Wowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zien.
Ik ben eens gaan experimenteren met fotograferen in RAW:
[ afbeelding ]
J. schiet zijn foto's standaard in RAW.. als ik vraag om foto's duurt dat eeuwenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zien.
Ik ben eens gaan experimenteren met fotograferen in RAW:
[ afbeelding ]
Ja, ik kon ook gemakkelijk even naar binnen lopen voor een slok thee, en als ik buiten kwam, was de camera bijna klaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
J. schiet zijn foto's standaard in RAW.. als ik vraag om foto's duurt dat eeuwen
Dat is wel een vette foto Mart
Ik vinnum mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, dat was de Mini Wheeler Dealers aflevering
niet gaarquote:
Dat is een manier van foto's opslaan, waarbij meer data wordt opgeslagen dan normaal (bij jpg). Daardoor kun je achteraf meer en mooier correcties aanbrengen, als bijvoorbeeld de lichtbalans niet goed is. De man van de fotowinkel had het er vanmiddag over, en toen bedacht ik dat mijn camera ook zo'n functie had, dus die heb ik even uitgeprobeerd nuquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
J. gaat zo naar boven en kijken wat er van zijn foto's is geworden...
Hij komt ze zo wel ff showen
Ik vind dat ook een mooie, scherpe foto hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
Met mijn Ixus kom ik helaas niet verder dan dit
klikbaar
[ afbeelding ]
Nou maankratersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een mooie, scherpe foto hoor.
En ik wacht geduldig op de maankraters van J..
Wat ik te melden had was allicht boeienderquote:
Oh, even lezen danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik te melden had was allicht boeiender
O ja, vandaar dat ik banners voor Oil of Olaz krijgquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens
[..]
Niet zo boos kijken jij, krijg je rimpels van he?
Ze hebben je door!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Wat moet ik in godsnaam met banners voor lingerie, juwelen en hoge hakken.
Ik had een banner voor schaamlipcorrectiesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had een banner voor schaamlipcorrecties
Ook die krijg ik wel eens jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik had een banner voor schaamlipcorrecties
Maar het was wel een hele mooie dag.. In Parijs ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
THUIS![]()
Zo, 1132 km, zonder nachttreinen. Dat doetie anders nooit
je overweegt een carriere als travestiet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:27 schreef DaMart het volgende:
Nee, maar het kan natuurlijk zijn dat iemand anders die banners heeft opgeroepen met posts hier... misschien dat Toekito Toekita wilde worden!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het was wel een hele mooie dag.. In Parijs ook?
[..]
je overweegt een carriere als travestiet?
Mwoa. kilometer of honderd boven parijs begon het weer bewolkt te worden. Maar het was erg gezelligquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar het was wel een hele mooie dag.. In Parijs ook?
Wat voor app is dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. kilometer of honderd boven parijs begon het weer bewolkt te worden. Maar het was erg gezelligKort maar hevig zeg maar
![]()
[ afbeelding ]!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa. kilometer of honderd boven parijs begon het weer bewolkt te worden. Maar het was erg gezelligKort maar hevig zeg maar
![]()
[ afbeelding ]!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |