Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
En daar is ie dan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
J. gaat zo naar boven en kijken wat er van zijn foto's is geworden...
Hij komt ze zo wel ff showen
Ik heb nog wel een foto van de maan. Niet van nu, maar van een tijdje terug. WEL postwaardig., Mag dat denk je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef RockNijntje het volgende:
Foto gemaakt van maan, niet postwaardig![]()
woot, mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar is ie dan.
[ afbeelding ]
(klik voor groot geloof ik)
Wat een schitterende fotoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar is ie dan.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En daar is ie dan.
[ afbeelding ]
Zeker op blote voetenquote:
Doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van de maan. Niet van nu, maar van een tijdje terug. WEL postwaardig., Mag dat denk je?
Schoenen aandoen duurt zo langquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Wrm ga je dan ook op blote voeten?
Ik vind van welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van de maan. Niet van nu, maar van een tijdje terug. WEL postwaardig., Mag dat denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Het is Canon 50D (hij is inmiddels alweer benedenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Met wat voor camera is die foto gemaakt, Cryothic?
Als je de foto aanklikt staat er Canon EOS 50Dquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
Met wat voor camera is die foto gemaakt, Cryothic?
Woooowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja krijg je dit soort dingen he![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Als je de foto aanklikt staat er Canon EOS 50D
Mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pic![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn camera nooit goed![]()
En de maan staat erg ver weg momenteel.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand de wiki fixen?
En welke luie klapmongool heeft de OP weer niet bijgewerkt?![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pic![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij staat juist sinds 1995 dichter bij de aarde
Mwoa die andere die gepost zijn zijn beter hoorquote:
hier wil het ook niet echt lukken..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn pic![]()
[ afbeelding ]
issuh mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja krijg je dit soort dingen he![]()
[ afbeelding ]
die van mij was toch ook niet scherpquote:
Ik moet echt een spiegelreflex hebben, nu weet ik het zekerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is Canon 50D (hij is inmiddels alweer beneden
Ah zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa die andere die gepost zijn zijn beter hoorDeze is met een EOS 300D gemaakt, de eerste digitale spiegelreflex die voor het grote publiek betaalbaar was
En met een gehuurde lens die normaal 2000 euro kost
Ja, met een gewone digitale camera krijg je dat niet goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
issuh mooi
[..]
die van mij was toch ook niet scherp
Ja dat wordt sparen.. fotografie is een dure hobby helaaschquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, met een gewone digitale camera krijg je dat niet goed.
Bij een spiegelreflex kun je alles instellen.
Zou er zelf ook nog graag 1 willen.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat wordt sparen.. fotografie is een dure hobby helaasch
Ligt eraan wat voor camera he? Mijn camera is ook een compactcamera, maar heeft groot zoombereik en ik kan sluitertijd en diafragma instellen. Alleen heeft een compactcamera een kleinere sensor, waardoor foto's in het donker minder scherp worden... ik vertrouwde vorige week tijdens de meet ook te veel op die instellingen, ik had beter kunnen flitsenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, met een gewone digitale camera krijg je dat niet goed.
Bij een spiegelreflex kun je alles instellen.
Zou er zelf ook nog graag 1 willen.
Ieder heeft zo zijn prioriteiten/hobby's edquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik weet het
Maar momenteel heb ik dat er niet voor over
Ook geen goedkoop dingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn prioriteiten/hobby's ed
De foto is trouwens gemaakt met een canon f/4 L 70-200mm lens
Volgens mij kan dat bij mij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor camera he? Mijn camera is ook een compactcamera, maar heeft groot zoombereik en ik kan sluitertijd en diafragma instellen. Alleen heeft een compactcamera een kleinere sensor, waardoor foto's in het donker minder scherp worden... ik vertrouwde vorige week tijdens de meet ook te veel op die instellingen, ik had beter kunnen flitsen.
Ik vind sowieso de leukere lenzen behoorlijk wat geld kostenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook geen goedkoop dingMijne is gemaakt met een 70-200 /2,8 L
Ja vette naaiballen daarquote:
Die Fransozen weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vette naaiballen daarEcht de helft was gewoon lucht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |