Dat was eigenlijk heel grappig gewoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat ja. Nee, daar zouden we het niet meer over hebben.
* Tha_Erik hap stof neemt.
Ja, dat was ook erg (maar niet eens zo gemeen bedoeld eigenlijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest ook een beetje denken aan de episode "Het is geen roddelen als je terug kan lezen". Dat was ook wel een aardige periode
.
Vooral het schuldgevoel aan mijn kantquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk heel grappig gewoon
Ja. Ach. En ik ben er sinds die tijd ook wel op vooruit gegaan hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat was ook erg (maar niet eens zo gemeen bedoeld eigenlijk), maar daar zijn we echt goed uit gekomen vind ik
Maar echt, ik was heus niet echt kwaad hoor, ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral het schuldgevoel aan mijn kant.
Zeker!quote:Ja. Ach. En ik ben er sinds die tijd ook wel op vooruit gegaan hoor.
Ik overdrijf noooooooit!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar echt, ik was heus niet echt kwaad hoor, ik overdrijf graagEn je opmerking was ook gewoon grappig stiekem
Jullie zijn toch gewoon tofquote:[..]
Zeker!Maar dat vind ik eigenlijk cool juist, dat je niet meteen een hekel aan ons had
quote:
De ruzie over het ondergoed was in een huisje op de heiquote:
quote:
Nou ja, maar na zoiets zou ik mensen misschien wel niet meer willen leren kennenquote:Jullie zijn toch gewoon tof?
Gelukkig niet langerquote:Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat dacht ik toen ook hoor. Een paar uur.
Oke nicequote:Op zondag 20 maart 2011 00:03 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn in Landal geweest met de ESF SC-ers en toen hebben we ook even buiten gezeten
Ik heb even teruggelezenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen. Wat kan ik toch ook een dramaqueen zijn
, dat realiseer ik me keer op keer in retrospectief.
quote:
Het is wel voorbij hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je bent een stuk positiever sindsdien eigenlijk![]()
En alsnog sorry als ik je toen gekwetst heb oid
Beetje gezonde zenuwen hoort erbij.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoor. Naast zenuwachtig. Vooral ook omdat ik nog niet weet hoe laat ie komt en ik me bedacht dat er op zondag natuurlijk niks te doen is
.
Kun je overal zoenenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Voordeel dat alles dicht is: de stad is dan ook niet zo druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |