Ja, maar jij giet geen 9 pints per avond naar binnenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar... Maar... *zit ook aan het bier nu*
Is bij de meeste leraren ook niet zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raar dat zo'n SO dan mee blijft tellen als het gemiddelde van een hele klas zo laag is
O ja. Zou daar een verband in zitten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef gomi het volgende:
[..]
true idd.
heb zelf ook nog weleens gedart in de kroeg
ik ben alleen minder dik dan de meeste darters, en ook veel minder goed.
*houdt wijselijk haar mond*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar jij giet geen 9 pints per avond naar binnen![]()
quote:
Vreemde vogels zitten er soms tussenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is bij de meeste leraren ook niet zo
Ik ga als het goed is binnenkort weer naar the gym dus dan hoef ik me minder slecht te voelen over het drinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*houdt wijselijk haar mond*
Nah kiddingScheelt als je idd niet elke avond zuipt
prachtig he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
wij hadden vanaf de weg heel mooi uitzicht op de maan, echt fantastisch
dat heeft geen zin, dan zegt hij weer dat hij vol zitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee hoor, ik plaag je maar![]()
maar kan het wel doen als test
Volgens mij was ie roodharigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA !! Ik zei net tg vriendlief: Had ie vroeger niet een wilde blonde bos haar??
Maarrrrr ik heb al lang geen dart meer gekeken...
yeah we zij n gewoon niet dik genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja. Zou daar een verband in zitten?*is ook niet goed in darten*
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prachtig he?
Zo'n mooie dag en dan zo'n heldere maan
Hoe was je dag in DH meisje ?
klinkt fijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en vanaf het eerste moment ook geweldig uitzicht er op dus, echt tof
Het was heel fijn, en we hebben heul lang in de tuin gezeten, kinderen lekker met elkaar aan het spelen, en wij in het zonnetje met blote armen en stapels kleertjes
Vogel is het juiste woord, zijn neus is heeeel lang en dus net een snavelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemde vogels zitten er soms tussen
Hehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vogel is het juiste woord, zijn neus is heeeel lang en dus net een snavel![]()
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
klinkt fijn![]()
en nog wat leuks gekocht bij Ikea?
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'quote:
naaisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
![]()
bij Ikea een vloerkleedje voor Thijs gekocht, wat veiligheidsdingetjes, een cadeautje voor mijn moeder (die is maandag jarig) en deurknopjes en opbergdozen
Meisjes zijn stomquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Meisje dat naast me zit zei een keer: 'Oeh ik wil echt zijn neus afknippen'Dat klinkt echt heel erg stom tijdens een serieus verhaal
![]()
ik ging verdorie net vragen hoe jouw dag wasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
En nu douchen en lekker slapen
Fijne avond allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |