Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ken de film nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0838247/
Sweet dreams Priemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
Nieuw topic !![]()
Tijd om naar bed te gaan. Truste mensjes
Lijkt me niksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
deze was wel spannend
http://www.imdb.com/title/tt0479997/
Ja, houden zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kende ik nog niet... maar dat is positief, begrijp ik dus!
Kwam totaal niet van de grond. Ondanks de bekende namenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ken de film niet
Vind Liam Neeson altijd een heel toffe acteur
Jammer dat deze film dan dus tegenvalt
Balen is dat. Zou het mede kunnen komen omdat de verwachting hoger is bij zulke namenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kwam totaal niet van de grond. Ondanks de bekende namen
Nope, ik heb niets hierquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier het boekenweekgeschenk al, trouwens? Het gaat over koffie!
nope..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Neuh, het is gewoon echt een slechte film. Met of zonder bekende namenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balen is dat. Zou het mede kunnen komen omdat de verwachting hoger is bij zulke namen
Ja, t/m de 26equote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
nog een week te krijgen toch??
Ja, ik woensdag meteen boeken gekocht. Had toch de tijd en had wat geld gekregen voor mijn verjaardag dus...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Die heb ik wel gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Morgen staat deze nog op het programma. Na het zien van de imdb-site heb ik nu al spijt
Ik heb geen boekenaanschaf op de planning staan voorlopigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Nou ja, we gaan ons vast wel vermakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien
Wel aardig maar niet fantastisch
Mark Wahlberg heeft in betere films gespeeld
Ik hoop het ook voor je. Het is een beetje vreemde filmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan ons vast wel vermaken
Hoop ik![]()
Toch wat bekendere namen. Geen Hollywood-grootheden. Maar Wahlberg en Carter hebben toch een paar leuke rollen gehad. Roth was toch een van de mensen uit Reservoir DOgsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef MissMSX het volgende:
Morgen staat deze nog op het programma. Na het zien van de imdb-site heb ik nu al spijt
Tim Burtonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Het is een beetje vreemde film
ik vond het eind wel een beetje verontrustendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Het is een beetje vreemde film
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superduper nice,ik vind het echt mooi zo fel,net alsof je naar de zon kijkt als het in je ogen schijnt(ietwat laat)
Zoals ik eerder zei heb ik net Kickass gekeken,me 3de post erover xD
Maar ik vind Nicholas Cage brilliante acteur,In season of the witch,Sorcerers Apprentice,Escape from alcatraz en National Treasure
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wat bekendere namen. Geen Hollywood-grootheden. Maar Wahlberg en Carter hebben toch een paar leuke rollen gehad. Roth was toch een van de mensen uit Reservoir DOgs
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wat bekendere namen. Geen Hollywood-grootheden. Maar Wahlberg en Carter hebben toch een paar leuke rollen gehad. Roth was toch een van de mensen uit Reservoir DOgs
The SHooter, Italian Jobquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heb ik wel gezien
Wel aardig maar niet fantastisch
Mark Wahlberg heeft in betere films gespeeld
Het is net of er een spaarlamp ingedraaid isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:25 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superduper nice,ik vind het echt mooi zo fel,net alsof je naar de zon kijkt als het in je ogen schijnt(ietwat laat)
Zoals ik eerder zei heb ik net Kickass gekeken,me 3de post erover xD
Maar ik vind Nicholas Cage brilliante acteur,In season of the witch,Sorcerers Apprentice,Escape from alcatraz en National Treasure
Lijkt ook wel kwakje,quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is net of er een spaarlamp ingedraaid is
Doe mij maar een warmlichtmaan
'A woman can't sleep. She goes to a mattress store. A man is there who can't sleep either; he finds the perfect mattress. They fall on it and sleep. She takes it home but still can't sleep.'quote:
kan me niet voorstellen dat het iets isquote:
het klinkt echt nergens naar, ongelooflijk slechte review of gewoon een kutfilm...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat het iets is
ach volgens kadafi staat er morgen avond geen maan meer aan de hemelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, heb me weer even ingelezen omtrent Libie
Dan ben ik blij dat ik die vandaag nog op de foto heb gezetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach volgens kadafi staat er morgen avond geen maan meer aan de hemel
We hakken ze de pan inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach volgens kadafi staat er morgen avond geen maan meer aan de hemel
yeah kunnen we poster ophangen met vermist: de maan en dan die foto eronderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik die vandaag nog op de foto heb gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |