Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En daar is ie dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
J. gaat zo naar boven en kijken wat er van zijn foto's is geworden...
Hij komt ze zo wel ff showen
Ik heb nog wel een foto van de maan. Niet van nu, maar van een tijdje terug. WEL postwaardig., Mag dat denk je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Foto gemaakt van maan, niet postwaardig![]()
woot, mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar is ie dan.
[ afbeelding ]
(klik voor groot geloof ik)
Wat een schitterende fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar is ie dan.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar is ie dan.
[ afbeelding ]
Zeker op blote voetenquote:
Doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van de maan. Niet van nu, maar van een tijdje terug. WEL postwaardig., Mag dat denk je?
Schoenen aandoen duurt zo langquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Wrm ga je dan ook op blote voeten?
Ik vind van welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van de maan. Niet van nu, maar van een tijdje terug. WEL postwaardig., Mag dat denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Het is Canon 50D (hij is inmiddels alweer benedenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Met wat voor camera is die foto gemaakt, Cryothic?
Als je de foto aanklikt staat er Canon EOS 50Dquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Met wat voor camera is die foto gemaakt, Cryothic?
Woooowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja krijg je dit soort dingen he![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je de foto aanklikt staat er Canon EOS 50D
Mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pic![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn camera nooit goed![]()
En de maan staat erg ver weg momenteel.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand de wiki fixen?
En welke luie klapmongool heeft de OP weer niet bijgewerkt?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij staat juist sinds 1995 dichter bij de aarde
Mwoa die andere die gepost zijn zijn beter hoorquote:
hier wil het ook niet echt lukken..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pic![]()
[ afbeelding ]
issuh mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja krijg je dit soort dingen he![]()
[ afbeelding ]
die van mij was toch ook niet scherpquote:
Ik moet echt een spiegelreflex hebben, nu weet ik het zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is Canon 50D (hij is inmiddels alweer beneden
Ah zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa die andere die gepost zijn zijn beter hoorDeze is met een EOS 300D gemaakt, de eerste digitale spiegelreflex die voor het grote publiek betaalbaar was
En met een gehuurde lens die normaal 2000 euro kost
Ja, met een gewone digitale camera krijg je dat niet goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
issuh mooi
[..]
die van mij was toch ook niet scherp
Ja dat wordt sparen.. fotografie is een dure hobby helaaschquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, met een gewone digitale camera krijg je dat niet goed.
Bij een spiegelreflex kun je alles instellen.
Zou er zelf ook nog graag 1 willen.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wordt sparen.. fotografie is een dure hobby helaasch
Ligt eraan wat voor camera he? Mijn camera is ook een compactcamera, maar heeft groot zoombereik en ik kan sluitertijd en diafragma instellen. Alleen heeft een compactcamera een kleinere sensor, waardoor foto's in het donker minder scherp worden... ik vertrouwde vorige week tijdens de meet ook te veel op die instellingen, ik had beter kunnen flitsenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, met een gewone digitale camera krijg je dat niet goed.
Bij een spiegelreflex kun je alles instellen.
Zou er zelf ook nog graag 1 willen.
Ieder heeft zo zijn prioriteiten/hobby's edquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar momenteel heb ik dat er niet voor over
Ook geen goedkoop dingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn prioriteiten/hobby's ed
De foto is trouwens gemaakt met een canon f/4 L 70-200mm lens
Volgens mij kan dat bij mij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor camera he? Mijn camera is ook een compactcamera, maar heeft groot zoombereik en ik kan sluitertijd en diafragma instellen. Alleen heeft een compactcamera een kleinere sensor, waardoor foto's in het donker minder scherp worden... ik vertrouwde vorige week tijdens de meet ook te veel op die instellingen, ik had beter kunnen flitsen.
Ik vind sowieso de leukere lenzen behoorlijk wat geld kostenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook geen goedkoop dingMijne is gemaakt met een 70-200 /2,8 L
Ja vette naaiballen daarquote:
Die Fransozen weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vette naaiballen daarEcht de helft was gewoon lucht
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht de Uithof, vanmorgen 9:06
[ afbeelding ]
Rotterdam Centraal, 11:02
[ afbeelding ]
13:37![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel letters is "Leeuwarden Camminghaburen"? Deze is langer![]()
[ afbeelding ]
TIEN bakken dubbeldeks naar de rafelrandjes van Parijs![]()
[ afbeelding ]
Het stationsgebouw van Tournan, het keerpunt voor vandaag![]()
[ afbeelding ]
Daarna nog even wat frituurvoer eten op Paris Nord natuurlijk. Maar ja, als de helft van de mayozakjes gewoon LUCHT bevat...![]()
[ afbeelding ]
Die Fransen voerden gewoon ook al een luchtaanval uit op jouw eten!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vette naaiballen daarEcht de helft was gewoon lucht
![]()
Nou als Kadaffi HIER bang van moet worden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die Fransen voerden gewoon ook al een luchtaanval uit op jouw eten!
ik ben er 4 of 5 keer geweest, en zou er niet zo graag weer heen willenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil ook weer eens naar ParijsFavo europese stad
Dan moet je GAAN. Veel moeilijker wordt het leven nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik las 'Kadaffi' in je post en meteen hoor ik op tv iemand Kadaffi zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als Kadaffi HIER bang van moet worden...![]()
leuke trip geweest flesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Utrecht de Uithof, vanmorgen 9:06
[ afbeelding ]
Rotterdam Centraal, 11:02
[ afbeelding ]
13:37![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel letters is "Leeuwarden Camminghaburen"? Deze is langer![]()
[ afbeelding ]
TIEN bakken dubbeldeks naar de rafelrandjes van Parijs![]()
[ afbeelding ]
Het stationsgebouw van Tournan, het keerpunt voor vandaag![]()
[ afbeelding ]
Daarna nog even wat frituurvoer eten op Paris Nord natuurlijk. Maar ja, als de helft van de mayozakjes gewoon LUCHT bevat...![]()
[ afbeelding ]
True that. Behalve dat mijn vriend niks van Fransen wil wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je GAAN. Veel moeilijker wordt het leven niet
1 keer geweest met het voetbalteam toen ik 13 was en in 1 mavo zat. Tournooitje in een voorstad van Parijs gehad (st. Cyr L' Ecole dacht ik )quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
Of een vriend nemen die wel naar Frankrijk wilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True that. Behalve dat mijn vriend niks van Fransen wil wetenMaar wellicht kan ik hem toch eens overtuigen
Ik snap jouw vriend wel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True that. Behalve dat mijn vriend niks van Fransen wil wetenMaar wellicht kan ik hem toch eens overtuigen
Oh Fransen zijn absoluut kutvolkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie naar Frankrijk dus ik zie het wel ... maar denk maar niet dat ik Frans ga ouwehoeren ofzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind fransoosjes best liefMaar dat heeft wellicht te maken met dat ik 10 jaar op reis ben gegaan naar Frankrijk en ik ook hun taal kan spreken (beetje dan...). Als ze merken dat je ook maar iets van Frans spreekt; ben je welkom en geliefd. Zo niet.. Dan helpen ze niet
Ok ok het is idd kutvolk
Ja ik heb nu dus 3 boeken gelezen van Tatiana de Rosnay en in alle boeken zitten er wel een paar personen tussen die inderdaad gewoon allesbehalve leuk zijn. Zij is dan ook maar voor een deel Fransquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh Fransen zijn absoluut kutvolkLaat daar geen twijfel over bestaan
Maar goed, dan hadden ze maar geen spoornet moeten aanleggen
Denk maar van welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie naar Frankrijk dus ik zie het wel ... maar denk maar niet dat ik Frans ga ouwehoeren ofzo
dat dacht ik wel jaquote:
Nou het is heel simpel liefje, als jij geen Frans spreekt krijg je gewoon niks voor elkaarquote:
Nouja; het laatste... jaar.... ofzo; krijgen de jeugd ook wat meer Engels... Ze 'zeggen' dat het tegenwoordig wat beter is (maar geen idee; want ben al jaren niet meer in Frankrijk geweest)quote:
Oh de jeugd jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja; het laatste... jaar.... ofzo; krijgen de jeugd ook wat meer Engels... Ze 'zeggen' dat het tegenwoordig wat beter is (maar geen idee; want ben al jaren niet meer in Frankrijk geweest)
Wacht maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou het is heel simpel liefje, als jij geen Frans spreekt krijg je gewoon niks voor elkaar
J'ai un décolleté; donnes moi le painquote:
Trustequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef summer2bird het volgende:
Tering, ben 3 uurtjes ff weg en hell breaks out.
Libië aangevallen
Die maan is niet eens zo super groot.
Nou tabee, ik ga slaapjes doen.
Als ik morgen wakker word hoop ik niet dat ineens een WO is uitgebroken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
J'ai un décolleté; donnes moi le pain
hier is het [nog] droogquote:
ja preciesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
J'ai un décolleté; donnes moi le pain
welnee man. Libiëquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef summer2bird het volgende:
Libië aangevallen
het heeft geregend staat erquote:
ja, shit, ik heb de hele dag geslapen, ben net wakker, heerlijk, maar ben nog steeds enorm moe.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:20 schreef summer2bird het volgende:
Libië aangevallen
Ik ken maar 1 zin in het Frans, maar die ga ik maar niet tegen jou zeggen, want dan ben ik een pedofielquote:
Die van dat bed ietsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 zin in het Frans, maar die ga ik maar niet tegen jou zeggen, want dan ben ik een pedofiel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Gentlequote:
Die is toch niet zo heel moeilijk?quote:
Ik denk wel dat je die bedoelt, het begint met Voulez vousquote:
ik heb 1 jaar Frans gehad... zegt genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die is toch niet zo heel moeilijk?
Hmmz die jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je die bedoelt, het begint met Voulez vous
Uuuhmmm, dat was geen Fransquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb 1 jaar Frans gehad... zegt genoeg![]()
En dat is ook een kwart eeuw geleden
Priemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Stuey !
Great. Nu zit het liedje van moulin rouge in mijn hoofd
Coucher avec moiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmmz die jaMaar verder dan voulez vous ken ik hem niet eens
ce soirquote:
Lady Marmelade was beterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:25 schreef PriemGirl het volgende:
Stuey !
Great. Nu zit het liedje van moulin rouge in mijn hoofd
quote:
Oja coucher was hetquote:
quote:
O ja dat moest er ook nog achterquote:
ieeeeeehh bahquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gisteren deze jas gekocht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ieeeeeehh bahThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Niet mijn stijlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
Ik heb gisteren deze jas gekocht
[ afbeelding ]
When and wherequote:
Fair enoughquote:
Even opnieuw opstartenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Klotetelefoon![]()
Kan geen smsjes meer ontvangen
oh noesssssssssssssssssquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
Klotetelefoon![]()
Kan geen smsjes meer ontvangen
Nu en hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet mijn stijl
[..]
When and where
* PriemGirl purrrrrrsssssquote:
Heb ik nog maar 5 keer gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten(Nouja, dat zul je wel al gedaan hebben) Maar dat werkt bij mij goed iig
Dan is er wat meer aan de handquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 5 keer gedaan
ooehh purringquote:
simmetje eruit?? misschien teveel smsjes? en moet je even wat leegmakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 5 keer gedaan
Ojaa dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
simmetje eruit?? misschien teveel smsjes? en moet je even wat leegmaken
Over de Holocaust gesproken, ik had een 9 voor dat werkstuk voor geschiedenis wat daar over moest gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef Stuart het volgende:
Vandaag weer eens naar het Imperial War museum geweest naar de Holocaust Exhibition
al gedaan...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
simmetje eruit?? misschien teveel smsjes? en moet je even wat leegmaken
Goed zegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Over de Holocaust gesproken, ik had een 9 voor dat werkstuk voor geschiedenis wat daar over moest gaan![]()
![]()
Mijn gemiddelde ging nogal omhoogquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
al gedaan...
en ik had net een heleboel gewist voordat hij ging zeggen dattie vol zat![]()
nu bijna alles gewist en nog steeds doet hij het niet
Dat doe je goed. Lekker hoor, zo'n cijferquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde ging nogal omhoog![]()
Zeker, vooral na die 3,8...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Lekker hoor, zo'n cijfer
Ik had simpelweg geen zin om te Fok!kenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
ik wil bolletje nogal[youtube][/youtube] lange koekjes hazelnoot
PeZuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef PeZu het volgende:
ik wil bolletje nogal[youtube][/youtube] lange koekjes hazelnoot
OMG dat is wel erg laagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeker, vooral na die 3,8...Laagste punt dat ik ooit gehaald heb
Ik zal voor je duimen dat het wat wordtquote:
Cheersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen dat het wat wordt
Ik denk dat ik even iets moet downloaden ofzoquote:
Het was ook gewoon een bagger SOquote:
Woootquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Succes Stuart
Ik had toch iets raars vandaag. Wilde mijn fietssleutels uit mijn broekzak pakken, maar toen merkte ik dat de sleutelhanger los was gegaan. Nou kan gebeuren, gewoon los in mijn broekzak terug gedaan en geen aandacht meer aanbesteed.
Maar toen ik net na het douchen mijn huissleutels in mijn joggingbroek wilde stoppen, zag ik dat die sleutelhanger opeens goed vast aan mijn huissleutelsbos zat![]()
![]()
Volgens mij niet. Kan me dat niet herineren iigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously. Van der voort is dik geworden(of ben ik de enige die darts aan het kijken is)
@Boom: Hehe; onbewust weer vast gehangen?
Daarom. Onbewustquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Kan me dat niet herineren iig
Nicequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
Mijn camera heeft mij in positieve zin verbaasd.
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks Bosquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Succes Stuart
Ik had toch iets raars vandaag. Wilde mijn fietssleutels uit mijn broekzak pakken, maar toen merkte ik dat de sleutelhanger los was gegaan. Nou kan gebeuren, gewoon los in mijn broekzak terug gedaan en geen aandacht meer aanbesteed.
Maar toen ik net na het douchen mijn huissleutels in mijn joggingbroek wilde stoppen, zag ik dat die sleutelhanger opeens goed vast aan mijn huissleutelsbos zat![]()
![]()
THERE'S ONLY ONE.......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Seriously. Van der voort is dik geworden(of ben ik de enige die darts aan het kijken is)
Oooh, dan was het dus gewoon te moeilijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een bagger SOGemiddelde van de klas was 4,5
Dat hoort er toch bij? Al die gasten zijn over het algemeen toch vetkleppenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Wooowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die van J. mooier, want die is nog wat helderder en scherper. Maar ik had niet gedacht dat mijn camera dit resultaat zou kunnen bereikenquote:
Ja kan beter even wachten. het is beter om een schaduwrandje te nemen, daar kan je meer dingen in uitprepareren zeg maar :quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
O maar dat zeg ik ook niet. Maar het valt wel vre-se-lijk op hoe ze, in korte tijd, behoorlijk wat gewicht bij krijgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
THERE'S ONLY ONE.......![]()
![]()
Dik zijn betekent niet dat je niet kan darten. taylorP was 20 jaar geleden ook een kwart van nu
en kaal zie ik nuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef PriemGirl het volgende:
Allemaal vragen over dingen die niet in het boek behandeld werdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan was het dus gewoon te moeilijk
omgquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:41 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik snap er ook niks van, echt nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks Bos
Ik zou bijna denken aan een illusionist![]()
daarom krijg ik geen antwoordquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
al gedaan...
en ik had net een heleboel gewist voordat hij ging zeggen dattie vol zat![]()
nu bijna alles gewist en nog steeds doet hij het niet
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??quote:
blijft ook gewoon een kroegspel imoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O maar dat zeg ik ook niet. Maar het valt wel vre-se-lijk op hoe ze, in korte tijd, behoorlijk wat gewicht bij krijgen
Nee, is inderdaad wel erg vreemdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik snap er ook niks van, echt niet
Ik heb vorig jaar in het ziekenhuis Whitlock tegen Taylor gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??
Maarrrrr ik heb al lang geen dart meer gekeken...
Dus? Wil niet zeggen dat je dan dik moet 'worden'? *heeft ook nog in de kroeg gedart*quote:
Dat komt gewoon door het zuipen. Dat is namelijk een onderdeel van het dartenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O maar dat zeg ik ook niet. Maar het valt wel vre-se-lijk op hoe ze, in korte tijd, behoorlijk wat gewicht bij krijgen
Jaaa whitlock !!! Maar Martin Adams blijft mijn ultieme favoriete darterquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar in het ziekenhuis Whitlock tegen Taylor gezien![]()
Whitlock
true idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dus? Wil niet zeggen dat je dan dik moet 'worden'? *heeft ook nog in de kroeg gedart*
nee hoor, ik plaag je maarquote:
Maar... Maar... *zit ook aan het bier nu*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door het zuipen. Dat is namelijk een onderdeel van het darten
Raar dat zo'n SO dan mee blijft tellen als het gemiddelde van een hele klas zo laag isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allemaal vragen over dingen die niet in het boek behandeld werdenDie 3,8 viel me nog mee
![]()
bristow is kingquote:[i
mg]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/2s.gif[/img] Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaaa whitlock !!! Maar Martin Adams blijft mijn ultieme favoriete darterHelaas speelt ie niet bij deze league
Ja, maar jij giet geen 9 pints per avond naar binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... Maar... *zit ook aan het bier nu*
Is bij de meeste leraren ook niet zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raar dat zo'n SO dan mee blijft tellen als het gemiddelde van een hele klas zo laag is
O ja. Zou daar een verband in zitten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
true idd.
heb zelf ook nog weleens gedart in de kroeg
ik ben alleen minder dik dan de meeste darters, en ook veel minder goed.
*houdt wijselijk haar mond*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar jij giet geen 9 pints per avond naar binnen![]()
quote:
Vreemde vogels zitten er soms tussenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is bij de meeste leraren ook niet zo
Ik ga als het goed is binnenkort weer naar the gym dus dan hoef ik me minder slecht te voelen over het drinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*houdt wijselijk haar mond*
Nah kiddingScheelt als je idd niet elke avond zuipt
prachtig he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wij hadden vanaf de weg heel mooi uitzicht op de maan, echt fantastisch
dat heeft geen zin, dan zegt hij weer dat hij vol zitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, ik plaag je maar![]()
maar kan het wel doen als test
Volgens mij was ie roodharigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??
Maarrrrr ik heb al lang geen dart meer gekeken...
yeah we zij n gewoon niet dik genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja. Zou daar een verband in zitten?*is ook niet goed in darten*
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prachtig he?
Zo'n mooie dag en dan zo'n heldere maan
Hoe was je dag in DH meisje ?
klinkt fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tof
Het was heel fijn, en we hebben heul lang in de tuin gezeten, kinderen lekker met elkaar aan het spelen, en wij in het zonnetje met blote armen en stapels kleertjes
Vogel is het juiste woord, zijn neus is heeeel lang en dus net een snavelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemde vogels zitten er soms tussen
Hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vogel is het juiste woord, zijn neus is heeeel lang en dus net een snavel![]()
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt fijn![]()
en nog wat leuks gekocht bij Ikea?
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'quote:
naaisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
bij Ikea een vloerkleedje voor Thijs gekocht, wat veiligheidsdingetjes, een cadeautje voor mijn moeder (die is maandag jarig) en deurknopjes en opbergdozen
Meisjes zijn stomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'Dat klinkt echt heel erg stom tijdens een serieus verhaal
![]()
ik ging verdorie net vragen hoe jouw dag wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen en lekker slapen
Fijne avond allemaal
Schrijf je dat altijd in je dagboek ja?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'Dat klinkt echt heel erg stom tijdens een serieus verhaal
![]()
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen en lekker slapen
Fijne avond allemaal
Wat was je aan het downloaden danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, klaar met downloaden voor vandaag
En je voorstellen hoe hij zijn neus moet snuiten met zo'n kromme neusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen
Oh wel fijn hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ging verdorie net vragen hoe jouw dag was![]()
![]()
![]()
Nou, dat wil ik allemaal niet weten hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En je voorstellen hoe hij zijn neus moet snuiten met zo'n kromme neus![]()
Oooh, dat klinkt ook heerlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wel fijn hoor![]()
![]()
boodschappen gedaan, stofzuiger opgehaaldsmiddags lekker de boel gestofzuigd en gedweild
![]()
lekker in de tuin gezeten en wat bloemetjes gehaald bij de intratuin
morgen kinderboerderij en naar mijn mama![]()
Meer details: Hij legt een zakdoek op twee vingers en steekt die vingers vervolgens in zijn neusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik allemaal niet weten hoor
ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Sommige Apps zijn geweldig,ik blijf voorlopig bij Iphone
Dit had niet gehoeven hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meer details: Hij legt een zakdoek op twee vingers en steekt die vingers vervolgens in zijn neus![]()
![]()
![]()
Sony Ericsson Vivaz Proquote:
Wat leuk, dat toestel ken ik helemaal niet eens. Ziet er zo mooi uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony Ericsson Vivaz Pro
[ afbeelding ]
Kun je daar ook mee bellen:?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony Ericsson Vivaz Pro
[ afbeelding ]
Heb ik er nog nooit mee gedaanquote:
geschoren haar= lelijk?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:02 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm Michael van Gerwen ook al zijn haar afgeschoren
Het is geen voorwaarde om lelijk te zijn om aan darts mee te doen hoor.....
Eenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk, dat toestel ken ik helemaal niet eens. Ziet er zo mooi uit
Cool dat het goed bevaltquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eentoestel
Enige nadeel: symbian
Ken er maar een paar die er goed mee staan; en Michael is er geen vanquote:
Sony Ericsson werkt samen met Nokiaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool dat het goed bevalt![]()
Ik dacht dat Symbian alleen op Nokia's zat
Ik heb uren door de straat geslenterd, maar je niet gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tof
Het was heel fijn, en we hebben heul lang in de tuin gezeten, kinderen lekker met elkaar aan het spelen, en wij in het zonnetje met blote armen en stapels kleertjes
Oooh, dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sony Ericsson werkt samen met Nokia
OS voor foonsquote:
Nee. Maar daarom IS het wel gewoon zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schrijf je dat altijd in je dagboek ja?
Leuke telefoons hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat wist ik dus niet
Ik ken de telefoons van Sony eigenlijk helemaal niet
Wat is OS?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar daarom IS het wel gewoon zo
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is OS?
Operation System ofzo?
Wij reden steeds rondjes door de straten, maar ik heb jou ook niet gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb uren door de straat geslenterd, maar je niet gezien
Jupquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat is OS?
Operation System ofzo?
Dat mag natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
jij bent een vent, dus dan sla ik in dit geval niet al teveel acht op je mening
Owh, zal dat het geweest zijn?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wij reden steeds rondjes door de straten, maar ik heb jou ook niet gezien![]()
(misschien ook wel, want geen idee hoe je er uitziet eruitziet eruit ziet)
ik heb jou ook niet gezien hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
In mijn achtertuinquote:
Nee, want jij had een omschrijvingquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb jou ook niet gezien hoor!
Jij weet niet waar ik wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
alleen jij was er niet ??quote:
Ik heb eerlijk gezegd die straat niet gehaald. Had teveel andere dingen te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want jij had een omschrijving![]()
Auto stond bij 184
niet bij nummer 184quote:
Niet in dat stuk van mijn tuin neequote:
Misschien wel, maar op het verkeerde tijdstipquote:
en je zegt niet even gedag??quote:
verdwaal je in de achtertuin??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet in dat stuk van mijn tuin nee
Ik was al heel lang binnen. Heb weer twee uur van m'n leven verpest met een slechte filmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
Je kunt merken dat de zon onder is en iedereen weer binnen is.
Die is heul grootquote:
Welke film was dat danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was al heel lang binnen. Heb weer twee uur van m'n leven verpest met een slechte film
12 uur 2 april he!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op het verkeerde tijdstip
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was al heel lang binnen. Heb weer twee uur van m'n leven verpest met een slechte film
deze was wel spannendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0838247/
Kende ik nog niet... maar dat is positief, begrijp ik dus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0838247/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |