Dit bericht is voor jou natuurlijk extra interessant:quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Heeft iedereen hier het boekenweekgeschenk al, trouwens? Het gaat over koffie!
Ik dalijk ook hoor, ben moequote:
Waarom moet ik nu aan Jambers denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 sleept Barman ook maar eens richting slaapkamer.
* DaMart heeft nu een beeld voor ogen van hoe holbewoners vrouwen aan hun haren naar hun grot sleepten, maar dan met Barretje die barman achter zich aansleept.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 sleept Barman ook maar eens richting slaapkamer.
Ik zag ook zoiets ongeveer voor mequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart heeft nu een beeld voor ogen van hoe holbewoners vrouwen aan hun haren naar hun grot sleepten, maar dan met Barretje die barman achter zich aansleept.
Whehe, ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart heeft nu een beeld voor ogen van hoe holbewoners vrouwen aan hun haren naar hun grot sleepten, maar dan met Barretje die barman achter zich aansleept.
Ja, ik ben een soort van Draculaquote:
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:
Je hebt gewoon gelijk hoor. Er is hier nagenoeg niets te belevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen hoor![]()
Nou, dat pyjama zoeken gaat wel even duren natuurlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Tandjens poetsen, pyjama zoeken, ins Bett gehen
Je gaat je pyjama zoeken, maar niet aantrekken of?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Kratje van nietquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle, wordt Engelse Drop ook daadwerkelijk in Engeland gegeten?
Door je wachtwoord in te voeren. Je moet wel opletten want (bij mij in ieder geval) staat er iets ingevoerd bij nieuw wachtwoord. Dat moet je eerst weg halen, anders krijg je een foutmeldingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Even tussen door? Hoe sla ik me profiel-wijzigingen op?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle, wordt Engelse Drop ook daadwerkelijk in Engeland gegeten?
Actie 2 = failedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Slaap ze, Kerelquote:
Dat is bij mij ook jaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Door je wachtwoord in te voeren. Je moet wel opletten want (bij mij in ieder geval) staat er iets ingevoerd bij nieuw wachtwoord. Dat moet je eerst weg halen, anders krijg je een foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |