Zou ie al gezoend hebben?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja dit helpt enorm. Vooral omdat iedereen hier straks vanaf 15.00 zit van "zal ie al gezoend hebben?" "Zou ie durven?" "Praat ie zijn date niet een depressie in?"
.
Shit, hij is er nogquote:
Ik denk dat hij zijn telefoon toch negeertquote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik wil zoooooooooooo graag smsen hoe het is
Ah, dus het kan wel?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn telefoon toch negeert
Ik doe een gok en zeg ja namens Erik, als hij op jouw volgende date mag smsenquote:
Ik kan geen spaansquote:
Cómo se?quote:
Gewoon hier iets uitzoeken: http://www.lyricsfreak.com/g/gipsy+kings/quote:
Oh jaaaaa...en dan rozig van de wijn en het zonnetje saampjes naar Huize Erikquote:Op zondag 20 maart 2011 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze het gezellig hebben en misschien wel ergens op een terrasje in het zonnetje zitten
niks van dat. Helaas. Hij is. Weer naar huis en ik ben een te grote chicken. Geen sappig verhalen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jaaaaa...en dan rozig van de wijn en het zonnetje saampjes naar Huize Erik
Oh jammer... Wel leuke dag gehad?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
niks van dat. Helaas. Hij is. Weer naar huis en ik ben een te grote chicken. Geen sappig verhalen.
Maar het was wel gezellig?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
niks van dat. Helaas. Hij is. Weer naar huis en ik ben een te grote chicken. Geen sappig verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |