetje met blote armen en stapels kleertjes
Vogel is het juiste woord, zijn neus is heeeel lang en dus net een snavelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemde vogels zitten er soms tussen
Hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vogel is het juiste woord, zijn neus is heeeel lang en dus net een snavel![]()
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt fijn![]()
en nog wat leuks gekocht bij Ikea?
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'quote:
naaisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
bij Ikea een vloerkleedje voor Thijs gekocht, wat veiligheidsdingetjes, een cadeautje voor mijn moeder (die is maandag jarig) en deurknopjes en opbergdozen
Meisjes zijn stomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'Dat klinkt echt heel erg stom tijdens een serieus verhaal
![]()
ik ging verdorie net vragen hoe jouw dag wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen en lekker slapen
Fijne avond allemaal
Schrijf je dat altijd in je dagboek ja?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'Dat klinkt echt heel erg stom tijdens een serieus verhaal
![]()
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen en lekker slapen
Fijne avond allemaal
Wat was je aan het downloaden danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, klaar met downloaden voor vandaag
En je voorstellen hoe hij zijn neus moet snuiten met zo'n kromme neusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen
Oh wel fijn hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ging verdorie net vragen hoe jouw dag was![]()
![]()
![]()
Nou, dat wil ik allemaal niet weten hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je voorstellen hoe hij zijn neus moet snuiten met zo'n kromme neus![]()
Oooh, dat klinkt ook heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wel fijn hoor![]()
![]()
boodschappen gedaan, stofzuiger opgehaaldsmiddags lekker de boel gestofzuigd en gedweild
![]()
lekker in de tuin gezeten en wat bloemetjes gehaald bij de intratuin
morgen kinderboerderij en naar mijn mama![]()
Meer details: Hij legt een zakdoek op twee vingers en steekt die vingers vervolgens in zijn neusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik allemaal niet weten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |