Ja nee dat Alladin muzakje van jou was lekkerquote:
De muziek greep me toch meer aan met het programma erbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee dat Alladin muzakje van jou was lekker
Ik zocht alleen ff de muziek die bij dat programma zat waar Ing en ik het gisteravond over hadden
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De muziek greep me toch meer aan met het programma erbij
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Hm, met die beelden van haar er bij is toch indrukwekkender.
Ik ben blij dat je het met me eens bentquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zet ze maar op je Haifsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:54 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, ik gooi dus geen foto's van mn kinderen online als ik ze heb
Ja, en dan noem ik mezelf "mama van deshontayquote:
Waag het niet een eventueel kind zo te noemen, ik stuur de kinderbescherming op je afquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en dan noem ik mezelf "mama van deshontay"
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waag het niet een eventueel kind zo te noemen, ik stuur de kinderbescherming op je af
Oh Shaniqiliiah is mooi, of anders Sjerrie-enquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]Godver, dat is een jeugdtrauma waar ik nooit overheen gegroeid benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Heb jij al een nieuwe deet staan Erik?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Godver, dat is een jeugdtrauma waar ik nooit overheen gegroeid ben.
Ik vind Lena mooiquote:
Lena en Lana...en evt. een Nena derbijquote:
Ik ben een beetje aan het uitvogelen of meneer dit weekend zin heeft om af te spreken, maar ik heb het al een keer gevraagd (eerder dan vandaag) en de antwoorden zijn non-existentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij al een nieuwe deet staan Erik?
"Zuwwe een happie eten? Ben benieuwd naar je vakantieverhalen/foto's, Zwitserland heeft me altijd enorm gefascineerd"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het uitvogelen of meneer dit weekend zin heeft om af te spreken, maar ik heb het al een keer gevraagd (eerder dan vandaag) en de antwoorden zijn non-existent. Maar nu weet ik niet of ik gewoon moet vragen of ie het vandaag druk heeft, of dat ik morgen moet voorstellen, of dat ik te pushy over kom
.
Omdat je in love bentquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Gawd, waarom klinkt dat bij anderen zo makkelijk!
Oppasze Tomponyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat je in love bent
Je wilt niet weten hoe debiel ik me gedraag naar mannen die ik leuk vind (gek he, dat ik nog vrijgezel ben)
Ik ga off, richting oppaswerk
Hij klinkt niet echt enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het uitvogelen of meneer dit weekend zin heeft om af te spreken, maar ik heb het al een keer gevraagd (eerder dan vandaag) en de antwoorden zijn non-existent. Maar nu weet ik niet of ik gewoon moet vragen of ie het vandaag druk heeft, of dat ik morgen moet voorstellen, of dat ik te pushy over kom
.
Jawel, hij klinkt wel enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt enthousiastNog maar een keer vragen dan
Oh bij mij is lang niet reageren en niet afspreken - niet enthousiastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel, hij klinkt wel enthousiast! Alleen is ie Spaans en niet zo van het plannen denk ik. Maar wat ie zegt is wel positief hoor
. Oh, en hij heeft een kater momenteel
.
Nou, zo lang niet reageren doet ie niet. Dat was vooral toen ie in het buitenland zat. Maar dat afspreken ga ik nog wel wat meer druk achter zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh bij mij is lang niet reageren en niet afspreken - niet enthousiast
Go get 'em tigerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar dat afspreken ga ik nog wel wat meer druk achter zetten.
Oh dat is leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb maar gevraagd of ie het nog druk heeft dit weekend, omdat ik 'm wel een rondleiding door Utrecht kan geven.
Oeh! Leukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb maar gevraagd of ie het nog druk heeft dit weekend, omdat ik 'm wel een rondleiding door Utrecht kan geven.
Ik zou het net vragenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als in, morgen zie ik 'm. Niet als in, morgen een reactie.
Woohaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |