Dat doe je goed. Lekker hoor, zo'n cijferquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde ging nogal omhoog![]()
Zeker, vooral na die 3,8...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Lekker hoor, zo'n cijfer
Ik had simpelweg geen zin om te Fok!kenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
ik wil bolletje nogal[youtube][/youtube] lange koekjes hazelnoot
PeZuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
ik wil bolletje nogal[youtube][/youtube] lange koekjes hazelnoot
OMG dat is wel erg laagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker, vooral na die 3,8...Laagste punt dat ik ooit gehaald heb
Ik zal voor je duimen dat het wat wordtquote:
Cheersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen dat het wat wordt
Ik denk dat ik even iets moet downloaden ofzoquote:
Het was ook gewoon een bagger SOquote:
Woootquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Succes Stuart
Ik had toch iets raars vandaag. Wilde mijn fietssleutels uit mijn broekzak pakken, maar toen merkte ik dat de sleutelhanger los was gegaan. Nou kan gebeuren, gewoon los in mijn broekzak terug gedaan en geen aandacht meer aanbesteed.
Maar toen ik net na het douchen mijn huissleutels in mijn joggingbroek wilde stoppen, zag ik dat die sleutelhanger opeens goed vast aan mijn huissleutelsbos zat![]()
![]()
Volgens mij niet. Kan me dat niet herineren iigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously. Van der voort is dik geworden(of ben ik de enige die darts aan het kijken is)
@Boom: Hehe; onbewust weer vast gehangen?
Daarom. Onbewustquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Kan me dat niet herineren iig
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Mijn camera heeft mij in positieve zin verbaasd.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Mijn camera heeft mij in positieve zin verbaasd.
[ afbeelding ]
Thanks Bosquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Succes Stuart
Ik had toch iets raars vandaag. Wilde mijn fietssleutels uit mijn broekzak pakken, maar toen merkte ik dat de sleutelhanger los was gegaan. Nou kan gebeuren, gewoon los in mijn broekzak terug gedaan en geen aandacht meer aanbesteed.
Maar toen ik net na het douchen mijn huissleutels in mijn joggingbroek wilde stoppen, zag ik dat die sleutelhanger opeens goed vast aan mijn huissleutelsbos zat![]()
![]()
THERE'S ONLY ONE.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously. Van der voort is dik geworden(of ben ik de enige die darts aan het kijken is)
Oooh, dan was het dus gewoon te moeilijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een bagger SOGemiddelde van de klas was 4,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |