Dat weet ie zelf nog niet. We wachten nog op de dag dat ie het ontdektquote:
Ik vond het wel leukquote:
Frans heb ik gemist, wel riep hij met Xander even als koortje "Who de fuck is Alice Glennis, toen de hyena uit Amsterdam aan het zingen wasquote:
Ik had het over vorig jaarquote:
Ik ben niet overtuigdquote:
Vorig jaar postte ik ook al op het ESF forum. Mja oke niet in de SC's, want dat gaat over van alles en nog wat en dat kon/kan me niet altijd boeienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het over vorig jaarNu is JJH hier niet (Dirk en Ll ook weinig
)
Dan heb je straks een gespreksonderwerp. Hey, ken je toevallig... bla bla, leuk muziek man...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister alleen maar Spaanse muziekje.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef grazz het volgende:
[..]
Dan heb je straks een gespreksonderwerp. Hey, ken je toevallig... bla bla, leuk muziek man...
Oh, ja ik had het alleen over de SCquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef grazz het volgende:
[..]
Vorig jaar postte ik ook al op het ESF forum. Mja oke niet in de SC's, want dat gaat over van alles en nog wat en dat kon/kan me niet altijd boeien
Pfhewquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ja ik had het alleen over de SC
Oeh, en dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef grazz het volgende:
[..]
PfhewVoelde me al bijna buiten gesloten
Ik had beloofd dat ik het nooit meer zou noemenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Hadden wij dan ooit echt ruzie? Ik kan het me niet herinneren.
Dat weet je echt nog wel hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Nou, dan laten we het maar niet oprakelen. Gelukkig ben ik zo'n enorme zeef
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |