Oke, tijdens het afwassen en opruimen kun je alvast wat zenuwen kwijt door de actionquote:Op zondag 20 maart 2011 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
No can do, moet nog even snel hier opruimen en afwassen. En ik heb geen contact met de buren.
Je zou er nerveus van worden hequote:Op zondag 20 maart 2011 13:33 schreef tombolafan het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEH
DATE-VOORPRET
Dat was vorig jaarquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dit helpt enorm. Vooral omdat iedereen hier straks vanaf 15.00 zit van "zal ie al gezoend hebben?" "Zou ie durven?" "Praat ie zijn date niet een depressie in?"
.
Dat zou ik nooit meer doenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dit helpt enorm. Vooral omdat iedereen hier straks vanaf 15.00 zit van "zal ie al gezoend hebben?" "Zou ie durven?" "Praat ie zijn date niet een depressie in?"
.
Nee, dat heet "meeleven op de achtergrond"quote:
Oh, omdat je op ging ruimen enzoquote:Op zondag 20 maart 2011 13:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik ga 'm van het station halen. Willen we naar mijn huis moeten we helemaal met de bus.
* red het net om het sneue grapje niet te maken *quote:Op zondag 20 maart 2011 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En hier is wel één pottenkijker, een huisgenoot namelijk.. In de kamer naast me.
Ja, nou, mocht de situatie er nou naar zijn, dan moet het wel mogelijk zijn tochquote:
Watquote:[..]
* red het net om het sneue grapje niet te maken *
Ja, zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, mocht de situatie er nou naar zijn, dan moet het wel mogelijk zijn toch?
Jaquote:Wat? Potenkijker?
Ik ook hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben ook zo'n debiele zenuwpees he. Als het om een ander ging zou ik het hilarisch vinden. Of irritant
.
Veeeeeeel plezierquote:Op zondag 20 maart 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ik ben er weg van! Zij die sterven, groeten u!
0 keerquote:Op zondag 20 maart 2011 14:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Bijnaaaaaa 15 uur![]()
Hoe vaak zou Erik al hebben moeten plassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |