Ik snap er geen fuck van, wat is dat voor een 1000-en-1-nacht muziekje?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van, wat is dat voor een 1000-en-1-nacht muziekje?
Gewoon een lekker binnenloopmuziekjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen fuck van, wat is dat voor een 1000-en-1-nacht muziekje?
*mep*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een lekker binnenloopmuziekje
Beat me
Waarom juist nu dit liedje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa, wie doet er mee
You do something to me that I caaaaaaaaaaan't explaiiiiiiiiiiin
Oh die is wel mooi jaquote:
Tranentrekkert in bepaalde gemoedstoestandenquote:
BANquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa, wie doet er mee
You do something to me that I caaaaaaaaaaan't explaiiiiiiiiiiin
Ik luisterquote:
Dat had ik vorig jaar ook toen ik hem na een lange tijd weer eens bekeekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, dat is nog veel valser als dat ik me kon herinneren
Niets zo fijn als met rode prikoogjes en een snotspoor onder je dekbed kruipenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Die zijn me te emo voor vanavond, ik klik niet, sorry![]()
Ik liet van de week een klein stukje zien van Over Mijn Lijk aan mijn collega.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets zo fijn als met rode prikoogjes en een snotspoor onder je dekbed kruipen
Had je niet iets van Kylie en Jason Donovan ofzo?quote:
Ik had het er vanochtend over met een collega...en toen had ik alweer een brok in de keelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik liet van de week een klein stukje zien van Over Mijn Lijk aan mijn collega.
Janken
Ik vertelde mijn collega over dat stukje dat Sandra nog één keer naar buiten ging, die wandeling in de sneeuw, met vrienden en familie en dat ze die avond dood zou gaan. Toen ik het vertelde en voor me zag weer ging ik al janken en zij lachen, maar toen ze het zag snotterde ze meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het er vanochtend over met een collega...en toen had ik alweer een brok in de keel
Daar hadden wij het ook over....en toen het fragment met de huisartsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn collega over dat stukje dat Sandra nog één keer naar buiten ging, die wandeling in de sneeuw, met vrienden en familie en dat ze die avond dood zou gaan. Toen ik het vertelde en voor me zag weer ging ik al janken en zij lachen, maar toen ze het zag snotterde ze mee
En dan in de terugblik aflevering, dat haar vriend zegt 'Had ik nou nog maar gevraagd waar ze haar kentekenbewijs had neergelegd'.
Wat ik het meest bizar vond (raar misschienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hadden wij het ook over....en toen het fragment met de huisarts
Ze was er echt echt echt klaar mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik het meest bizar vond (raar misschien) is dat je zag hoe hij tien jaar ouder werd in een paar dagen. Hij was haast grijs in één nacht. En zij maar grappen maken. "We hebben niet geslapen de laatste nacht, ik vond dat ik het me wel kon veroorloven als ik toch dood ben vanavond". En "De kruidenthee is bijna op! Komt goed uit, ik ook!".
Maar nu wel weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al 20 keer aan het inloggen, het lukt niet meer
Ik moet al een jaar terug gaan kijken, maar kan me er niet toe zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het er vanochtend over met een collega...en toen had ik alweer een brok in de keel
Ja nee dat Alladin muzakje van jou was lekkerquote:
De muziek greep me toch meer aan met het programma erbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat Alladin muzakje van jou was lekker
Ik zocht alleen ff de muziek die bij dat programma zat waar Ing en ik het gisteravond over hadden
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De muziek greep me toch meer aan met het programma erbij
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Hm, met die beelden van haar er bij is toch indrukwekkender.
Ik ben blij dat je het met me eens bentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zet ze maar op je Haifsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, ik gooi dus geen foto's van mn kinderen online als ik ze heb
Ja, en dan noem ik mezelf "mama van deshontayquote:
Waag het niet een eventueel kind zo te noemen, ik stuur de kinderbescherming op je afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan noem ik mezelf "mama van deshontay"
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waag het niet een eventueel kind zo te noemen, ik stuur de kinderbescherming op je af
Oh Shaniqiliiah is mooi, of anders Sjerrie-enquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]Godver, dat is een jeugdtrauma waar ik nooit overheen gegroeid benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Heb jij al een nieuwe deet staan Erik?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Godver, dat is een jeugdtrauma waar ik nooit overheen gegroeid ben.
Ik vind Lena mooiquote:
Lena en Lana...en evt. een Nena derbijquote:
Ik ben een beetje aan het uitvogelen of meneer dit weekend zin heeft om af te spreken, maar ik heb het al een keer gevraagd (eerder dan vandaag) en de antwoorden zijn non-existentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij al een nieuwe deet staan Erik?
"Zuwwe een happie eten? Ben benieuwd naar je vakantieverhalen/foto's, Zwitserland heeft me altijd enorm gefascineerd"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het uitvogelen of meneer dit weekend zin heeft om af te spreken, maar ik heb het al een keer gevraagd (eerder dan vandaag) en de antwoorden zijn non-existent. Maar nu weet ik niet of ik gewoon moet vragen of ie het vandaag druk heeft, of dat ik morgen moet voorstellen, of dat ik te pushy over kom
.
Omdat je in love bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, waarom klinkt dat bij anderen zo makkelijk!
Oppasze Tomponyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat je in love bent
Je wilt niet weten hoe debiel ik me gedraag naar mannen die ik leuk vind (gek he, dat ik nog vrijgezel ben)
Ik ga off, richting oppaswerk
Hij klinkt niet echt enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het uitvogelen of meneer dit weekend zin heeft om af te spreken, maar ik heb het al een keer gevraagd (eerder dan vandaag) en de antwoorden zijn non-existent. Maar nu weet ik niet of ik gewoon moet vragen of ie het vandaag druk heeft, of dat ik morgen moet voorstellen, of dat ik te pushy over kom
.
Jawel, hij klinkt wel enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt enthousiastNog maar een keer vragen dan
Oh bij mij is lang niet reageren en niet afspreken - niet enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, hij klinkt wel enthousiast! Alleen is ie Spaans en niet zo van het plannen denk ik. Maar wat ie zegt is wel positief hoor
. Oh, en hij heeft een kater momenteel
.
Nou, zo lang niet reageren doet ie niet. Dat was vooral toen ie in het buitenland zat. Maar dat afspreken ga ik nog wel wat meer druk achter zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh bij mij is lang niet reageren en niet afspreken - niet enthousiast
Go get 'em tigerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat afspreken ga ik nog wel wat meer druk achter zetten.
Oh dat is leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb maar gevraagd of ie het nog druk heeft dit weekend, omdat ik 'm wel een rondleiding door Utrecht kan geven.
Oeh! Leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb maar gevraagd of ie het nog druk heeft dit weekend, omdat ik 'm wel een rondleiding door Utrecht kan geven.
Ik zou het net vragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in, morgen zie ik 'm. Niet als in, morgen een reactie.
Woohaaquote:
Als het goed is nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijgen we morgen ook real live updates?
Ik heb het seizoen met Nick en Simon gekeken (wauwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys, vanavond komt "Beste zangers van Nederland" (met Glennis Grace, George Baker, Peter Koelewijn, Do, Xander de Buisonjé, Wolter Kroes enAnita Meyer
en Lange Frans).
Ga je kijken (of later terugkijken)? Of heb je alleen eerdere 'seizoenen' gekeken?
Ja dat dacht ik al eigenlijk een beetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Van die zangers die je nu opnoemt spreken me er heel weinig tot geen aan eigenlijk![]()
Gewoon een korte tweet 'woohoooo' dan weten wij genoegquote:
Mijn eerste gedachte, toen ik het hoorde, 'oh ze willen die reeks door laten lopen en hebben mensen nodig'.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet wat Lange Frans in een programma 'Beste Zangers' te zoeken heeft.
Hij kán niet zingen
Dan gaat ie alles verrappen, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet wat Lange Frans in een programma 'Beste Zangers' te zoeken heeft.
Hij kán niet zingen
Ik plan dat soort zaken niet zo uit eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je morgen je tong in de Spanjaard stoppen?
Doen, anders is hij weer straks de hort op en zit je nog op stage 1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik plan dat soort zaken niet zo uit eerlijk gezegd.
Nee niet echt plannen als in morgen om 14.57 uur, maar je kunt het je wel voornemenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys, vanavond komt "Beste zangers van Nederland" (met Glennis Grace, George Baker, Peter Koelewijn, Do, Xander de Buisonjé, Wolter Kroes enAnita Meyer
en Lange Frans).
Ga je kijken (of later terugkijken)? Of heb je alleen eerdere 'seizoenen' gekeken?
Maar HIJ toch niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaa, vind dat echt een leuk programma. En Glennis is gewoon erg goed
. Ik kijk ook uit naar de versie van Why Tell Me Why door Lange Frans. Volgens mij kun je daar een mooie versie van maken.
Maar je zou het wel willen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lak aan hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat alleen wel zo ingewikkeld allemaal. Waar dat dan moet gaan plaatsvinden, want mensen staren
. Ik houd niet van starende mensen.
Ga je kijken vanavond?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaa, vind dat echt een leuk programma. En Glennis is gewoon erg goed
. Ik kijk ook uit naar de versie van Why Tell Me Why door Lange Frans. Volgens mij kun je daar een mooie versie van maken.
Ja, maar (en dit vind ik altijd wel flauw klinken maar het is nou eenmaal zo) het is anders met twee mannen. Denk ik. Dat is ongebruikelijker.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lak aan hebbenIk heb wel eens midden in een pool-cafe (aan de bar
![]()
) gezoend, puur omdat ik niet meer kon wachten
Boeiend
In een jomantiesj achteraf steegjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat alleen wel zo ingewikkeld allemaal. Waar dat dan moet gaan plaatsvinden, want mensen staren
. Ik houd niet van starende mensen.
Even stiekem snel, als niemand kijktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar (en dit vind ik altijd wel flauw klinken maar het is nou eenmaal zo) het is anders met twee mannen. Denk ik. Dat is ongebruikelijker.
Oh ja, misschien wel... Ik vind zelf van niet, maar das inderdaad persoonlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar (en dit vind ik altijd wel flauw klinken maar het is nou eenmaal zo) het is anders met twee mannen. Denk ik. Dat is ongebruikelijker.
Ja, maar als heel de wereld was zoals jij dan was er nergens een probleemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja, misschien wel... Ik vind zelf van niet, maar das inderdaad persoonlijk
Jij, ik, en mannenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar als heel de wereld was zoals jij dan was er nergens een probleem. Nou ja, behalve dat er dan geen mannen waren en dat vinden we allebei een probleem
.
Yezquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je kijken vanavond?
Als ik op tijd ben ga ik ff een stukje meepikken denk ik
Schijt aan hebben. Gewoon es doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
We hebben morgen afgesproken. En nee nog niet gezoend, de vorige keer was de eerste keer dat ik 'm zag.
Dat is nog niet helemaal bekendquote:
Kan. Als de situatie er naar is.quote:En je kan de eerste keer toch wel zoenen?
Hehe..k'moest meteen hier aan denken...quote:
Ben ik niet zo goed inquote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal bekend.
[..]
Kan. Als de situatie er naar is.
Die heeftquote:
Ik zeg het altijd tegen anderen, maar ben er zelf ook geen held in en toch zou je het moeten hebben!quote:
Rub it inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe lang zijn jullie nu gelukkig samen?
Nee hoor. Je hebt ook nog... nou ja vorig jaar was er Dirk, maar die is verdwenen. En nog wel anderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef APK het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hetero-man die in dit subforum post
Ik word altijd vals als ik zenuwachtig benquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
En hoe lang zijn jullie nu gelukkig samen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef APK het volgende:
Volgens mij ben ik de enige hetero-man die in dit subforum post
Ll was er ook soms hoewel...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt ook nog... nou ja vorig jaar was er Dirk, maar die is verdwenen. En nog wel anderen.
En daarna kreeg je zijn mailadresquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon doenIk twijfelde toen in de poolbar ook ontzettend (hij zat wel een beetje aan me zeg maar en keek lief en lachte steeds, maar hij zoende maar niet
![]()
) dus toen dacht ik; schijt! Ik probeer het gewoon, ik merk het wel
En dat werkte
Oh jee.. a la servio?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd vals als ik zenuwachtig ben.
Oh, dat was niet die ene die al een vrouw had?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben het daarna erg lang erg leuk gehad, daar gaat het om toch?
Ja, maak mij maar aan het huilen op deze eenzame zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd vals als ik zenuwachtig ben.
Ja is ook zo. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet te hard naar een toekomst moet kijken, maar gewoon van het moment moet genieten en maar moet zien waar het schip strandt. Als ik me nu al zorgen ga maken over iets wat eventueel misschien ooit gaat gebeuren of niet gebeuren dan ga je voorbij aan wat er nu te doen valt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We hebben het daarna erg lang erg leuk gehad, daar gaat het om toch?
Nee dat was een anderquote:
Niet die met dat kind neequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat was niet die ene die al een vrouw had?
Ik wil ook het liefst trouwen en kindjes krijgen hoor, dus ik snap je welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet te hard naar een toekomst moet kijken, maar gewoon van het moment moet genieten en maar moet zien waar het schip strandt. Als ik me nu al zorgen ga maken over iets wat eventueel misschien ooit gaat gebeuren of niet gebeuren dan ga je voorbij aan wat er nu te doen valt.
Dirk is toch ook van de piemels?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor. Je hebt ook nog... nou ja vorig jaar was er Dirk, maar die is verdwenen. En nog wel anderen.
Alleen die van hemzelf hoorquote:
quote:
Share the momentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik blijf ook tegen mezelf zeggen dat ik niet te hard naar een toekomst moet kijken, maar gewoon van het moment moet genieten en maar moet zien waar het schip strandt. Als ik me nu al zorgen ga maken over iets wat eventueel misschien ooit gaat gebeuren of niet gebeuren dan ga je voorbij aan wat er nu te doen valt.
quote:
vs jij, theVulture, JJHquote:
Ik snap je nietquote:
JJH?quote:
Dat weet ie zelf nog niet. We wachten nog op de dag dat ie het ontdektquote:
Ik vond het wel leukquote:
Frans heb ik gemist, wel riep hij met Xander even als koortje "Who de fuck is Alice Glennis, toen de hyena uit Amsterdam aan het zingen wasquote:
Ik had het over vorig jaarquote:
Ik ben niet overtuigdquote:
Vorig jaar postte ik ook al op het ESF forum. Mja oke niet in de SC's, want dat gaat over van alles en nog wat en dat kon/kan me niet altijd boeienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het over vorig jaarNu is JJH hier niet (Dirk en Ll ook weinig
)
Dan heb je straks een gespreksonderwerp. Hey, ken je toevallig... bla bla, leuk muziek man...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister alleen maar Spaanse muziekje.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan heb je straks een gespreksonderwerp. Hey, ken je toevallig... bla bla, leuk muziek man...
Oh, ja ik had het alleen over de SCquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Vorig jaar postte ik ook al op het ESF forum. Mja oke niet in de SC's, want dat gaat over van alles en nog wat en dat kon/kan me niet altijd boeien
Pfhewquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja ik had het alleen over de SC
Oeh, en dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef grazz het volgende:
[..]
PfhewVoelde me al bijna buiten gesloten
Ik had beloofd dat ik het nooit meer zou noemenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden wij dan ooit echt ruzie? Ik kan het me niet herinneren.
Dat weet je echt nog wel hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Nou, dan laten we het maar niet oprakelen. Gelukkig ben ik zo'n enorme zeef
.
Dat was eigenlijk heel grappig gewoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat ja. Nee, daar zouden we het niet meer over hebben.
* Tha_Erik hap stof neemt.
Ja, dat was ook erg (maar niet eens zo gemeen bedoeld eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest ook een beetje denken aan de episode "Het is geen roddelen als je terug kan lezen". Dat was ook wel een aardige periode
.
Vooral het schuldgevoel aan mijn kantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk heel grappig gewoon
Ja. Ach. En ik ben er sinds die tijd ook wel op vooruit gegaan hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat was ook erg (maar niet eens zo gemeen bedoeld eigenlijk), maar daar zijn we echt goed uit gekomen vind ik
Maar echt, ik was heus niet echt kwaad hoor, ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral het schuldgevoel aan mijn kant.
Zeker!quote:Ja. Ach. En ik ben er sinds die tijd ook wel op vooruit gegaan hoor.
Ik overdrijf noooooooit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar echt, ik was heus niet echt kwaad hoor, ik overdrijf graagEn je opmerking was ook gewoon grappig stiekem
Jullie zijn toch gewoon tofquote:[..]
Zeker!Maar dat vind ik eigenlijk cool juist, dat je niet meteen een hekel aan ons had
quote:
De ruzie over het ondergoed was in een huisje op de heiquote:
quote:
Nou ja, maar na zoiets zou ik mensen misschien wel niet meer willen leren kennenquote:Jullie zijn toch gewoon tof?
Gelukkig niet langerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dacht ik toen ook hoor. Een paar uur.
Oke nicequote:Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn in Landal geweest met de ESF SC-ers en toen hebben we ook even buiten gezeten
Ik heb even teruggelezenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen. Wat kan ik toch ook een dramaqueen zijn
, dat realiseer ik me keer op keer in retrospectief.
quote:
Het is wel voorbij hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je bent een stuk positiever sindsdien eigenlijk![]()
En alsnog sorry als ik je toen gekwetst heb oid
Beetje gezonde zenuwen hoort erbij.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor. Naast zenuwachtig. Vooral ook omdat ik nog niet weet hoe laat ie komt en ik me bedacht dat er op zondag natuurlijk niks te doen is
.
Kun je overal zoenenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordeel dat alles dicht is: de stad is dan ook niet zo druk.
Kheb ook gelezenquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
In mijn hoofd wel. Maar ik ga slapen. Anders heb ik morgen wallen!
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker koezenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:32 schreef APK het volgende:
Da da dub, da da dub![]()
Bij welke reclame zit dit liedje
Ik ben veel te vrolijk, zal wel weer een dikke dipper worden volgende week
Erik veel plezier straksquote:Op zondag 20 maart 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Neem 2 wijntjes voordat je naar hem toe gaat, dan ben je ff iets losser.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas om 15.00 afgesproken. Iemand tips tegen nervositeit
? Lijkt nu wel erger dan de eerste keer dat ik 'm zag.
Nee, eigenlijk hoort het erbij denk ikquote:
Oh, nu vind ik het liedje een stuk minder leukquote:
Snel Spaans leren?quote:Op zondag 20 maart 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas om 15.00 afgesproken. Iemand tips tegen nervositeit
?
Hebbie geen enkele alcoholische versnapering in huis? Ga es naar de buren danquote:Op zondag 20 maart 2011 12:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen wijn en de supermarkt is dicht.
Oke, tijdens het afwassen en opruimen kun je alvast wat zenuwen kwijt door de actionquote:Op zondag 20 maart 2011 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
No can do, moet nog even snel hier opruimen en afwassen. En ik heb geen contact met de buren.
Je zou er nerveus van worden hequote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef tombolafan het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEH
DATE-VOORPRET
Dat was vorig jaarquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dit helpt enorm. Vooral omdat iedereen hier straks vanaf 15.00 zit van "zal ie al gezoend hebben?" "Zou ie durven?" "Praat ie zijn date niet een depressie in?"
.
Dat zou ik nooit meer doenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dit helpt enorm. Vooral omdat iedereen hier straks vanaf 15.00 zit van "zal ie al gezoend hebben?" "Zou ie durven?" "Praat ie zijn date niet een depressie in?"
.
Nee, dat heet "meeleven op de achtergrond"quote:
Oh, omdat je op ging ruimen enzoquote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik ga 'm van het station halen. Willen we naar mijn huis moeten we helemaal met de bus.
* red het net om het sneue grapje niet te maken *quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En hier is wel één pottenkijker, een huisgenoot namelijk.. In de kamer naast me.
Ja, nou, mocht de situatie er nou naar zijn, dan moet het wel mogelijk zijn tochquote:
Watquote:[..]
* red het net om het sneue grapje niet te maken *
Ja, zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, mocht de situatie er nou naar zijn, dan moet het wel mogelijk zijn toch?
Jaquote:Wat? Potenkijker?
Ik ook hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ook zo'n debiele zenuwpees he. Als het om een ander ging zou ik het hilarisch vinden. Of irritant
.
Veeeeeeel plezierquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben er weg van! Zij die sterven, groeten u!
0 keerquote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Bijnaaaaaa 15 uur![]()
Hoe vaak zou Erik al hebben moeten plassen?
Zou ie al gezoend hebben?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Shit, hij is er nogquote:
Ik denk dat hij zijn telefoon toch negeertquote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil zoooooooooooo graag smsen hoe het is
Ah, dus het kan wel?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn telefoon toch negeert
Ik doe een gok en zeg ja namens Erik, als hij op jouw volgende date mag smsenquote:
Ik kan geen spaansquote:
Cómo se?quote:
Gewoon hier iets uitzoeken: http://www.lyricsfreak.com/g/gipsy+kings/quote:
Oh jaaaaa...en dan rozig van de wijn en het zonnetje saampjes naar Huize Erikquote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze het gezellig hebben en misschien wel ergens op een terrasje in het zonnetje zitten
niks van dat. Helaas. Hij is. Weer naar huis en ik ben een te grote chicken. Geen sappig verhalen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaaa...en dan rozig van de wijn en het zonnetje saampjes naar Huize Erik
Oh jammer... Wel leuke dag gehad?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
niks van dat. Helaas. Hij is. Weer naar huis en ik ben een te grote chicken. Geen sappig verhalen.
Maar het was wel gezellig?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
niks van dat. Helaas. Hij is. Weer naar huis en ik ben een te grote chicken. Geen sappig verhalen.
Na 2 uurtjes al?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |