O maar dat zeg ik ook niet. Maar het valt wel vre-se-lijk op hoe ze, in korte tijd, behoorlijk wat gewicht bij krijgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
THERE'S ONLY ONE.......![]()
![]()
Dik zijn betekent niet dat je niet kan darten. taylorP was 20 jaar geleden ook een kwart van nu
en kaal zie ik nuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously. Van der voort is dik geworden(of ben ik de enige die darts aan het kijken is)
@Boom: Hehe; onbewust weer vast gehangen?
Allemaal vragen over dingen die niet in het boek behandeld werdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan was het dus gewoon te moeilijk
omgquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Mijn camera heeft mij in positieve zin verbaasd.
[ afbeelding ]
Ja, ik snap er ook niks van, echt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks Bos
Ik zou bijna denken aan een illusionist![]()
daarom krijg ik geen antwoordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
al gedaan...
en ik had net een heleboel gewist voordat hij ging zeggen dattie vol zat![]()
nu bijna alles gewist en nog steeds doet hij het niet
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??quote:
blijft ook gewoon een kroegspel imoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O maar dat zeg ik ook niet. Maar het valt wel vre-se-lijk op hoe ze, in korte tijd, behoorlijk wat gewicht bij krijgen
Nee, is inderdaad wel erg vreemdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook niks van, echt niet
Ik heb vorig jaar in het ziekenhuis Whitlock tegen Taylor gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??
Maarrrrr ik heb al lang geen dart meer gekeken...
Dus? Wil niet zeggen dat je dan dik moet 'worden'? *heeft ook nog in de kroeg gedart*quote:
Dat komt gewoon door het zuipen. Dat is namelijk een onderdeel van het dartenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O maar dat zeg ik ook niet. Maar het valt wel vre-se-lijk op hoe ze, in korte tijd, behoorlijk wat gewicht bij krijgen
Jaaa whitlock !!! Maar Martin Adams blijft mijn ultieme favoriete darterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in het ziekenhuis Whitlock tegen Taylor gezien![]()
Whitlock
true idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus? Wil niet zeggen dat je dan dik moet 'worden'? *heeft ook nog in de kroeg gedart*
nee hoor, ik plaag je maarquote:
Maar... Maar... *zit ook aan het bier nu*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door het zuipen. Dat is namelijk een onderdeel van het darten
Raar dat zo'n SO dan mee blijft tellen als het gemiddelde van een hele klas zo laag isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal vragen over dingen die niet in het boek behandeld werdenDie 3,8 viel me nog mee
![]()
bristow is kingquote:[i
mg]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/2s.gif[/img] Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa whitlock !!! Maar Martin Adams blijft mijn ultieme favoriete darterHelaas speelt ie niet bij deze league
Ja, maar jij giet geen 9 pints per avond naar binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... Maar... *zit ook aan het bier nu*
Is bij de meeste leraren ook niet zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raar dat zo'n SO dan mee blijft tellen als het gemiddelde van een hele klas zo laag is
O ja. Zou daar een verband in zitten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
true idd.
heb zelf ook nog weleens gedart in de kroeg
ik ben alleen minder dik dan de meeste darters, en ook veel minder goed.
*houdt wijselijk haar mond*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar jij giet geen 9 pints per avond naar binnen![]()
quote:
Vreemde vogels zitten er soms tussenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is bij de meeste leraren ook niet zo
Ik ga als het goed is binnenkort weer naar the gym dus dan hoef ik me minder slecht te voelen over het drinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*houdt wijselijk haar mond*
Nah kiddingScheelt als je idd niet elke avond zuipt
prachtig he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wij hadden vanaf de weg heel mooi uitzicht op de maan, echt fantastisch
dat heeft geen zin, dan zegt hij weer dat hij vol zitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, ik plaag je maar![]()
maar kan het wel doen als test
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |