Ik snap er geen fuck van, wat is dat voor een 1000-en-1-nacht muziekje?quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck van, wat is dat voor een 1000-en-1-nacht muziekje?
Gewoon een lekker binnenloopmuziekjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:37 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen fuck van, wat is dat voor een 1000-en-1-nacht muziekje?
*mep*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een lekker binnenloopmuziekje
Beat me
Waarom juist nu dit liedje?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa, wie doet er mee
You do something to me that I caaaaaaaaaaan't explaiiiiiiiiiiin
Oh die is wel mooi jaquote:
Tranentrekkert in bepaalde gemoedstoestandenquote:
BANquote:
Jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef Greys het volgende:
Jahaaaaaaaaaaa, wie doet er mee
You do something to me that I caaaaaaaaaaan't explaiiiiiiiiiiin
Ik luisterquote:
Dat had ik vorig jaar ook toen ik hem na een lange tijd weer eens bekeekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Jezus fuck, dat is nog veel valser als dat ik me kon herinneren
Niets zo fijn als met rode prikoogjes en een snotspoor onder je dekbed kruipenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Die zijn me te emo voor vanavond, ik klik niet, sorry![]()
Ik liet van de week een klein stukje zien van Over Mijn Lijk aan mijn collega.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niets zo fijn als met rode prikoogjes en een snotspoor onder je dekbed kruipen
Had je niet iets van Kylie en Jason Donovan ofzo?quote:
Ik had het er vanochtend over met een collega...en toen had ik alweer een brok in de keelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik liet van de week een klein stukje zien van Over Mijn Lijk aan mijn collega.
Janken
Ik vertelde mijn collega over dat stukje dat Sandra nog één keer naar buiten ging, die wandeling in de sneeuw, met vrienden en familie en dat ze die avond dood zou gaan. Toen ik het vertelde en voor me zag weer ging ik al janken en zij lachen, maar toen ze het zag snotterde ze meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het er vanochtend over met een collega...en toen had ik alweer een brok in de keel
Daar hadden wij het ook over....en toen het fragment met de huisartsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn collega over dat stukje dat Sandra nog één keer naar buiten ging, die wandeling in de sneeuw, met vrienden en familie en dat ze die avond dood zou gaan. Toen ik het vertelde en voor me zag weer ging ik al janken en zij lachen, maar toen ze het zag snotterde ze mee
En dan in de terugblik aflevering, dat haar vriend zegt 'Had ik nou nog maar gevraagd waar ze haar kentekenbewijs had neergelegd'.
Wat ik het meest bizar vond (raar misschienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar hadden wij het ook over....en toen het fragment met de huisarts
Ze was er echt echt echt klaar mee.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ik het meest bizar vond (raar misschien) is dat je zag hoe hij tien jaar ouder werd in een paar dagen. Hij was haast grijs in één nacht. En zij maar grappen maken. "We hebben niet geslapen de laatste nacht, ik vond dat ik het me wel kon veroorloven als ik toch dood ben vanavond". En "De kruidenthee is bijna op! Komt goed uit, ik ook!".
Maar nu wel weerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al 20 keer aan het inloggen, het lukt niet meer
Ik moet al een jaar terug gaan kijken, maar kan me er niet toe zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had het er vanochtend over met een collega...en toen had ik alweer een brok in de keel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |