Als het goed is nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Krijgen we morgen ook real live updates?
Ik heb het seizoen met Nick en Simon gekeken (wauwquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys, vanavond komt "Beste zangers van Nederland" (met Glennis Grace, George Baker, Peter Koelewijn, Do, Xander de Buisonjé, Wolter Kroes enAnita Meyer
en Lange Frans).
Ga je kijken (of later terugkijken)? Of heb je alleen eerdere 'seizoenen' gekeken?
Ja dat dacht ik al eigenlijk een beetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Van die zangers die je nu opnoemt spreken me er heel weinig tot geen aan eigenlijk![]()
Gewoon een korte tweet 'woohoooo' dan weten wij genoegquote:
Mijn eerste gedachte, toen ik het hoorde, 'oh ze willen die reeks door laten lopen en hebben mensen nodig'.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet wat Lange Frans in een programma 'Beste Zangers' te zoeken heeft.
Hij kán niet zingen
Dan gaat ie alles verrappen, waarschijnlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet wat Lange Frans in een programma 'Beste Zangers' te zoeken heeft.
Hij kán niet zingen
Ik plan dat soort zaken niet zo uit eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je morgen je tong in de Spanjaard stoppen?
Doen, anders is hij weer straks de hort op en zit je nog op stage 1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik plan dat soort zaken niet zo uit eerlijk gezegd.
Nee niet echt plannen als in morgen om 14.57 uur, maar je kunt het je wel voornemenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys, vanavond komt "Beste zangers van Nederland" (met Glennis Grace, George Baker, Peter Koelewijn, Do, Xander de Buisonjé, Wolter Kroes enAnita Meyer
en Lange Frans).
Ga je kijken (of later terugkijken)? Of heb je alleen eerdere 'seizoenen' gekeken?
Maar HIJ toch niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Jaa, vind dat echt een leuk programma. En Glennis is gewoon erg goed
. Ik kijk ook uit naar de versie van Why Tell Me Why door Lange Frans. Volgens mij kun je daar een mooie versie van maken.
Maar je zou het wel willen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lak aan hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat alleen wel zo ingewikkeld allemaal. Waar dat dan moet gaan plaatsvinden, want mensen staren
. Ik houd niet van starende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |